Η Φωτιά του Προμηθέα, οι Εξωγήινοι Θεοί και το κουτί με τα κόλπα της Πανδώρας
«Στο πρώτο από αυτά τα καταγεγραμμένα όνειρα, ο Ναμπουνάιντ είδε τον πλανήτη Αφροδίτη, τον πλανήτη Κρόνο, τον πλανήτη Ab - Hal, τον λαμπερό πλανήτη και το Μεγάλο Αστέρι, τους μεγάλους μάρτυρες που κατοικούν στον ουρανό. Αυτός (στο όνειρο) τους έστησε αλλοιωμένα...»
Λαμβάνεται από τα όνειρα του Nabunaid (Ο βασιλιάς των Χαλδαίων ιερέων)
Στην πρόσφατη ταινία Prometheus σε σκηνοθεσία και παραγωγή του «πατέρα της ταινίας» Ridley Scott βρίσκουμε πολλές συνδέσεις με τη λογοτεχνία και κοινά θέματα που μιλούν για «θεούς δημιουργούς» που κατέβαιναν στη Γη στον αρχαίο κόσμο. Υπάρχουν επίσης πολλές άλλες συνδέσεις με τον συμβολισμό που εκτείνονται πολύ πέρα από ένα τυπικό «πρίκουελ» και έχουν μεγάλη εγκυρότητα σε ορισμένα από τα θέματα που σχετίζονται με την «πραγματικότητα», όχι μόνο με την «επιστημονική φαντασία». Το ιστολόγιο είναι σε 2 μέρη και πολύ μεγάλο, οπότε θα έφτιαχνα ένα ρόφημα, αν ήμουν στη θέση σου. Ως prequel των περιβόητων ταινιών Alien , η ιστορία ξεκινά στο μακρινό παρελθόν, όταν ένα διαστημόπλοιο με ένα εξελιγμένο ανθρωποειδές εξωγήινο είδος (Γενετικοί Μηχανικοί) φτάνει στη Γη.
Τα μεγάλα πράγματα έχουν μικρή αρχή
Ο εξωγήινος μηχανικός καταναλώνει ένα «σκοτεινό υγρό», με αποτέλεσμα το σώμα του να αποσυντεθεί και να πέσει σε έναν κοντινό καταρράκτη, υπονοώντας συμβολικά τη «σπορά νέας ζωής στη Γη». Η ουσία της ζωής με αυτόν τον τρόπο μεταφέρεται «οπτικά» αρκετά γραφικά ως μολυσματικοί «κώδικες» (τα δομικά στοιχεία της ζωής) που περνούν μέσα από το αίμα και το «DNA» όλης της ζωής στη Γη. Αργότερα στην ταινία γινόμαστε μάρτυρες του αντίκτυπου των επιστημόνων που παρεμβαίνουν που πηγαίνουν στον τόπο προέλευσης και μπαίνουν σε έναν θάλαμο εξωγήινων σε ένα μακρινό φεγγάρι (πλανήτη).
Η ταινία δεν απογοητεύει και καλύπτει πολλά θέματα από διαυγείς συνδέσεις από δομές πυραμίδων, υπόγειους θαλάμους τοκετού έως εξωγήινα είδη ερπετών και τον λεπτό συμβολισμό που βρίσκεται σε ατελείωτες άλλες ταινίες και λογοτεχνία, μερικά από τα οποία θα καταλήξω καθώς προχωράω.
(Μέρος 1: Κάποιο υπόβαθρο)
Ο Προμηθέας και η Τιτανοφυλή
Μύθοι από όλο τον κόσμο μιλούν για τους «θεούς», τους γίγαντες και τους τιτάνες που πολεμούν και κυβερνούν την ανθρωπότητα, είναι στην πραγματικότητα αρκετά συνηθισμένο όταν εμβαθύνεις λίγο στο θέμα. Σε όλο τον κόσμο πολλοί αρχαίοι πολιτισμοί πίστευαν ότι επικοινωνούσαν με θεούς που προέρχονταν από τους ουρανούς. Η «Πτώση της ανθρωπότητας» που αναπτύχθηκε μέσα από αρχαία αρχεία, τέχνη και μύθους, συνδέεται επίσης με αυτούς τους θρύλους των «ανθρώπων του ουρανού» που κατεβαίνουν στη Γη.
Η αρχαία τέχνη και τα κείμενα ήταν πάντα μια σημαντική πηγή για την απεικόνιση των «θεών του ουρανού» |
Ο θρύλος του Προμηθέα είναι αυτός που λέει ότι αυτός ο Τιτάνας αποφάσισε ότι θα παρακούει τους θεούς και θα κάνει τους ίδιους τους ανθρώπους «θεούς». Ακούγεται σαν το Fallen για το οποίο μου μιλάνε οι θρησκευόμενοι; Σύμφωνα με την ελληνική μυθολογία, ο Προμηθέας ανήκε στην παλιά τάξη των Θεών (των Τιτάνων) και από τη γραμμή αίματος του Ιαπετού (επίσης φεγγάρι του Κρόνου) και του Ουρανού, ο μύθος του λέει ότι έκλεψε φωτιά από τον Δία και την έδωσε στην ανθρωπότητα. Η Φωτιά που έκλεψε ο Προμηθέας λέγεται ότι είναι η ίδια η ουσία της ζωής και αυτό το «φως», δηλαδή «η ίδια η ζωή» βρίσκεται στα Βιβλία της Γένεσης , Ενώχ ., τα οράματα του Ιεζεκιήλ, οι πινακίδες των Σουμερίων και οι ελληνικοί μύθοι. Στην ελληνική μυθολογία, ο Προμηθέας είναι ένας «δημιουργός θεός» και ακριβώς όπως οι Ελοχίμ στη Γένεση που λέγεται ότι δημιούργησαν τον Αδάμ, οι ενέργειές του θεωρήθηκαν και «επαναστατικές» και συμβολικές του πνεύματος του πεσόντος! Ο Εωσφόρος αναφέρεται επίσης ως ο «Φορέας του Φωτός».
Αριστερά : Elohim Creating Adam από τον William Blake - σημειώστε την επιρροή του Φιδιού. |
Το άγαλμα του Προμηθέα που στέκεται έξω από το κτίριο της General Electric και με θέα τον δακτύλιο πάγου στο Rockefeller Center στη Νέα Υόρκη, (δημιουργημένο από τον πολύ συνδεδεμένο Paul Howard Manship), αποτελεί την επιτομή της «ελίτ» ως «θεών» στη Γη σήμερα! Οι Ροκφέλερ, όπως και οι Ρότσιλντ, είναι οικογένειες που «βλέπουν τους εαυτούς τους» ως «βασιλικά μέλη της γραμμής αίματος» συνέδεσαν τους «αληθινούς θεούς» (τους Βιβλικούς δημιουργούς της ανθρωπότητας) όπως υποδηλώνει η ταινία Προμηθέας . Το κτίριο της General Electric (κάτω) γιορτάζει επίσης τη «φιγούρα του πατέρα των Τιτάνων» του Κρόνου που ονομάζεται Urizen από τον William Blake στην εικόνα του με το ίδιο σχέδιο που ονομάζεται The Ancient of Days(κάτω από τη μέση). Αυτή η φιγούρα προορίζεται επίσης να είναι ο Ελοχίμ, ο Γιαχβέ ή ο Δεμιούργος, οι (πληθυντικός όχι στον ενικό) θεοί που γενικά σημαίνει «παραγωγός» και τελικά «δημιουργός». Άτλας ένας άλλος Τιτάνας και ο αδελφός του Προμηθέα (κάτω δεξιά)
ρίχνει επίσης μια ματιά.
Η ελίτ γνωρίζει τα πάντα για τις «αρχές» μας (και τους).
Θεοί Ανάμεσα στους Αρχαίους
Οι Μάγια της Κεντρικής Αμερικής λένε ότι μια «προηγμένη γνώση» τους παραδόθηκε από τα πλάσματα του πλουμισμένου φιδιού, του σωτήρα τους θεού Quetzalcoatl. Αυτός ο Θεός (πλάσμα) ονομαζόταν και Balam-Quitze ή ο Jaguar που χαμογελά. Στην Αίγυπτο το ίδιο έλεγαν για τον θεό τους Όσιρι (στον οποίο θα επανέλθω αργότερα) που μπορούσε να δει μεγάλες αποστάσεις χωρίς να χρειάζεται να μετακινηθεί. Σύμφωνα με το Popol Vuh , το ιερό βιβλίο των αρχαίων Κιτσέ και Μάγια του Μεξικού, των θεών και ή των πρώτων ανθρώπων:
«Ήταν προικισμένοι με ευφυΐα. είδαν και αμέσως μπορούσαν να δουν μακριά. κατάφεραν να δουν? κατόρθωσαν να μάθουν όλα όσα υπάρχουν στον κόσμο.....Μεγάλη ήταν η σοφία τους. Η όρασή τους έφτασε στα δάση, τους βράχους, τις λίμνες, τις θάλασσες, τα βουνά και τις κοιλάδες».
Στη Σουμερία, την Αίγυπτο και την Κεντρική Αμερική οι θεοί έγιναν γνωστοί ως «πολιτιστές» του κόσμου και λατρεύονταν για τις «υπεράνθρωπες» ικανότητές τους. Αυτοί οι θεοί λέγεται επίσης ότι ζούσαν ανοιχτά μεταξύ των αρχαίων πριν από την Εποχή του Καρκίνου 10.800 έως 3113 π.Χ. Μετά από έναν «παγκόσμιο» καταστροφικό κατακλυσμό, που καταγράφηκε σε πολλούς πολιτισμούς, αυτοί οι θεοί μπήκαν στη συνέχεια υπόγεια στις κατακόμβες που λέγεται ότι εκτείνονται σε μεγάλες αποστάσεις σε όλη τη Γη.
Σωστά)Οι Nefilim (οι γίγαντες) λέγεται ότι ήταν απόγονοι των Θεών |
Μέσα από πολλή τέχνη και προφορική παράδοση, αυτοί οι θεοί απεικονίζονται ως φιδοειδής φυλή, ή οι θεοί Itzamma (σαύρα), που λέγεται ότι προεδρεύουν στον «κάτω κόσμο», τον τόπο καταφυγίου κατά τη διάρκεια μεγάλων καταστροφικών αλλαγών στην επιφάνεια της Γης. Στην τέχνη και τη γλυπτική των Μάγια συχνά εμφανίζονται οι ίδιοι θεοί ως μεγάλα φίδια που μεγαλώνουν για να εκτοξεύσουν τους απογόνους τους, έγιναν οι βασιλιάδες που θα κυβερνούσαν τον πληθυσμό της επιφάνειας της Γης. Οι πήλινες πινακίδες των Σουμερίων δείχνουν επίσης λεπτομερείς περιγραφές του τρόπου με τους οποίους οι θεοί Anunnaki διασταυρώνονται με ανθρώπινες γυναίκες για να δημιουργήσουν μια υβριδική φυλή, μια συγχώνευση ανθρώπινων γονιδίων. Οι απόγονοί τους ήταν γνωστοί ως Nefilim, Rephiam, Emim και Anakim, μια γιγάντια φυλή, καταγεγραμμένη στην τέχνη των σπηλαίων σε όλο τον κόσμο.
Οι Βιρακόχας
Στην αρχαία παράδοση των Ίνκας λέγεται ότι μια μυστηριώδης φυλή όντων που ονομαζόταν Viracochas (κάτω αριστερά) λέγεται ότι δημιούργησε τις γραμμές Nazca στο Περού και απεικονίζονταν επίσης ως Καυκάσιοι (κυρίως γενειοφόροι) «υπερθεοί». Είναι ενδιαφέρον ότι όταν κοιτάζετε το πίσω μέρος μερικών από τα μυστηριώδη γλυπτά του νησιού του Πάσχα, για παράδειγμα, υπάρχουν σκαλισμένα πρόσωπα που μοιάζουν με γενειοφόρους ανθρώπους.Που είναι αυτοί οι καλλιτέχνες;
Η λέξη Viracochas» ερμηνεύεται ως οι «Λευκοί Δάσκαλοι από τους ουρανούς» που υποσχέθηκαν να επιστρέψουν. Το πότε θα επέστρεφαν είναι συζητήσιμο, αλλά ταινίες όπως ο Προμηθέας υπαινίσσονται μια εποχή μακριά στο μέλλον; Λέγεται ότι οι Viracochas μας έδωσαν την αστρονομία, τις οικοδομικές δεξιότητες, το ουράνιο ημερολόγιο και πολλά άλλα στους Ίνκας. Λέγεται ότι έχτισαν τα αρχαία ερείπια του Τιαχουανάκου (πάνω δεξιά) σε μια μέρα με μια μαγική τρομπέτα! Έχω πάει στο Tiahanacu και σίγουρα έχει μερικά καταπληκτικά επιτεύγματα από πέτρινη τοιχοποιία και αρχιτεκτονικές κατασκευές.
Στις γραμμές Nazca στο Περού (κάτω) που λέγεται ότι δημιουργήθηκαν από τους αρχαίους μέσω της απομάκρυνσης της πάνω επιφάνειας της γης για να αποκαλυφθεί ένα ελαφρύτερο υπόγειο, ήρθαν από τα Viracochas. Πολλά σχέδια, όπως μια θεά σαν φιγούρα, μια γιγάντια αράχνη, μια αράχνη μαϊμού και ένα πουλί που βουίζει, μαζί με εικόνες άλλων ζώων, πουλιών, διαδρόμων, ζιγκ-ζαγκ και σπειροειδών σχηματισμών που έπρεπε ξεκάθαρα να φαίνονται από ψηλά. Στις πλαγιές των γύρω λόφων πολλά άλλα παράξενα ανθρωποειδή «όντα» μπορούν να φανούν τα οποία είναι συμβολικές απεικονίσεις γιγάντων, θεών δημιουργών και, σύμφωνα με ορισμένους ερευνητές, θα μπορούσαν να υπάρχουν πραγματικά γήινα διαγράμματα συγκεκριμένων αστερισμών. Μερικές από αυτές τις εικόνες σίγουρα μοιάζουν με αστερισμούς όπως ο Ωρίωνας, οι Δίδυμοι και ο Καρκίνος. Η ταινία Προμηθέαςυπονοούμε τις οπτικές συνδέσεις με τις γραμμές Nazca (κάτω) όταν το διαστημόπλοιο Prometheus προσγειώνεται στο φεγγάρι LV-223, βλέπουμε λωρίδες προσγείωσης και γεωμετρικούς διαδρόμους που οδηγούν σε έναν τεράστιο θόλο σαν πυραμιδική δομή!
Σε άλλους μύθους από όλο τον κόσμο, αυτοί οι Viracochas είναι οι μυστηριώδεις «αρειανοί θεοί» στους οποίους αποδόθηκε η έναρξη της χαμένης Χρυσής Εποχής μέσω «κάνοντας θαύματα» και διδάσκοντας μια αρχαία επιστήμη που τώρα «υποτίθεται» έχει ξεχαστεί εδώ και καιρό.
Σε πολλές μαρτυρίες οι Viracocha λέγεται ότι χρησιμοποιούσαν μια ουράνια φωτιά (την ίδια φωτιά που έκλεψε ο Προμηθέας;) που μπορούσε να σηκώσει τεράστιους ογκόλιθους. Πολλά μυστηριώδη κατορθώματα συνδέθηκαν με αυτές τις φιγούρες ήρωες (θεούς) που, σύμφωνα με ορισμένους θρύλους, λέγεται ότι έφτασαν μέσω του πλανήτη Άρη. Είναι ενδιαφέρον ότι ο συγγραφέας Ντέιβιντ Τάλμποτ, προσδιορίζει τον Άρη ως ένα πρώιμο αστρονομικό αρχέτυπο του πολεμιστή-ήρωα, τόσο στις ένδοξες όσο και στις τρομερές του πτυχές. Ο θεός των Αζτέκων Xipe (πάνω δεξιά), σχεδόν καθρεφτίζει το βαθειά σημαδεμένο πρόσωπό του, την επιφάνεια του Άρη που έχει σημαδευτεί από τη μάχη.
Όλα τα χαρακτηριστικά που δόθηκαν σε έναν μυστηριώδη Καυκάσιο γαλανόφθαλμο, γενειοφόρο θεούς του προϊστορικού κόσμου αποδίδονταν στους πολλούς θεούς σωτήρες που θα εμφανίζονταν πολύ αργότερα σε μέρη όπως η Μεσο-Αμερική (Quetzacoatl), η Φοινίκη (Baal), η Βαβυλώνα (Thammuz) και η Ρώμη. (Μίθρα) όλοι αυτοί οι «Θεοί» θεωρούνταν «κύριοι του χρόνου». Ο χρόνος είναι επίσης η ενσάρκωση του νάνου άστρου Κρόνου και ο Κρόνος φυσικά είναι ο Σκοτεινός Ήλιος που λατρεύουν οι ελίτ μυστικές εταιρείες. Στη Βόρεια Αμερική, οι μύθοι του Blackfoot Teton μιλούν επίσης για τον «παλιό καιρό» που όπως η εκδοχή των Μάγια των Viracochas που ονομάζεται One Hunahpu (ο Θεός πόλος), ταξίδεψε από το Νότο στον Βορρά ονειρευόμενος (δημιουργώντας) ζωή «από» το «γαλακτώδες ποτάμι». (πιθανόν ο Γαλαξίας).
Το One Hunahpu είναι ο πόλος του παγκόσμιου άξονα - το ουράνιο δέντρο της ζωής |
Οι ήρωες δίδυμοι γιοι του One Hunahpu (Βορράς και Νότος) είναι συμβολικοί του
ηλεκτρομαγνητικές δυνάμεις ζωής που χρησιμοποιούνται για τη «δημιουργία ενός πλανήτη».
Οι ιστορίες των θεών ήταν παγκόσμιες, γιατί οι θεοί ήταν παγκόσμιοι γενετικοί μηχανικοί που ταξίδευαν στο χώρο και στο χρόνο - σύμφωνα με την ταινία δηλαδή.
Μέρος 2: Η ταινία
Οι Alien Genetic Engineers στην ταινία του Ridley Scotts είναι «γίγαντες» (παρακάτω) και φυσικά οι «ταξιδιώτες στο χρόνο» και το έργο του Scott θα ήταν ελάχιστα εμπνευσμένο από την αρχαία γνώση των θεών που βρίσκονται σε όλο τον κόσμο.
Παρόμοια χαρακτηριστικά δόθηκαν στον Αιγύπτιο δημιουργό θεό Khnemu (κάτω) για τον οποίο λέγεται
έχουν «διαμορφώσει» την ανθρώπινη μορφή και της έχουν δώσει ζωή. Έχω συλλογιστεί την έννοια ενός «γενετικά τροποποιημένου ανθρώπινου είδους» τα τελευταία χρόνια, εξ ου και τα οπτικά θέματα σε κάποια από τα έργα μου. Ίσως κάπου στην κούφια Σελήνη μας (ένας από τους δορυφόρους του Κρόνου) να βρισκόταν το εργαστήριο του «Χνεμού», ένα μέρος που ονομάζεται «Εδέμ». Ίσως η Σελήνη να ήταν η «Κιβωτός» και η συλλογή του «διπλού από κάθε είδος» στη Γη ήταν εκεί που επινοήθηκε η διπλή έλικα «Αδάμ και Εύα»; Ωστόσο, όσο περισσότερο εξετάζω τα θέματα της επίσκεψης εξωγήινων (που περιέχονται σε τέτοιες ταινίες) και τη σύνδεση μεταξύ συμβολισμού και μυθολογικών αφηγήσεων, φαίνεται ότι ένα σκέλος των αρχικών προγόνων μας, «τους Νεάντερταλ», εξαφανίστηκε απότομα. Ενώ ο «αντικαταστάτης» τους Homo sapiens φαινόταν να ανθίζει για να γίνει το κυρίαρχο είδος. Ήταν ο Homo sapien έργο προηγμένων γενετικών μηχανικών και οι ίδιοι «μηχανικοί» έκαναν «μάχη» με μια φυλή φιδιών στον Κήπο των Επίγειων Απολαύσεων; Είμαι βέβαιος ότι υπάρχει μια σύνδεση μεταξύ του «χαμένου κρίκου» των Νεάντερταλ και αυτού που έχει ονομαστεί Bigfoot.
Διάφορες απεικονίσεις του Χνεμού |
Συνδέοντας τα αστέρια
Στην ταινία Προμηθέαςεπιστήμονας ανακάλυψε ένα κομμάτι τέχνης σπηλαίων που υπονοεί την ιδέα ότι οι «δημιουργοί» μας βρίσκονταν στη Γη πιο πίσω από ό,τι θα πρότειναν άλλα τεχνουργήματα. Πολλές έρευνες στην τέχνη των σπηλαίων, από ιστορικούς και νευροβιολόγους υποδηλώνουν επίσης την πιθανότητα ότι η ανθρώπινη συνείδηση (οι προϊστορικοί μας πρόγονοι) πέρασε από τεράστιες νευρολογικές και βιολογικές αλλαγές πριν από περίπου 40.000 χρόνια, περίπου την εποχή που άρχισαν να εξαφανίζονται οι Νεάντερταλ. Θα μπορούσατε να πείτε ότι οι «εγκέφαλοι» των ανθρώπινων προγόνων μας αναβαθμίστηκαν, (ως δια μαγείας), για να διευκολυνθεί αυτό που ορισμένοι επιστήμονες αναφέρουν ως «συνείδηση ανώτερης τάξης». Στη μυθολογία και τις προφορικές παραδόσεις που εκτείνονται σε όλο τον κόσμο, αυτή η «νέα ανακαλυφθείσα ικανότητα» μιας «νέας γήινης φυλής» περιγράφεται ως οι «θεοί» που δίνουν γνώση στους πρώτους ανθρώπους.
Η ταινία ξετυλίγεται με το διαστημόπλοιο Prometheus (το 2093) να φτάνει στην τροχιά γύρω από το LV-223, αφού πέρασε από έναν πλανήτη που μοιάζει με τον Κρόνο, εξ ου και η σύνδεση με το φεγγάρι του Κρόνου «Προμηθέας» και τη Σελήνη στην οποία τελικά προσγειώνονται που ονομάζεται LV- 223. Το σκεπτικό πίσω από την αποστολή είναι, όπως δηλώνει ο επικεφαλής επιστήμονας Shaw, οι αντίστοιχοι χάρτες αστεριών που βρέθηκαν σε διάφορα αντικείμενα είναι μια «πρόσκληση».
Ο Δρ Σο εργάζεται στο διαστημόπλοιο |
Νομίζω ότι είναι ο Κρόνος που πήγαν; |
Τα τελευταία χρόνια έχουν φωτογραφηθεί περίεργα κυλινδρικά αντικείμενα στους δακτυλίους του Κρόνου.
Τι στο διάολο είναι αυτοί; Είναι «μητέρα-πλοία» γεμάτα Transformers που επισκευάζουν τους τεχνητούς δακτυλίους; Υπάρχουν πολλά περισσότερα που πρέπει να ξέρουμε για τον Κρόνο και πώς στην πραγματικότητα «επηρεάζει» την πραγματικότητα του κόσμου μας.
Έχοντας υπόψη τα παραπάνω, και με την αύξηση του «trans-humanism» και της τεχνολογίας cyborg, δεν ήταν σοκ που ο Scott επέλεξε να ενσωματώσει το am «android» στην πλοκή.
Παρατηρήστε ότι το λογότυπο του διαστημικού πλοίου Prometheus είναι ένα σχέδιο που μοιάζει με τον Κρόνο με το κοστούμι του David. |
Στην ταινία το όνομά του είναι «David» (Michael Fassbender) που μένει ξύπνιος στο χειριστήριο πιλότων για να παρακολουθεί το ταξίδι τους. Αργότερα στην ταινία το android εκτελεί τη δική του απαίσια ατζέντα, η οποία υπαινίσσεται τους κινδύνους του υπερανθρωπισμού, κυρίως τις αηδίες και τις γενετικές μεταλλάξεις που προκλήθηκαν από «θεούς δημιουργούς» πιθανώς από την υποτιθέμενη εποχή της Ατλαντίδας έως τα διαβολικά πειράματα που προκλήθηκαν σε ανθρώπους από τους Ναζί.
Είναι ενδιαφέρον ότι το Android David μου θύμισε παρόμοια θέματα στη βρετανική κωμωδία Red Dwarf , σε σενάριο Rob Grant και Doug Naylor. Το Android στο Red Dwarf ονομάζεται Kryten, μαζί με τον τελευταίο γνωστό ζωντανό άνθρωπο, τον Arnold Rimmer και ένα ολόγραμμα του νεκρού συντρόφου του Lister που συνεχίζει να φροντίζει ο Kryten. Τα επεισόδια ήταν ξεκαρδιστικά αν δεν τα έχετε δει, ειδικά στο επεισόδιο που ονομάζεται κατάλληλα DNA , όταν ο Kryten μεταμορφώνεται για λίγο σε άνθρωπο.
Επίσης, το ίδιο το λογότυπο του Red Dwarf (παραπάνω) υπονοεί μια σύνδεση με τον «Κρόνο» και όπως έχω επισημάνει σε άλλα ιστολόγια, ο Κρόνος είναι μια «συνείδηση» που φαίνεται να συμβολίζει τον μηχανισμό «πλέγματος ελέγχου» στη Γη. Είναι επίσης ένα «Νάνος Αστέρας», (εξ ου και το όνομα), το οποίο με την αντανάκλασή του δίνει κάποια πίστη στην ιδέα ότι μερικά από τα πολλά φεγγάρια του θα μπορούσαν να είναι πλανήτες; Τα τελευταία χρόνια η Σελήνη Φοίβη, για παράδειγμα, σύμφωνα με τη NASA, ήταν ένα από τα πρώιμα δομικά στοιχεία του ηλιακού συστήματος ή πλανητών και σχηματίστηκε πολύ πιο έξω στο Ηλιακό Σύστημα στη γνωστή πλέον ζώνη Kuiper των παγωμένων σωμάτων που βρίσκεται πέρα από τον Ποσειδώνα . Χωρίς αμφιβολία, οι δακτύλιοι του Κρόνου επηρεάζουν πολύ περισσότερο την «πραγματικότητά μας» (το Ηλιακό Σύστημα) από όσο θα ήθελε η NASA να πιστέψουμε.
Ο Κρόνος απεικονίζεται με μια γέφυρα στη Γη σε μια εικονογράφηση επιστημονικής φαντασίας από τον συγγραφέα και καλλιτέχνη του 19ου αιώνα Grandville. |
Στην ταινία, η γνώση του Ντέιβιντ στις αρχαίες γλώσσες και η ικανότητά του να διαβάζει ιερογλυφικά (τα οποία είναι εξωγήινα, έλα!), του επιτρέπει να ξεκλειδώσει τους χάρτες των αστέρων που κωδικοποιούνται από τη φυλή των εξωγήινων Μηχανικών.
Σε μια πιο σοβαρή σημείωση, οι συνδέσεις με μια εμμονή με την τεχνολογία «τρανς ανθρώπινη ατζέντα» σήμερα θα μπορούσαν να μας αφήσουν όλους «συνδεδεμένους» σε μια ρομποτική πραγματικότητα. Τα ολογράμματα χρησιμοποιούνται περισσότερο από ποτέ, με τον Έλβις να εμφανίζεται στη σκηνή το 2012, χάρη στην Digital Domain.
Ο Ντέιβιντ διαβάζει τους χάρτες των αστεριών |
Τιτάνας του σήμερα
Ο Peter Weyland (Guy Pearce), ο ηλικιωμένος ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Weyland Corporation, χρηματοδοτεί τη δημιουργία της επιστημονικής έρευνας για το βαθύ διάστημα που γίνεται η αποστολή του Προμηθέα .
Η εταιρεία Weyland (στην ταινία) είναι όλα όσα είναι σήμερα η «παγκόσμια ελίτ». Ο Peter Weyland στην ομιλία του στο TED λέει, «Μπορούμε να δημιουργήσουμε κυβερνητικά άτομα, είμαστε οι θεοί τώρα…»
Η εταιρεία Weyland (στην ταινία) είναι όλα όσα είναι σήμερα η «παγκόσμια ελίτ». Ο Peter Weyland στην ομιλία του στο TED λέει, «Μπορούμε να δημιουργήσουμε κυβερνητικά άτομα, είμαστε οι θεοί τώρα…»
Λέει επίσης, «από τον Τιτάνα Προμηθέα το πρώτο μας αληθινό κομμάτι τεχνολογίας – η φωτιά»
Οι γραμμές αίματος των Ιλλουμινάτι είναι οι βασιλιάδες της βιοτεχνολογίας, της νανοτεχνολογίας και της πυρηνικής σύντηξης και η ταινία υπονοεί αυτό μέσω της πολύ «ελίτ» Weyland Corporation. Η ελίτ τα κάνει όλα αυτά τώρα μέσω της γενετικής μηχανικής των καλλιεργειών, των βάσεων δεδομένων DNA, των ειδών των δοκιμαστικών σωλήνων, των γενναίων νέων κόσμων μεταλλαγμένων ρομποτικών μορφών ζωής... Το λένε, το κάνουν... Σήμερα!
Οι γραμμές αίματος των Ιλλουμινάτι είναι οι βασιλιάδες της βιοτεχνολογίας, της νανοτεχνολογίας και της πυρηνικής σύντηξης και η ταινία υπονοεί αυτό μέσω της πολύ «ελίτ» Weyland Corporation. Η ελίτ τα κάνει όλα αυτά τώρα μέσω της γενετικής μηχανικής των καλλιεργειών, των βάσεων δεδομένων DNA, των ειδών των δοκιμαστικών σωλήνων, των γενναίων νέων κόσμων μεταλλαγμένων ρομποτικών μορφών ζωής... Το λένε, το κάνουν... Σήμερα!
Και εγένετο φως!
Ο αστερισμός που εμφανίζεται στις ανακαλύψεις των επιστημόνων στο πρώτο μέρος της ταινίας φαίνεται να μοιάζει πολύ με το Νεφέλωμα της Φλόγας στον αστερισμό του Ωρίωνα. Δεν λέω ότι είναι, απλώς μια ιδέα. Το Νεφέλωμα της Φλόγας έχει ένα φωτεινό αστέρι που ονομάζεται Alnitak (Ori), το οποίο είναι ένα νεφέλωμα εκπομπής μέσα στον αστερισμό του Ωρίωνα και κάνει το τριπλό (Trinity) αστρικό σύστημα της ζώνης του Ωρίωνα. Είναι το ανατολικότερο αστέρι στη Ζώνη του Ωρίωνα και εκπέμπει ενεργητικό υπεριώδες φως στη «Φλόγα» και αυτό, σύμφωνα με τους επιστήμονες, απομακρύνει τα ηλεκτρόνια από τα μεγάλα σύννεφα «αερίου υδρογόνου» που κατοικούν εκεί. Οι συνδέσεις μεταξύ του Δία (το αστέρι νάνος), του Δία, του Όσιρι,
Ο αστερισμός που εμφανίζεται στις ανακαλύψεις των επιστημόνων στο πρώτο μέρος της ταινίας φαίνεται να μοιάζει πολύ με το Νεφέλωμα της Φλόγας στον αστερισμό του Ωρίωνα. Δεν λέω ότι είναι, απλώς μια ιδέα. Το Νεφέλωμα της Φλόγας έχει ένα φωτεινό αστέρι που ονομάζεται Alnitak (Ori), το οποίο είναι ένα νεφέλωμα εκπομπής μέσα στον αστερισμό του Ωρίωνα και κάνει το τριπλό (Trinity) αστρικό σύστημα της ζώνης του Ωρίωνα. Είναι το ανατολικότερο αστέρι στη Ζώνη του Ωρίωνα και εκπέμπει ενεργητικό υπεριώδες φως στη «Φλόγα» και αυτό, σύμφωνα με τους επιστήμονες, απομακρύνει τα ηλεκτρόνια από τα μεγάλα σύννεφα «αερίου υδρογόνου» που κατοικούν εκεί. Οι συνδέσεις μεταξύ του Δία (το αστέρι νάνος), του Δία, του Όσιρι,
Ο Ωρίων απεικονίζεται συχνά με σκύλο ή σκυλιά σε πολλές τέχνες και μυθολογία και στην ταινία Προμηθέας , ο Peter Weyland (ο παλιός πλέον τρισεκατομμυριούχος ευεργέτης) συνοδεύεται από τον σκύλο του στο διαστημόπλοιο για να συνδεθεί με τους γενετικούς κυρίους του από τα «άστρα».
Ο Ωρίωνας εμφανίζεται σε μεγάλο βαθμό σε μύθους και θρύλους, κυρίως σε παγκόσμιους μύθους των Αβορίγινων που μιλούν για Θεούς Δημιουργούς και με κάνει να αναρωτιέμαι πόσο από τους θρύλους του Τιτάνα Προμηθέα συνδέονται με τον Ωρίωνα; Οι αρχαίοι ναοί και οι δοξασίες, κυρίως οι Πυραμίδες στη Γκίζα, φαίνεται επίσης να συσχετίζονται με το αστρικό σύστημα του Ωρίωνα. Όπως και τα τεχνουργήματα των Ζουλού όπως το Κολιέ των Μυστηρίων.
Fishy Star People
Η εστίαση σε αστερισμούς όπως ο Σείριος, οι Πλειάδες και ο Αρκτούρος μπορεί επίσης να βρεθεί σε πολλούς αρχαίους πολιτισμούς και μυστικές κοινωνίες. Σύμφωνα με τον λαό Dogon, του Μάλι, για παράδειγμα, τα όντα που προέρχονταν από το αστρικό σύστημα Σείριος λέγονταν ότι ήταν αμφίβια ή σαν ψάρια. Ο Βισνού, ένας από την ινδική τριάδα, λέγεται επίσης ότι γεννήθηκε από ένα ψάρι (ένας ηλιακός θεός ψαριού). Και εδώ πάλι έχουμε τη γνώση της αρχαίας προέλευσης της ανθρωπότητας στο Tikaalik (μια διασταύρωση ερπετού και ψαριού) και τη γενετική της σύνδεση με το DNA μας. Πολλοί από τους «θεούς» παίρνουν μορφή σαν φίδι στα αρχαία έργα τέχνης.
Η εστίαση σε αστερισμούς όπως ο Σείριος, οι Πλειάδες και ο Αρκτούρος μπορεί επίσης να βρεθεί σε πολλούς αρχαίους πολιτισμούς και μυστικές κοινωνίες. Σύμφωνα με τον λαό Dogon, του Μάλι, για παράδειγμα, τα όντα που προέρχονταν από το αστρικό σύστημα Σείριος λέγονταν ότι ήταν αμφίβια ή σαν ψάρια. Ο Βισνού, ένας από την ινδική τριάδα, λέγεται επίσης ότι γεννήθηκε από ένα ψάρι (ένας ηλιακός θεός ψαριού). Και εδώ πάλι έχουμε τη γνώση της αρχαίας προέλευσης της ανθρωπότητας στο Tikaalik (μια διασταύρωση ερπετού και ψαριού) και τη γενετική της σύνδεση με το DNA μας. Πολλοί από τους «θεούς» παίρνουν μορφή σαν φίδι στα αρχαία έργα τέχνης.
Ο Κέκροπας (κάτω δεξιά) ήταν ο ιδρυτής και ο πρώτος βασιλιάς της ίδιας της Αθήνας, αν και προηγήθηκε στην περιοχή ο γεννημένος στη γη βασιλιάς (όχι αυτός που ήρθε από τη θάλασσα). Οι ίδιοι θρύλοι ψηλά στο «κουτί» της Αθηνάς που λέγεται ότι περιείχε είτε ένα φίδι κουλουριασμένο γύρω από ένα βρέφος, είτε ένα βρέφος που ήταν μισός άνθρωπος και μισό φίδι! Και αν ο Προμηθέας δείχνει τελικά η ταινία, υπάρχει ένα πλάσμα σαν θαλάσσιο φίδι που εμπλέκεται στην πλοκή.
Heads, Chambers and Shepherd Moons
Ο Προμηθέας δεν είναι απλώς ένα διαστημόπλοιο! Είναι επίσης ένας εσωτερικός δορυφόρος του Κρόνου και ένα μικρό φεγγάρι που είναι εξαιρετικά επιμήκη και λέγεται ότι έχει διαστάσεις περίπου 136 επί 79 επί 59 χιλιόμετρα. Έχει πολλές κορυφογραμμές και κοιλάδες και είναι ορατοί ένας αριθμός κρατήρων πρόσκρουσης με διάμετρο περίπου 20 km, αλλά είναι λιγότερο κρατήρας από τα κοντινά φεγγάρια που ονομάζονται Πανδώρα, Επιμηθέας και Ιανός (κάτω από τη μέση)
Ο Προμηθέας δεν είναι απλώς ένα διαστημόπλοιο! Είναι επίσης ένας εσωτερικός δορυφόρος του Κρόνου και ένα μικρό φεγγάρι που είναι εξαιρετικά επιμήκη και λέγεται ότι έχει διαστάσεις περίπου 136 επί 79 επί 59 χιλιόμετρα. Έχει πολλές κορυφογραμμές και κοιλάδες και είναι ορατοί ένας αριθμός κρατήρων πρόσκρουσης με διάμετρο περίπου 20 km, αλλά είναι λιγότερο κρατήρας από τα κοντινά φεγγάρια που ονομάζονται Πανδώρα, Επιμηθέας και Ιανός (κάτω από τη μέση)
Ο Προμηθέας, ο Ιανός και η Πανδώρα είναι κούφιοι; |
Είναι ενδιαφέρον ότι ο Janus πήρε το όνομά του από τον διπρόσωπο Ρωμαίο θεό και έναν αγαπημένο των Illuminati.
Στην αρχαία ρωμαϊκή θρησκεία και μυθολογία, ο Ιανός είναι ο θεός των αρχών και των μεταβάσεων (Νέες Τάξεις) και ο θεός των πυλών, των θυρών, των θυρών, των καταλήξεων και του χρόνου. Είναι συνήθως «διπρόσωπος» αφού κοιτάζει το μέλλον και το παρελθόν, όπως ακριβώς είμαστε δεσμευμένοι να το κάνουμε μέσω της πίστης.
Εδώ έχετε μια σύνδεση με πόρτες, κρυφούς θαλάμους και «μεγάλα κεφάλια» που βρίσκονται σε πολλές αρχαίες τέχνες και λογοτεχνία. Σε άλλες ταινίες και μυθιστορήματα, δείτε τον Χάρι Πότερ και την Κάμαρα των Μυστικών . Κάτι που επίσης παραπέμπει σε μια λατρεία «φιδιού» και μια «σκοτεινή μαγεία» που χρησιμοποιείται για να φέρει ένα τέλος στον κόσμο των «Muggles» (ανθρώπων) στα βιβλία της JK Rowlings.
Οι παρακάτω εικόνες «οπτικά» μεταδίδουν το μήνυμα, παρόλο που δεν υπάρχει κυριολεκτική σύνδεση.
Τα κεφάλια του Βόλντεμορτ - Ιανού και φυσικά του Κρόνου-Δία-Ποσειδώνα (Τιτάν) βρίσκονται σε πολλές ελίτ γέφυρες και κτίρια. |
Φυσικά στις ταινίες του Ridely Scotts, το Alien species είναι ένα υβριδικό «αρπακτικό» που γεννιέται από το συνδυασμό των εξωγήινων γενετικών μηχανικών (οι Θεοί - στην ταινία Προμηθέας ) και ενός είδους αλμπίνο ερπετών που ονομάζεται Hammerpedes (κάτω αριστερά) που μοιάζουν με αγκαλιές στις προηγούμενες ταινίες του Scott με τους Alien .
Ο μονόφθαλμος συμβολισμός εμφανίζεται ξανά και συνδέεται με τον μονόφθαλμο Νότιο Πόλο του Κρόνου… (τα φίδια παντελονιών έρχονται επίσης στο μυαλό).
Τόσο οι σφυροπόδιδες όσο και αυτό στο οποίο δίνουν ζωή, έχουν σχέση με τα εξωγήινα πλάσματα που μοιάζουν με φίδια/ψάρια που βρίσκονται στους αρχαίους μύθους και απεικονίζονται αποτελεσματικά από τον καλλιτέχνη HR Giger,
για τις ταινίες του Ρίντλεϊ Σκοτ.
Το εφιαλτικό, μονόχρωμο έργο τέχνης του Giger είναι τόσο, τόσο σκοτεινό «ενεργειακά» και αποτυπώνει αυτή τη δαιμονική δύναμη ζωής σχεδόν «εκτός κόσμου» που θα περίμενε κανείς να βρει σε μέρη όπως ο Κρόνος ή πιο κοντά στο σπίτι στο Throne Room μόλις φύγουν όλοι οι τουρίστες το Βατικανό (δεξιά)!
Necronom IV , η σουρεαλιστική εκτύπωση του Giger που αποτέλεσε τη βάση για το σχέδιο του Alien στην ταινία. |
Το καπάκι των Μάγια και ο πίνακας Giger του Space Jockey. |
Οι ενδιαφέρουσες οπτικά συνδέσεις για μένα είναι ότι φαίνεται να υπάρχει ένα κοινό θέμα των ερπετών όπως οι εξωγήινοι που «συγκλίνουν» με ένα ανθρωποειδές είδος εξωγήινου θεού, πιθανώς βασισμένο στους θρύλους των Shem-Su-Hor και Viracocha στα αρχαία κείμενα. Αυτός που αποκαλούν Μηχανικό ή «Διαστημικό Τζόκεϊ» (πάνω δεξιά) στην ταινία Προμηθέας (ειδικά όταν είναι κατάλληλος) μοιάζει με τις αρχαίες εικόνες των «Star men» στη Στέλλα που βρέθηκε ανάμεσα στα ερείπια των Μάγια.
Επιστρέφουν σύντομα ε;
Φυσικά, πολλές από αυτές τις «συνδέσεις» που παραπέμπουν σε μια προηγμένη φυλή ή αρχαίοι αστροναύτες που ήρθαν στη Γη πριν από χιλιάδες χρόνια έγιναν πολύ γνωστές μέσα από τα γραπτά του Eric Von Daniken.
Οι Μυστικές Εταιρείες και ο Γάμος του Ουρανού και της Γης (DNA)
Σε σχέση με το «γονίδιο» του Προμηθέα και τις καβάλες που συσσωρεύουν αυτές τις πληροφορίες στη Γη, ίχνη Μυστικών Εταιρειών μπορούν επίσης να ανακαλυφθούν ανάμεσα στα ερείπια πολλών αυτόχθονων πολιτισμών.
Οι Μάγια και τα Κιτσέ της Νότιας Αμερικής καθώς και ο ήδη αναφερόμενος πολιτισμός των Σουμερίων είναι μόνο μερικά. Στο βιβλίο του The Masters of Wisdom, ο JG Bennett γράφει επίσης για το πώς ο Ρώσος μυστικιστής, Gregori Gurdjieff, του είπε ότι τα μυστηριακά σχολεία πήγαν τουλάχιστον 30.000 με 40.000 χρόνια πίσω και αυτό, λέει ο Gurdjieff, το έμαθε από σχέδια σπηλαίων στον Καύκασο. Βουνά. Από τη δική μου έρευνα και το εμπνευσμένο έργο τέχνης, αισθάνομαι ότι πολλές εξωγήινες φυλές έχουν φυτέψει τη γενετική ποικιλομορφία που ονομάζουμε ζωή στη Γη, όχι μόνο μία, (όπως στην ταινία Προμηθέας ). Μερικά από αυτά τα πλάσματα που κάποτε ήταν το κυρίαρχο είδος στη Γη, όπως ο δεινόσαυρος, πρέπει να είχαν εμπλακεί σε μεγάλο βαθμό σε αυτή τη διαδικασία. Το να μην τα αναφέρουμε στα ιερά βιβλία, είναι μεγάλο δώρο.
Οι σαμανικές κοινωνίες και οι μυστικές εταιρείες είναι οι «φύλακες της φωτιάς», ή η γνώση που λέει ότι η ανθρωπότητα είναι ένα πείραμα των θεών. Το μασονικό σύμβολο της πυξίδας και του τετραγώνου σχετίζεται με αυτό το πάντρεμα των θεών, γενετικά με ανθρώπινο DNA. Το κηρύκειο είναι ένα άλλο σύμβολο που συμπεραίνει τη γνώση πίσω από τη δημιουργία του DNA της διπλής έλικας.
Η λέσχη X του TH Huxley της δεκαετίας του 1880, η οποία ήταν μια ελίτ ομάδα εννέα ανδρών (X men οποιοσδήποτε) που πίστευε ότι η ανθρωπότητα είχε «σπαρθεί στη Γη» από προηγμένα όντα από το διάστημα, είναι μια άλλη σύνδεση. Οι οικογένειες του Χάξλεϋ, του Δαρβίνου και του Γουέγκγουντ διασταυρώθηκαν (όπως οι Βασιλικοί) για να προωθήσουν τις ιδέες τους για μια υπερανθρώπινη φυλή και τις συνδέσεις της με τα αστέρια.
Και ο Sir Fred Hoyle, ο συγγραφέας του Life from Space είπε: «Η πιθανότητα σχηματισμού ζωής από άψυχο υλικό είναι ένα προς έναν αριθμό με 40.000 μηδενικά μετά από αυτό… Είναι αρκετά μεγάλο για να θάψει τον Δαρβίνο και ολόκληρη τη θεωρία της εξέλιξης Δεν υπήρχε αρχέγονη σούπα, ούτε σε αυτόν τον πλανήτη ούτε σε κανέναν άλλον, και αν οι απαρχές της ζωής δεν ήταν τυχαίες, θα πρέπει επομένως να ήταν προϊόν σκόπιμης νοημοσύνης».
Το βιβλίο της Γένεσης αναφέρει,
Αφού έδιωξε τον άνδρα έξω, τοποθέτησε στην ανατολική πλευρά του Κήπου της Εδέμ χερουβείμ και ένα φλεγόμενο σπαθί που αναβοσβήνει πέρα δώθε για να φυλάξει τον δρόμο προς το δέντρο της ζωής.
«Αυτός» (οι Θεοί), οι «εξωγήινοι γενετικοί μηχανικοί» και το «φλεγόμενο σπαθί» φαίνεται να συμβολίζουν το DNA ως «φως» (σπάθη), «λέιζερ» και «δέκτης και πομπός» συχνότητας. Είναι επίσης ένας συμβολικός κωδικός για το « μην πας εκεί» , εκτός κι αν έχεις τους σωστούς κωδικούς.
Επίσης, ένας μετεωρίτης που βρέθηκε στην Ανταρκτική το 1995 με το όνομα CR2 Grave Nunataks 59229, σύμφωνα με την καθηγήτρια Sandra Pizzarello στην Εθνική Ακαδημία Επιστημών,
δείχνει ότι τα δομικά στοιχεία της ζωής πιθανότατα προήλθαν από το διάστημα.
Ακόμη και ο Φράνσις Κρικ κατάλαβε ότι το ανθρώπινο γονιδίωμα δεν ήταν «φυσικό»
και πρέπει να έχει κατασκευαστεί.
Ο Paul Davies, γράφοντας στο New Scientist Magazine, πρότεινε επίσης ότι το DNA μας θα μπορούσε να είναι η απάντηση στις λεγόμενες εξωγήινες μορφές ζωής. Το άρθρο συνέχισε επίσης εξηγώντας πώς ένα τμήμα του DNA περιείχε περισσότερα από ένα εκατομμύριο ζεύγη βάσεων – είπε, «αρκετά για ένα μυθιστόρημα αξιοπρεπούς μεγέθους ή μια ιστορία ανόδου και πτώσης ενός εξωγήινου πολιτισμού».
Η άνοδος και η πτώση του δικού μας περισσότερο σαν;
Super Gods and the Children of the Great flood
Φαίνεται ότι παράλληλα με τους μύθους και τους θρύλους των υπερανθρώπινων θεών του Καυκάσου υπήρχε μια άλλη σειρά θεοτήτων, οι οποίες λατρεύονταν και καταγράφηκαν ως «Λάμπτες» ή «Παρατηρητές» που αναφέρονται σε κείμενα όπως το Βιβλίο του Ενώχ και οι χειρόγραφοι της Νεκράς Θάλασσας. Οι ίδιοι θεοί ήταν επίσης γνωστοί ως Anunnaki της ιστορίας των Σουμερίων και πιθανώς υπάρχει σύνδεση με το Nagar στην Αρχαία Ινδία. Σύμφωνα με τους Αζτέκους, μια γιγάντια φυλή λέγεται ότι ζούσε στη Γη την εποχή του Πρώτου Ήλιου (Εποχή), η οποία καταστράφηκε από το νερό, αφήνοντας μια «νέα Γη» στους «θεούς» να χτίσουν τον νέο τους πολιτισμό. Τα μυθιστορήματα και τα κόμικς επιστημονικής φαντασίας τα τελευταία 150 χρόνια φυσικά ήταν γεμάτα από θέματα που συνδέουν την «εξωγήινη ζωή» με αυτή των θρύλων της πλημμύρας.Το Wonder Stories υπαινίσσονται τέτοιες συνδέσεις.
Φαίνεται ότι παράλληλα με τους μύθους και τους θρύλους των υπερανθρώπινων θεών του Καυκάσου υπήρχε μια άλλη σειρά θεοτήτων, οι οποίες λατρεύονταν και καταγράφηκαν ως «Λάμπτες» ή «Παρατηρητές» που αναφέρονται σε κείμενα όπως το Βιβλίο του Ενώχ και οι χειρόγραφοι της Νεκράς Θάλασσας. Οι ίδιοι θεοί ήταν επίσης γνωστοί ως Anunnaki της ιστορίας των Σουμερίων και πιθανώς υπάρχει σύνδεση με το Nagar στην Αρχαία Ινδία. Σύμφωνα με τους Αζτέκους, μια γιγάντια φυλή λέγεται ότι ζούσε στη Γη την εποχή του Πρώτου Ήλιου (Εποχή), η οποία καταστράφηκε από το νερό, αφήνοντας μια «νέα Γη» στους «θεούς» να χτίσουν τον νέο τους πολιτισμό. Τα μυθιστορήματα και τα κόμικς επιστημονικής φαντασίας τα τελευταία 150 χρόνια φυσικά ήταν γεμάτα από θέματα που συνδέουν την «εξωγήινη ζωή» με αυτή των θρύλων της πλημμύρας.Το Wonder Stories υπαινίσσονται τέτοιες συνδέσεις.
Θα μπορούσατε να συνδυάσετε μια υπέροχη κινηματογραφική πλοκή μόνο από αυτή την παρτίδα, χωρίς να σας απασχολούν οι ταινίες Alien ;
Λέγεται ότι μια φυλή τιτάνων, γιγάντων και θεών (η γενεαλογία του Προμηθέα) των οποίων τα αρχεία μπορούν να βρεθούν σε όλο τον προϊστορικό κόσμο προειδοποίησε την ανθρωπότητα για τον επερχόμενο Κατακλυσμό. Ο εξωγήινος μηχανικός στην αρχή του Προμηθέα πέφτει στο νερό και γενικά αυτή η σκηνή υπονοούσε την «αρχή του τέλους για την ανθρωπότητα» .
Η αποκαλούμενη «Νέα Εποχή» είναι φυσικά περισσότερο για την απελευθέρωση του αρπακτικού μέσα. Όπως πάνω, έτσι και κάτω, ως «μέσα» είναι και αυτό που υπάρχει «εκεί έξω».
Η ιστορία του Δευκαλίωνα και της Πύρρας είναι η ελληνική εκδοχή του Νώε και του μεγάλου κατακλυσμού. Προειδοποιημένος από τον πατέρα του, Προμηθέα, ο Δευκαλίων κατασκεύασε μια κιβωτό (ένα πλοίο) για να επιβιώσει από τον επερχόμενο κατακλυσμό που έστελνε ο Δίας (ο δημιουργός) για να τιμωρήσει την ανθρωπότητα;
Μία από τις άλλες «τιμωρίες» του Δία ήταν να στείλει τη Θεά «Πανδώρα» (μια γυναίκα φτιαγμένη στον Παράδεισο) για το τεκμήριο του Προμηθέα ότι του έκλεψε τη φωτιά. Το όνομά της σήμαινε Παν (όλα) και Ντόρα (δώρα) και το κουτί της Πανδώρας και το βάζο του Εμιθέα με τοξικές «πανούκες» είναι ένα άλλο θέμα που εμφανίζεται οπτικά σε όλη την ταινία Προμηθέας .
Η αποκαλούμενη «Νέα Εποχή» είναι φυσικά περισσότερο για την απελευθέρωση του αρπακτικού μέσα. Όπως πάνω, έτσι και κάτω, ως «μέσα» είναι και αυτό που υπάρχει «εκεί έξω».
Η ιστορία του Δευκαλίωνα και της Πύρρας είναι η ελληνική εκδοχή του Νώε και του μεγάλου κατακλυσμού. Προειδοποιημένος από τον πατέρα του, Προμηθέα, ο Δευκαλίων κατασκεύασε μια κιβωτό (ένα πλοίο) για να επιβιώσει από τον επερχόμενο κατακλυσμό που έστελνε ο Δίας (ο δημιουργός) για να τιμωρήσει την ανθρωπότητα;
Μία από τις άλλες «τιμωρίες» του Δία ήταν να στείλει τη Θεά «Πανδώρα» (μια γυναίκα φτιαγμένη στον Παράδεισο) για το τεκμήριο του Προμηθέα ότι του έκλεψε τη φωτιά. Το όνομά της σήμαινε Παν (όλα) και Ντόρα (δώρα) και το κουτί της Πανδώρας και το βάζο του Εμιθέα με τοξικές «πανούκες» είναι ένα άλλο θέμα που εμφανίζεται οπτικά σε όλη την ταινία Προμηθέας .
Σε αυτή την περίπτωση δεν είναι μια πανούκλα αλλά ένα εξωγήινο DNA που σκοπεύει να βάλει τέλος σε όλη τη ζωή.
Τώρα αρχίζουν τα προβλήματα! |
Όταν τα αντικείμενα που μοιάζουν με αμπούλα «διαρρέουν» μέσα στον θάλαμο των εξωγήινων, ο ανδροειδής Ντέιβιντ επιστρέφει κρυφά μια αμπούλα στο πλοίο. Από αυτόν τον κύλινδρο ξεκινά τη μετάλλαξη που τελικά απελευθερώνει το «κουτί της Πανδώρας», το οποίο φυσικά βοηθά γενετικά στην «αναπαραγωγή» του είδους «Alien Predator».
Ένα πλάσμα που ξεκινά από τη μήτρα της ανθρώπινης γυναίκας, συμβολικό της Εύας, (Dr Shaw) και τελικά εισέρχεται στο σώμα του «Alien Engineer» για να γίνει ο απόλυτος εξωγήινος που όλοι γνωρίζουμε και αγαπάμε.
«Η τέχνη είναι μια μισοσβησμένη ανάμνηση μιας ανώτερης κατάστασης από την οποία έχουμε πέσει από την εποχή της Εδέμ». Χίλντεργκαρντ Φον Μπίνγκεν
Ο ανθρωπος είναι λιγότερο ο εαυτός του όταν μιλάει ως ο εαυτός του.Δώσε του μια μάσκα και θα σου πει την αλήθεια.
ΑπάντησηΔιαγραφήOSCAR WILDE
https://www.youtube.com/watch?v=XgjzM5bxchk
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφή