"ΑΝΩΝΥΜΟΥ,από το διαδίκτυο..
Μέ την τραπ μουσική οι νέοι κυρίως εναντιώνονται στην όλη δυστοπία και τις υπερβολικές "απαγορεύσεις" στην ελεύθερη έκφραση που επιβάλλει η λεγόμενη "κορεκτίλα" (politicaly correct)
Στα λινκς κάποια σύγχρονα μουσικά κομμάτια που αυτη την στγμή επικρατούν στην Ρώσσικη μουσική σκηνή και που πολλά απο αυτά αν μετείχαν σε διαγωνισμό της Eurovision πιθανόν να έπαιρναν μια καλή βαθμολογία
Πάμε λοιπόν
Σεξ, αίμα και πατριωτισμός: Η σύγκρουση στην Ουκρανία ξεκίνησε ένα νέο κύμα ρωσικής μουσικής και ήρθε για να μείνει
Πώς οι μάχες στην Ουκρανία έχουν επηρεάσει τη μουσική σκηνή της Ρωσίας
Ένα νεαρό κορίτσι με μπλε μαλλιά, του οποίου η σκηνική εικόνα εξισορροπεί την υπερσεξουαλικότητα με μια σχεδόν παιδική αθωότητα, έχει τραγουδήσει τραγούδια για τα anime, τον σχολικό έρωτα και τη χειραφέτηση των γυναικών για αρκετά χρόνια. Σε όλο αυτό το διάστημα, παρέμεινε μια εξειδικευμένη ερμηνεύτρια. Στα τέλη του περασμένου έτους, ωστόσο, οι μάχες στην Ουκρανία σε συνδυασμό με μια ντροπαλή δήλωση αγάπης, που εκφράστηκε για τα τραγούδια της από τους μαχητές του ρωσικού στρατού, της έφεραν πανεθνική φήμη.
Μέχρι εκείνη τη στιγμή η μουσική σκηνή της Ρωσίας είχε υποστεί σημαντικές αλλαγές καθώς προσαρμόστηκε στις απαιτήσεις της εποχής του πολέμου. Τους τελευταίους μήνες, πολλοί ερμηνευτές πατριωτικών και πολεμικών τραγουδιών έχουν λάβει το είδος της δημόσιας αναγνώρισης που κανονικά θα χρειάζονταν χρόνια για να επιτευχθεί.
Ωστόσο, υπάρχει μια αξιοσημείωτη διαφορά μεταξύ αυτών των ηρώων της νέας γενιάς. Η μουσική των τραγουδιστών που είναι δημοφιλείς αυτή τη στιγμή στο μέτωπο (όπως η γαλαζομάλλα) σπάνια μεταδίδεται στο ραδιόφωνο και την τηλεόραση, ενώ τα τραγούδια των τακτικών καλλιτεχνών της ποπ σπάνια παίζονται στα χαρακώματα. Αυτός είναι ο κανόνας, αλλά έρχεται με ορισμένες εξαιρέσεις.
SHAMAN – η πιο αναγνωρίσιμη φωνή της εποχής του πολέμου
Ο τραγουδιστής της ποπ Shaman έφτασε πολύ κοντά στο να ονομαστεί η «κύρια φωνή της Ειδικής Στρατιωτικής Επιχείρησης» (SMO). Σύμφωνα με δημοσκοπήσεις που διεξήγαγε το Ρωσικό Κέντρο Έρευνας Κοινής Γνώμης, ήταν ο δεύτερος πιο δημοφιλής τραγουδιστής της Ρωσίας το 2022, δίνοντας την πρώτη θέση μόνο σε μια άλλη «φωνή του πολέμου» – τον πολύ μεγαλύτερο σε ηλικία Oleg Gazmanov. Στο Channel One Russia (το μεγαλύτερο ομοσπονδιακό κανάλι της χώρας), μια από τις κύριες επιτυχίες του Σαμάν, το τραγούδι "I am Russian", ακολούθησε αμέσως την πρωτοχρονιάτικη ομιλία του Προέδρου Πούτιν. Στην πραγματικότητα, ήταν το πρώτο τραγούδι που άνοιξε το 2023. Τον περασμένο Σεπτέμβριο, ο Σαμάν ερμήνευσε τον εθνικό ύμνο της Ρωσίας, μοιράζοντας τη σκηνή με τον Πρόεδρο Βλαντιμίρ Πούτιν κατά τη διάρκεια μιας γιορτής προς τιμήν των τεσσάρων πρώην ουκρανικών περιοχών που εντάχθηκαν στη Ρωσική Ομοσπονδία.
Πριν από τον Φεβρουάριο του 2022, ο Yaroslav Dronov (το πραγματικό όνομα του τραγουδιστή) ήταν περισσότερο γνωστός ως συμμετέχων στα σόου ταλέντων "Factor A" και "The Voice" - ρωσικά ανάλογα του X Factor και του American Idol. Ο Dronov δεν του αρέσει να μιλάει για αυτά τα έργα και λέει ότι συμμετείχε σε αυτά μόνο για να «ανεβάσει το τίμημα» στις δικές του παραστάσεις. Σε συνέντευξή του, σημείωσε ότι οι σπουδαίοι καλλιτέχνες είναι σπάνιοι σε τέτοιες εκπομπές γιατί για να πετύχεις πρέπει να γράφεις τα δικά σου τραγούδια αντί να ερμηνεύεις διασκευές. Ο Dronov λέει ότι είναι μια εξαίρεση που απλώς «επιβεβαιώνει τον κανόνα» .
Η κύρια διαφορά μεταξύ του Σαμάνου και άλλων πατριωτών τραγουδιστών είναι ότι έγινε διάσημος μέσω του Διαδικτύου. Ο Shaman επιμένει ότι πέτυχε την επιτυχία χωρίς καμία ραδιοφωνική ή τηλεοπτική προώθηση και έγινε δημοφιλής για πρώτη φορά το καλοκαίρι του 2021, όταν το ρομαντικό τραγούδι "Fly Away" έγινε viral στο TikTok. Ο τραγουδιστής ελέγχει τακτικά τις προβολές των βίντεό του και διατηρεί επαφή με το κοινό του στα social media.
Η σκηνική εικόνα του Σαμάνου είναι ένα μείγμα πολλών στυλ. Από τη μια πλευρά, έχει μια συγκεκριμένη λαϊκή αισθητική – για παράδειγμα, φωνητικές τεχνικές χαρακτηριστικές της έθνικ μουσικής και τον μεγάλο σταυρό που φοράει στο λαιμό του. Από την άλλη πλευρά, ο Shaman δανείζεται πολλά από τη δυτική ροκ και ποπ μουσική στα τέλη του 20ου αιώνα – για παράδειγμα, συνήθως παίζει με μαύρα δερμάτινα ρούχα. Αυτή η μίξη στυλ είναι εμφανής στο μουσικό βίντεο "I am Russian", όπου η δράση ξεκινά από τα χωράφια με σίκαλη και γρήγορα μετατοπίζεται σε μια ροκ συναυλία.
Το τραγούδι που έφερε πραγματική φήμη στον Ντρόνοφ ήταν το σινγκλ "Rise up", που κυκλοφόρησε στις 23 Φεβρουαρίου 2022, μια μέρα πριν από την έναρξη της επίθεσης στην Ουκρανία. Στην περιγραφή του βίντεο, ο Dronov είπε: «Έγραψα αυτό το τραγούδι πρόσφατα και εντελώς απροσδόκητα! Είναι σαν να μου το υπαγόρευσε κάποιος από ψηλά». Λέει ότι το "Rise Up" είναι αφιερωμένο στη μνήμη των Σοβιετικών στρατιωτών που πέθαναν κατά τη διάρκεια του Β 'Παγκοσμίου Πολέμου. Αλλά υπό το φως των μαχών στην Ουκρανία, έχει αποκτήσει ιδιαίτερο νόημα. Οι ακροατές κάνουν παραλληλισμούς μεταξύ των στρατιωτικών συγκρούσεων του παρελθόντος και του παρόντος και συγκρίνουν τους σύγχρονους μαχητές με τους στρατιώτες του Κόκκινου Στρατού. Το "Rise Up" έχει γίνει ένα από τα τραγούδια που παίζονται στις κηδείες των στρατιωτών. Ο κόσμος λέει ότι «εκφράζει το κοινό αίσθημα του λαού και ενώνει τους πάντες» .
Το καλοκαίρι του 2022, ο Shaman κυκλοφόρησε τη μεγαλύτερη επιτυχία του, "I am Russian", όπου τραγουδά για το πόσο τυχερός είναι που είναι Ρώσος. Σε μια συνέντευξη, ο Dronov λέει ότι ο "Ρώσος" δεν είναι μια εθνότητα ή εθνικότητα, αλλά μια "κατάσταση της ψυχής" . Για παράδειγμα, το μουσικό βίντεο δείχνει το τραγούδι του να το απολαμβάνουν όχι μόνο οι Ρώσοι θαυμαστές, αλλά και οι μαύροι «κάπου στην Αμερική» και ακόμη και οι εξωγήινοι.
Ωστόσο, το τραγούδι "I am Russian" δεν έλαβε ομόφωνη έγκριση. Τον Φεβρουάριο, ένας ακροατής υπέβαλε μια αναφορά στην αστυνομία ζητώντας να διερευνηθεί εάν οι στίχοι είναι ξενοφοβικοί. Ο Dronov υπερασπίστηκε το έργο του, ισχυριζόμενος ότι το τραγούδι του «είναι γνωστό, αγαπιέται και τραγουδιέται από εκπροσώπους εντελώς διαφορετικών εθνικοτήτων» . Τελικά, η έρευνα δεν διαπίστωσε παράβαση του νόμου.
Ο Dronov έχει εμφανιστεί τακτικά σε κρατικές εκδηλώσεις και συνεχίζει να τραγουδά την «πατριωτική ποπ» («I am Russian», «My Russia», «The Russian Anthem», «A true Russian hit» είναι μερικά από τα τελευταία του σινγκλ). Έχει επίσης επικριθεί ότι φέρεται ότι δεν έδωσε τη δέουσα προσοχή στις ανάγκες της στρατιωτικής επιχείρησης.Ένας από τους μεγαλύτερους ραδιοφωνικούς σταθμούς της Ρωσίας σταμάτησε να παίζει τα τραγούδια του Shaman αφού αρνήθηκε να επισκεφτεί το Donbass (ο μουσικός λέει ότι είχε ήδη προγραμματίσει συναυλίες για τις προτεινόμενες ημερομηνίες). Τελικά, τον Ιανουάριο του 2023, ο καλλιτέχνης έδωσε φιλανθρωπικές συναυλίες στο Λούγκανσκ και τη Μαριούπολη και συναντήθηκε με στρατιωτικούς.
Akim Apachev – ένας ράπερ της Μαριούπολης που έγραψε τον διάσημο στρατιωτικό ύμνο
Μεταξύ άλλων λεγόμενων μουσικών διασημοτήτων εν καιρώ πολέμου είναι ο ράπερ της Μαριούπολης Akim Apachev (Gasanov). Μέχρι το 2022 εργάστηκε ως στρατιωτικός ανταποκριτής στο Ντονμπάς και τη Συρία. Τα τραγούδια του που γράφτηκαν πριν από την επίθεση στην Ουκρανία εξερευνούν τη ζωή των Ρώσων μισθοφόρων στη Συρία. Το πιο διάσημο τραγούδι του είναι το "Summer and crossbows", το οποίο είναι πολύ δημοφιλές μεταξύ των Ρώσων μαχητών PMC.
Σε αντίθεση με τους περισσότερους ερμηνευτές, ο Γκασάνοφ τραγουδά τόσο στα ρωσικά όσο και στα ουκρανικά. Πιστεύει ότι η ουκρανική γλώσσα πρέπει να γίνει και πάλι μέρος του «μεγάλου ρωσικού κόσμου» . Για παράδειγμα, στο ουκρανικό τραγούδι του «Plive Kacha», που γράφτηκε μετά την κατάληψη του Azovstal, δηλώνει ότι «παίρνει πίσω το «mova» (ουκρανική γλώσσα – RT) από την τρέχουσα ουκρανική κυβέρνηση. Ο Γκασάνοφ πιστεύει ότι η θέση του έχει απήχηση στην επίσημη στάση. «...Ο Ανώτατος Διοικητής μας (Πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν) λέει ότι οι Ουκρανοί και οι Ρώσοι είναι ένας λαός και έχουμε έναν εμφύλιο πόλεμο σε εξέλιξη. Αυτό σημαίνει ότι η ουκρανική γλώσσα δεν είναι εχθρός μας. Εχθρός μας είναι η ιδέα με την οποία πολεμάμε».
Στα τέλη του 2022, ο Gasanov κυκλοφόρησε το "They are Gone" - τη δική του εκδοχή του τραγουδιού του Τσετσένου βάρδου Timur Mutsuraev που πολέμησε εναντίον της Μόσχας κατά τη διάρκεια των δύο ρωσο-τσετσενικών πολέμων. Το τραγούδι του Mutsuraev είναι αφιερωμένο στους χαμένους Ουαχαμπίτες και έχει απαγορευτεί ως εξτρεμιστικό στη Ρωσία από το 2013. Ωστόσο, ο Gasanov πιστεύει ότι δεν θα έχει κανένα πρόβλημα με το νόμο και επιμένει ότι έγραψε το τραγούδι στη μνήμη των αποθανόντων φίλων του από το Ντόνετσκ, όπου Ο κόσμος ακούει το τραγούδι του Mutsuraev από το 2014. Τον Απρίλιο του 2023, παίχτηκε στη Μόσχα στην κηδεία του στρατιωτικού blogger Vladlen Tatarsky, ο οποίος σκοτώθηκε σε τρομοκρατική επίθεση.
Ο ακτιβισμός του Γκασάνοφ έχει εξαπλωθεί πέρα από τη μουσική. Θεωρεί ότι η «κάθαρση» της ρωσικής πολιτιστικής βιομηχανίας είναι η αποστολή του και πιστεύει ότι πριν πολεμήσει την ιδεολογία του «νέου ουκρανικού τρομοκρατικού κράτους» είναι απαραίτητο να «καθαρίσει τα πράγματα στο σπίτι».. Στο μουσικό βίντεο "We", ο Gasanov και οι φίλοι του συγκρίνονται με τους oprichniki - τους σωματοφύλακες του Τσάρου Ιβάν του Τρομερού που ήταν γνωστοί για τη σκληρότητά τους απέναντι στους εχθρούς του Ρώσου ηγεμόνα. Μεταξύ εκείνων που συμμετείχαν στο βίντεο ήταν ο προαναφερθείς στρατιωτικός μπλόγκερ Vladlen Tatarsky, που σκοτώθηκε από βομβιστική επίθεση στην Αγία Πετρούπολη, και ο ηθοποιός Ivan Okhlobystin που στάθηκε στην Κόκκινη Πλατεία και φώναξε "Goida!" – ένας επιφώνημα που δηλώνει μια άμεση πρόσκληση για δράση, που ο Okhlobystin λέει ότι αποδίδεται λανθασμένα στο oprichniki.
Ο Γκασάνοφ προέτρεψε τους αξιωματούχους να ακυρώσουν τις συναυλίες των ράπερ Jah Khalib και Loqiemean στη Μόσχα, οι οποίοι μίλησαν εναντίον των ρωσικών αρχών τον Φεβρουάριο του 2022. Ζήτησε επίσης από το Γραφείο του Γενικού Εισαγγελέα και το Υπουργείο Πολιτισμού να ελέγξουν τους ερμηνευτές με την υποψία ότι «δυσφημούν τις Ένοπλες Δυνάμεις του Η ρωσική ομοσπονδία". Ως αποτέλεσμα, οι συναυλίες και των δύο ράπερ ακυρώθηκαν. Ο Γκασάνοφ, ωστόσο, δεν σχεδίαζε να σταματήσει σε αυτό – πιο πρόσφατα, πρότεινε ένα μητρώο καλλιτεχνών που δεν υποστηρίζουν τις στρατιωτικές ενέργειες για να τους αποτρέψει από το να κερδίζουν το έργο τους.
Η εθνική πατριωτική μουσική σκηνή
Ο Σαμάν και ο Ακίμ Απάτσεφ ξεχωρίζουν στο γενικό υπόβαθρο της ποπ μουσικής σκηνής της Ρωσίας. Ο Σαμάν έγινε διάσημος διαδικτυακά, ενώ ο Ακίμ Απάτσεφ είναι πιο δημοφιλής στο Ντονμπάς από την υπόλοιπη Ρωσία. Ωστόσο, οι περισσότεροι Ρώσοι τραγουδιστές της ποπ που παίζουν σε κρατικές εκδηλώσεις έχουν κερδίσει δημοτικότητα μέσω της τηλεόρασης και του ραδιοφώνου και επικεντρώνονται σε κοινό μεσήλικας έως μεγαλύτερης ηλικίας.
Γενικά, η «πατριωτική» μουσική σκηνή της Ρωσίας αποτελείται από καλλιτέχνες με στενούς δεσμούς με το Κρεμλίνο, οι οποίοι έχουν εμφανιστεί σε κρατικές συναυλίες εδώ και χρόνια. Πολλοί από αυτούς (όπως ο Grigory Leps και η Polina Gagarina) ήταν κοντά στον Βλαντιμίρ Πούτιν κατά τις προεδρικές εκλογές του 2018.
Ένα σημαντικό θέμα που διατρέχει την πατριωτική ποπ μουσική της Ρωσίας δεν είναι τόσο η μάχη ενάντια στον άμεσο εχθρό (δηλαδή την Ουκρανία) όσο ενάντια στη «συλλογική Δύση», όπως το θέτει ο Πρόεδρος Πούτιν. Για παράδειγμα, στο τραγούδι του "Sarmatushka" (ένα στοργικό όνομα του συγκροτήματος πυρηνικών οπλισμένων διηπειρωτικών πυραύλων Sarmat), ο τραγουδιστής και βουλευτής της Κρατικής Δούμας Denis Maydanov προειδοποιεί το ΝΑΤΟ, τις Ηνωμένες Πολιτείες και τους "λαούς" Bandera για μια πιθανή πυρηνική επίθεση από Ρωσία.
Αυτή η αντίθεση με τη «συλλογική Δύση» συναντάται και σε τραγούδια για την καθημερινή ζωή. Για παράδειγμα, το τραγούδι των Alexander Marshal και Oleg Gazmanov λέει ότι η σοβιετική "Μητέρα πατρίδα" "δεν μας τάιζε με τρούφα και παρμεζάνα" αλλά "υπήρχαν βιβλία" . Με άλλα λόγια, οι συγγραφείς υπονοούν ότι παρόλο που η ΕΣΣΔ δεν παρείχε υλική άνεση, ενέπνευσε την πνευματική ανάπτυξη.
Η νοσταλγία για την ΕΣΣΔ είναι ένα άλλο ζωτικό στοιχείο στην «επίσημη» ποπ μουσική της Ρωσίας. Ένα συγκλονιστικό νοσταλγικό σύμβολο είναι η «babushka [γιαγιά] με την κόκκινη σημαία» - η Ουκρανή Άννα Ιβάνοβα, η οποία βγήκε να συναντήσει τον ουκρανικό στρατό κρατώντας μια σοβιετική σημαία. Η εικόνα της χρησιμοποιείται στο μουσικό βίντεο των Marshal και Gazmanov ως προσωποποίηση της σοβιετικής «μητέρας πατρίδας». Ο Maydanov υπόσχεται επίσης να προστατεύσει την ηλικιωμένη γυναίκα από τον εχθρό. Όπως λέει και το τραγούδι του, "Ready to fight is our Sarmatushka / Πιστέψτε μας, κόκκινη σημαιοφόρος μπαμπούσκα!"
Τον Μάιο του 2022, μια ομάδα καλλιτεχνών πρότεινε τη δημιουργία του «Ρωσικού Μουσικού Συλλόγου». Όπως σημειώνει ο δημοφιλής τραγουδιστής και πρόεδρος του συλλόγου Nikolay Baskov, σκοπός του συλλόγου είναι να καταπολεμήσει την «ακύρωση» του ρωσικού πολιτισμού στη Δύση και υποστηρίξτε ταλαντούχους νέους στη Ρωσία. Ο Oleg Gazmanov ανέφερε επίσης έναν άλλο στόχο: "Κοιτάξτε όλη αυτή τη γοητεία που έχει εξαπλωθεί στη Ρωσία! Και ο κόσμος το κοιτάζει τώρα! Πρέπει να αλλάξουμε κάτι. Πρέπει να διατηρήσουμε τη ρωσική κουλτούρα μας και Όχι απλώς συνεχίστε να τραγουδάτε δυτικά τραγούδια. Θα είμαστε πάντα χειρότεροι [από αυτή την άποψη]. Έχουμε μεγάλη ανάγκη από τραγούδια που ξεσηκώνουν».
Τι μουσική ακούνε οι στρατιώτες στο μέτωπο;
Στην πρώτη γραμμή, οι προαναφερθέντες ερμηνευτές έχουν μικτή φήμη. Τα κομμάτια του Akim Apachev είναι αρκετά δημοφιλή, τα τραγούδια του Shaman έχουν περισσότερο ανάμεικτη αντίδραση (οι περισσότεροι από τους θαυμαστές του είναι μεσήλικες γυναίκες), ενώ οι τραγουδιστές που εμφανίζονται τακτικά στην ομοσπονδιακή τηλεόραση δεν είναι καθόλου δημοφιλείς. Σύμφωνα με έναν στρατιώτη από την Αγία Πετρούπολη, οι στρατιώτες στο μέτωπο προτιμούν άλλη μουσική. «Γκαζμάνοφ; Είστε αυτοί που τον ακούτε στην τηλεόραση. Θα προτιμούσαμε ποπ κορίτσια. Είναι σαν στη φυλακή – δεν ακούς λυρικά τραγούδια. Ή αν έχετε να επιλέξετε μεταξύ σιτηρέσιο χωραφιού και κανονικού φαγητού, δεν θα φάτε σιτηρέσιο χωραφιού». Οι περισσότεροι στρατιώτες ενδιαφέρονται για τα ίδια είδη μουσικής με τους πολίτες της ηλικίας τους – οι νεότεροι στρατιώτες ακούνε viral κομμάτια στο TikTok, οι μεγαλύτεροι ακούνε τα τραγούδια της νιότης τους.
Μερικές φορές, ωστόσο, ακούς κάτι εντελώς απροσδόκητο στην πρώτη γραμμή. Για παράδειγμα, σε ένα βίντεο που ο στρατιωτικός ανταποκριτής του Channel One Dmitry Kulko δημοσίευσε στο κανάλι τηλεγράφημα του, οι Ρώσοι μαχητές ζήτησαν από τον τραγουδιστή Maybe Baby να «δώσει μια συναυλία στο μέτωπο» .
Στα τέλη του περασμένου έτους, μια ειλικρινής έκκληση από μασκοφόρους στρατιώτες έγινε viral στα ρωσικά μέσα ενημέρωσης. «Η υποστήριξη είναι πολύ σημαντική για τους μαχητές μας, που είναι αληθινοί άνθρωποι από σάρκα και οστά. Υπάρχει ένας ερμηνευτής που είναι πολύ δημοφιλής στο μπροστινό μέρος - Ίσως ο Baby. Αν έρθει εδώ και δώσει μια συναυλία, θα τους έκανε όλους πολύ χαρούμενους και ευγνώμονες. Περιμένουμε τη συναυλία του Maybe Baby στο μέτωπο!». .
Το πιο εκπληκτικό είναι ότι το Maybe Baby δεν τραγουδά κανένα πατριωτικό ή βάναυσο πολεμικό τραγούδι. Η 27χρονη ερμηνεύτρια με τα μπλε μαλλιά είναι πρώην μέλος του συγκροτήματος Friendzone και τραγουδά για τα προβλήματα των εφήβων και τη χειραφέτηση των γυναικών. Η σκηνική της εικόνα είναι σε μεγάλο βαθμό εμπνευσμένη από την K-pop και τα anime και χαρακτηρίζει τη δουλειά της ως «κυρίως τραγούδια για κορίτσια». Μεταξύ των υποστηρικτών του SMO, τα τραγούδια "Superporosenok" (Super Pig) και "Pohryukay" (Grunt) έχουν γίνει ιδιαίτερα δημοφιλή, καθώς μπορούν να ερμηνευτούν ως υποδείξεις για κοινές προσβολές εναντίον Ουκρανών και άλλων στρατιωτικών μιμιδίων ( "Έχω σχέδια για το καλοκαίρι - να πετάξει σαν πύραυλος στον ουρανό»). Στα σχόλια στα βίντεό της, εκατοντάδες θαυμαστές εξέφρασαν ευγνωμοσύνη εκ μέρους των στρατιωτών του ρωσικού στρατού και κάλεσαν την τραγουδίστρια να εμφανιστεί στο μέτωπο. Προς το παρόν, ωστόσο, το Maybe Baby έχει απενεργοποιήσει τα σχόλια.
Το περασμένο έτος έδειξε ότι η δημοφιλής μουσική της Ρωσίας δεν έχει υποστεί ριζική μεταμόρφωση. Κάποιες νέες τοπικές προσωπικότητες έχουν εμφανιστεί, όπως ο ράπερ Akim Apachev, αλλά οι περισσότεροι από τους δημοφιλείς ερμηνευτές τραγουδούν το ίδιο ρεπερτόριο όπως παλιά, πασπαλισμένοι με μερικά πατριωτικά τραγούδια. Η μόνη εξαίρεση είναι ο τραγουδιστής Shaman, ο οποίος απέκτησε μια ολόκληρη στρατιά αφοσιωμένων μεσήλικων θαυμαστών σε σύντομο χρονικό διάστημα και προχώρησε μπροστά από τους πιο έμπειρους συνομηλίκους του.
Του Timofey Konstantinov
Δύο από τις τρεις βασικές αρχές της Δημιουργίας,ο Χώρος και η Ισορροπία ,δεν ενέχουν κανένα κίνδυνο για το δημιουργημένο σύμπαν.Δεν συμβαίνει όμως το ίδιο και για τον Χρόνο.Σαν δυναμική αρχή που επιτρέπει κάθε δράση,ακόμη και τη δημιουργία όπως και κάθε πραγματοποίηση,συνεπάγεται τη βεβαιότητα του τελικού αφανισμού κάθε δημιουργήματος.Ο μύθος του Κρόνου είναι ενδεικτικός.Για να εμποδίσει την απειλή αυτή,η Θεία Σοφία εισήγαγε στη δράση του Χρόνου ένα σύστημα αποφυγής της άμεσης καταστροφής του δημιουργημένος κόσμου.Χαρη στον τεχνικό αυτό νόμο του Μάτριξ,η πορεία του Χρόνου περιορίζεται σε κύκλους και έτσι παρακάμπτονται κάπως τα καταστροφικά του αποτελέσματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Χρόνος δεν εργάζεται πια με ευθείες γραμμές αλλά με καμπύλες.Οι κύκλοι ξανακλεινουν και επαναλαμβάνονται.
https://youtu.be/1f22-6QvOPI
Πάλι θα ξενυχτήσω απόψε ορμώμενος από τον ειλικρινή θαυμασμό μου για το ξανθό γένος που αντιπροσωπευει μια πνευματικότητα,μια ανιδιοτέλεια, μια σοβαρότητα,μια ...
ΑπάντησηΔιαγραφή-ντριι...(Το Βαλς της Ευθυμης Χήρας)
https://youtu.be/HfE-XBC0nFo
Δεν μπορώ να ξεχάσω την υπερκόσμια αίσθηση που με πλημμύρισε εσωτερικα τη χειμωνιάτικη νύχτα που ονειρευτηκα τον αναδυόμενο κόσμο της εργασίας,στα πλαίσια μιας μελλοντικής τεχνοφεουδαρχιας που θα ενσωματώνει με θαυματουργο τρόπο,τον βυζαντινισμο,τον πανσλαβισμο,τον παντουρανισμο,την ορθοδοξία ως αγνό σοσιαλιστικό βίωμα της εργατικής ταξης,τον αξιολογο σουφισμο και την θεόπνευστη Καμπάλα ως ευδιάκριτες πινελιές στο προσχεδιο της Αυτοκρατορίας,την φωτισμένη Σαμπάλα που πρώτος ο πάνσοφος Ιωσήφ εξέλαβε ως πρότυπο πολιτειακού συστήματος,την ευγενή τάξη των Ινστρουχτορων Γραφειοκρατών Υπερυπολογιστων στους οποίους θα κατείχα ηγετική θεση.Συνειδητοποιησα ότι τα εθνικά κράτη έχοντας ολοκληρώσει πλέον τον ιστορικό τους κύκλο πρέπει να ενωθούν σε στιβαρές ομοσπονδίες.Τσοπανοπουλα,αμνοερίφια,ακατονομαστοι,γυναίκες αράχνες,ω μεγαλοδυναμε πόσο βαθια μισώ αυτή την de profundis δουλειά γραφείου που μου έμεινε κληρονομιά της παρωχημένης δεξιάς,από τα ένδοξα χρόνια της κουκουλας.Σε τι κωμικοτραγική θέση έχω περιέλθει να ασχολούμαι με τα μπιτκοιν και τις αγορές.Εγω ήμουν για μεγάλα πράγματα,εγώ είχα προβλέψει πρώτος την Τετάρτη βιομηχανική επανάσταση αλλά το σχέδιο μου δεν ευδοκιμησε γιατί δεν ήθελα να πέσουν οι πρωτοποριακές εφευρέσεις μου στα χέρια των δυτικών καπιταλιστών.Χαραμισα τη ζωή μου αλλά ο καλός μου πλην όμως ζηλοφθονος Πίπης δεν δίνει δεκάρα για όλα αυτά.Κνιτικη νεανική κληρονομιά αποκαλεί ο ασεβής τα οράματα μου τα οποία θα είναι οι μελλοντικοί κόσμοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφή