Δευτέρα 10 Απριλίου 2023

.civitas diaboli ! καί Η δημοκρατία με άλλα λόγια

 





Γράφει ο 

Σε λιγους μηνες στο τακτο ραντεβου κρατους και λαου που ονομαζουμε εκλογες οι για μια ημερα πολιτες θα παραδωσουν τα οπλα τους δια της ψήφου τους και θα μετατραπουν σε υπηκοους για μια τετραετια. Για μια μερα τα κομματα που κομματιαζουν την λαικη ομονοια με καθε μεσο θα διαιρεσουν τον λαο διαγκωνιζομενοι για την βασιλεια το πραγματικο πολιτευμα πισω απο το ψευδεπιγραφο τιτλο της δημοκρατιας. Εξαλλου και ο κομμουνισμος ονομαζεται λαικη δημοκρατια και ο καπιταλισμος αστικη και η αλλοτε αυθεντικη βασιλεια βασιλευομενη δημοκρατια. Ο γνωστος φερετζες που τον ακουμε αλλα δεν το βλεπουμε στην ζωη μας περα απο τις ρεκλαμες.

Ο οπλιτης πολιτης καταθετει τα οπλα του, την πολιτικη ισχυ να αυτοκυβερναται με εβδομαδιαια ψηφισματα στην εκκλησια του δημου απο κληρωτες οχι εκλεγμενες αρχες. Αυτο πραγματικα συμβαινει την ημερα των εκλογων. Οι απεχοντες δεν παιζουν κανενα ρολο αφου ψηφισουν δεν ψηφισουν τα ποσοστα βγαινουν και με τα ιδια νουμερα.
Το κομμα που θα κερδισει την πλειοψηφια και γινει κυβερνηση θα παρει το σκηπτρο για τον θρονο αφου ο ηγεμονας του θα διατηρει ολα τα βασιλικα προνομια του αλλοτε βασιλεως. Θα διαμενει στο βασιλικο ανακτορο οπου θα σιτιζεται δωρεαν, θα προστατευεται απο τους αντιστοιχους πραιτωριανους, θα λυει την βουλη, θα κηρυσσει πολεμο, θα διοριζει τους αυλικους του υπουργικου συμβουλιου με μονη διαφορα την επικυρωση τους απο τον λαο μεσω εκλογων. Ετσι η βασιλεια βασιλευει απλα με το ονομα δημοκρατια. Η δικαστικη εξουσια επισης διοριζεται στην ηγεσια της απο την κυβερνηση ωστε να μην ελεγχεται ενω ο Τυπος εξαγοραζεται εμμεσα μεσω κρατικων διαφημισεων, τραπεζικων δανειων και κρατικων επιχορηγησεων συνεπως εχουμε μια καθαρη μονοκρατια αλλα με την λαικη βουλα.
Εξ ορισμού η εξουσία του Κράτους έχει ως συγκεκριμένο σκοπό την άσκηση πράξεων βίας. Το κράτος είναι ένας ανθρώπινος θεσμός που διεκδικεί το μονοπώλιο της νόμιμης χρήσης φυσικής βίας εντός μιας συγκεκριμένης επικράτειας. … Το κράτος θεωρείται η μοναδική πηγή του `δικαιώματος` να χρησιμοποιεί κανείς βία”.Είναι ένας τρόπος για τον πολιτη να απεμπολησει την ηθική του ευθύνη για πράξεις βίας που διαπράττει η εκαστοτε κυβέρνηση, χωρις ομως την προσωπικη συμμετοχή του διαπράττονται τις στο όνομά του ως "λαικη βουληση" αφου η καθε εκλεγμενη κυβέρνηση μπορει να δηλώνει ότι είναι φορέας της “βούλησης του λαού“.
Συνεπως η ασκηση κρατικης βιας ειτε δια της καταστολης ειτε δια της επιβολης φορων ειτε δια τηις εισαγωγής παρανομων στοιχειων στην επικρατεια που εγκληματουν στην κοινωνια κλεβοντας, βιαζοντας, σκοτωνοντας, ειτε της πλημμελους προστασιας και φροντιδος των πολιτων οπως στο Ματι και τα Τεμπη ειναι εξουσιοδοτημενη απο τους πολιτες δια της ψήφου.
Αυτες οι πραξεις βιας νομιμοποιουνται απο τους ψηφοφους a priori στις εκλογες.
Για πραγματικη δημοκρατια την αμεση ασκηση εξουσιας απο τον ιδιο τον λαο που εχει το κρατος στα χερια του οποτε δεν το στρεφει στον εαυτο του ουτε λογος αφου και αγνωστη παραμενει στην λειτουργια της εφοσον δεν διδασκεται στα κρυφο μοναρχικα ψευδοδημοκρατικα σχολεια και διαχρονικα σπιλωμενη απο την κρατουσα εκκλησια σαν το πολιτευμα του διαβολου.
....civitas diaboli !

Πως θα μπορουσε να περιγραφει ενας αρχαιος δημοκρατης  στο δισδιαστατο-διπολικο συμπαν της αριστερας δεξιας με συγχρονους ορους  αριστερας δεξιας:

Αριστερος πατριωτης- (υπερ της κοινοκτημοσυνης της πατριδος) 

δεξιος σοσιαλιστης (υπερ του ελευθερου εμποριου και του κρατικου ελεγχου φορων τιμων απο την εκκλησια του δημου)

δημοκρατικος εθνικιστης ( υπερ του ελληνικου εθνους και του δημοκρατικου πολιτευματος) -

αριστερος θρησκοληπτος ( εκκλησια του δημου ως θρησκευτικη πρακτικη )

δημοκρατης ρατσιστης -(πας μη ελλην βαρβαρος και ελλην ισον δημοκρατης)

αντι φυρερικος εθνικοσοσιαλιστης (εθνος- κοινοκτημοσυνη υπο την εκκλησια του δημου οχι του ηγετη)

φυλετιστης κομουνιστης (υπερ των κοινων του δημοσιου και της ελληνικης φυλης) 

αναρχικος μιλιταριστης (ενιαυσιες  ανακλητες θητειες κληρωτων και πολεμο επεκτατικο) -

φιλελευθερος σοσιαλιστης-(ελευθερο εμποριο με ελεγχο απο την εκκλησια των τιμων)

κομουνιστης ιδιοκτητης.(υπερ των κοινων και της ατομικης ιδιοκτησιας)

Πως θα μπορουσε να περιγραφει ενα δημοκρατης με αρχαιους ορους ; 

κυριος της γης του, οπλιτης -πολιτης θρησκευομενος γηγενης, ελευθερος χωρις αντιπροσωπους.


Τι δεν ειναι ενας δημοκρατης με ορους συγχρονους:

δεν ειναι αναρχικος γιατι θελει κρατος που το κατεχουν οι πολιτες του 

δεν ειναι κομουνιστης γιατι θελει ατομικη ιδιοκτησια για να ειναι κυριος της γης που εξουσιαζει

δεν ειναι καπιταλιστης γιατι ελεγχει μεσω φορων και τιμων το κεφαλαιο πολιτικα με την εκκλησια του δημου

δεν ειναι φιλελευθερος για τον παραπανω λογο

δεν ειμαι εθνικοσοσιαλιστης γιατι υπατη αρχη ειναι η εκκλησια του δημου και οχι ο ηγετης

δεν ειναι κοινοβουλευτικος γιατι ψηφιζει προτασεις οχι προσωπα τα προσωπα δεν τα εκλεγει τα κληρωνει. Ψηφιζει εβδομαδιαια επι θεματων οχι ανα τετραετια εφόλης της υλης.

Τι ειναι ενας δημοκρατης με ορους συγχρονους:

Ειναι αναρχικος γιατι δεν εχει κρατος ανεξαρτητο απο αυτον και οι θητεις των κληρωτων ειναι ενιαυσιες και ανακλητες

Ειναι κομουνιστης γιατι ειναι κυριος του δημοσιου και των κοινων ελεγχει το κεφαλαιο τις τιμες και τους φορους

Ειναι καπιταλιστης γιατι θελει την ατομικη ιδιοκτησια

Ειναι φιλελευθεροος γιατι ειναι υπερ του ελευθερου εμποριου

Ειναι εθνικοσοσιαλιστης γιατι προαγει την φυλη και την θρησκεια

Ειναι κοινοβουλευτικος γιατι εχει βουλη  που μπορει με κληρωση να γινει βουλευτης.


Επιλογος

Αυτο το πολιτικο ειδος αυτος ο πολιτικος τυπος ανθρωπου  σημερα που τοτε ηταν μια φυσικη ενοτητα σημερα ειναι κατακερματισμενο στα κομματα  απο τα κομματα και στην αεναη διαπαλη τους επιθυμει να ενωθει ψαχνοντας ενοτητα στη ομονοια και ελευθερια στην κυριοτητα της εξουσιας.

Δεν τα καταφερνει γιατι οι κρατουντες των κοματων τον κοματιαζουν τον διαιρουν για να βασιλευουν με πρωτο οπλο την αποκρυψη της πραγματικης δημοκρατιας.

Σημειωση: η βασιλεια τους δεν ειναι το κυβερνων κομμα αλλα ολα τα κομματα που βρισκονται στην βουλη και αντιπροσωπευουν τον λαο στην αντι αυτου.....

kratosdimon.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου