Στη Γραφή, μαθαίνουμε ότι οι αρχαίοι πολεμιστές για τον Κύριο μπορούν να ανιχνεύσουν τη γνώση τους (Γνώση) στον Ουλάμ (Ολάμ, Ελάμ, Έλυμα, Ελυμάι) που αναφέρεται ως απόγονος του Μαχίρ της φυλής του Μανασσή.
Η γενεαλογία της Φυλής του Μαχίρ μας λέει στο 1 Χρονικών 7:16 – «Η Μαακά, η σύζυγος του Μαχίρ, γέννησε ένα γιο, και τον ονόμασε Περές. και το όνομα του αδελφού του ήταν Sheresh. και οι γιοι του ήταν ο Ουλάμ και ο Ρακέμ».
Ο Ulam αναφέρεται ως ο πατέρας του Bedan στους Γαλααδίτες απογόνους του Μανασσή (1 Chron, vi, 16, 17). και ο πρωτότοκος του Εσέκ του Βενιαμίν που ήταν από τους απογόνους του βασιλιά Σαούλ, και πρόγονος εκατόν πενήντα γενναίων τοξότων (Α' Χρον. viii, 39.40).
Ως εκ τούτου, οι γιοι του Ουλάμ ήταν άνδρες που ήταν ισχυροί πολεμιστές, τοξότες, έχοντας πολλούς γιους και εγγονούς που δημιούργησαν τη «Φυλή του Βενιαμίν (Βενιαμινίτες).»
Οι Αρχαίοι Σοφοί ερμήνευσαν το όνομα Bedan ως «Ben-Dan» που σημαίνει ο γιος του Dan και άλλοι τον έχουν ταυτίσει με τον κριτή της Αποκάλυψης γνωστός ποικιλοτρόπως ως «Abadon, Abidan, Abdon, Adon και ή απλώς Bedan».
Για παράδειγμα, στον Ιουδαϊσμό, ο όρος «Adon Olam» σημαίνει ο «Κύριος του Κόσμου» και χρησιμοποιείται ως ένα από τα ονόματα του «Θεού αυτού του Κόσμου» που διαφέρει από τον Θεό στον Ύψιστο, τον Γιαχβέ ή τον Ιεχωβά.
Εφόσον γνωρίζουμε ότι ο Μπεντάν ονομαζόταν «Γιός του Νταν», τότε είναι απολύτως λογικό ότι ο πατέρας του που ονομάζεται Ουλάμ ονομαζόταν επίσης Νταν γιατί θα έπρεπε να είναι για να ονομαστεί ο γιος του Μπεντάν.
Αυτά τα ονόματα υποστηρίζω ότι δίνονται στη Γραφή ως άγιο κύριο όνομα ή ονομασία για να δηλώνουν τόσο την κατάταξή τους στην ουράνια ιεραρχία όσο και την απόκρυψη της αρχαίας κοσμικής (sec-ulum) ιστορίας τους από το βέβηλο που μπορεί να συμβιβαστεί με την ετυμολογία, την ιστορία και το τώρα επιστήμη (γεωγραφία, αρχαιολογία και DNA).
Με αυτά τα λόγια, ο Ουλάμ που ήταν επίσης γνωστός ως Νταν και οι γιοι του ήταν η Φυλή του Νταν, στην οποία ο Μπεντάν ήταν ο τελευταίος και οι γιοι του Μπεντάν έγιναν «οι ισχυροί πολεμιστές, τοξότες, έχοντας πολλούς γιους και εγγονούς - η «Φυλή των Βενιαμίν (Βενιαμινίτες)».
Ωστόσο, αυτό που έκαναν είναι κωδικοποιημένα τα Ιερά τους ονόματα στα βιβλία ιστορίας, τους μύθους και ακόμη και τη γεωγραφία του κόσμου μας σε σχεδόν κάθε γνωστή πολιτισμένη κυβέρνηση σε όλο τον κόσμο. Είτε ήταν το ιερό τους όνομα είτε το όνομα της φυλής τους, άφησαν τα σημάδια τους παντού.
Δηλαδή, η έρευνά μου αποδεικνύει ότι θα διαπιστώσετε ότι οι γιοι του Ulam και του Bedan έπαιξαν πιθανότατα τον μεγαλύτερο ρόλο ως οικοδόμοι του κόσμου που βλέπουμε σήμερα στην 6η Εποχή όπου θα δείτε ξεκάθαρα ότι τα ονόματά τους συνδέονται με τα πιο διάσημα και βιομηχανικές πόλεις και επίσης σε μερικούς από τους πιο έξυπνους (γνώστες) που έχουν ζήσει ποτέ.
Σε αυτό το άρθρο και σε μελλοντικά κομμάτια, θα προσπαθήσω να παρουσιάσω μερικές από αυτήν τη συναρπαστική έρευνα που τεκμηριώνει αυτήν την κρυφή αλλά αποκαλυπτική ιστορία των Γιων του Ουλάμ και του Μπεντάν.
Λάβετε υπόψη σας καθώς διαβάζετε αυτό ότι «Ήταν η φυλή του Δαν που άφησε τα ίχνη του φιδιού» και ακολουθώντας την οδηγία του Ιερεμία να «Βάλε σήματα πορείας».
Αυτό που θα ήθελα πρώτα να επιστήσω την προσοχή σας είναι η έννοια του Ulam όπως έκανα με τον Bedan που σημαίνει «Γιος του Νταν».
Η ΝΟΗΜΑ ΤΟΥ ΟΥΛΑΜ
Το όνομα «Ulam ή Olam» είναι μια σύνθετη λέξη που αποτελείται από τις λέξεις ul (ol, el,il,al) και am (om, on, me).
Η έννοια του ul (el, il, al) μεταφράζεται ποικιλοτρόπως ως «Θεός, Κύριος και ή Κυβερνήτης» και «am» σημαίνει «υπάρχω, είμαι ζωντανός, έχοντας την κατάσταση, την ποιότητα, την ταυτότητα, τη φύση, τον ρόλο και ή να καταλαμβάνω ένα θέση στο διάστημα».
Επομένως, μιλώντας από τη Βίβλο, μπορούμε να αναφερθούμε στους Γιους του Ουλάμ που διορίστηκαν στους ρόλους και τις θέσεις τους από έναν «Θεό, Κύριο, Βασιλιά και ή Κυβερνήτη».
Στα αραβικά, Alima (αραβικά اليمه) ή Ulama σημαίνει «γνώστης, σοφός ή λόγιος και σήμερα στο Ισλάμ, οι Ουλαμά είναι υπεύθυνοι για όλες τις θρησκευτικές, νομικές και ιστορικές κυβερνητικές υποθέσεις για τους βασιλιάδες της Ανατολής στις αντίστοιχες χώρες τους. .
Το ULAM ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΛΑΜ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ (ΤΟΡΑ, ΤΟΥΡΑ)
Ο κόσμος Ulam αποδίδεται επίσης Olam (Alam) στην Παλαιά Διαθήκη ως λέξη όταν χρησιμοποιείται σε σχέση με το Λευιτικό ιερατείο ως υπηρέτες του Θεού και του βασιλιά στον οποίο το Olam σημαίνει «αιώνιος (e-tur-nal) ή αιωνιότητα ( e-tur-ni-ty).»
Οι αναγνώστες μου που παρακολουθούν τα τελευταία μου άρθρα θα παρατηρήσουν ότι στη λέξη αιώνιος (e-tur-nal) ή αιωνιότητα (e-tur-ni-ty) έχουμε την αρχαία λέξη tur (ter, tir, tyr) που σημαίνει « βράχος, πέτρα ή Πέτρος».
Το Ολάμ μπορεί να βρεθεί στην Τορά, στον Ψαλμό xc. 2 διαβάζουμε: «Από ολάμ σε ολάμ είσαι Ελοχίμ». Olam : κρυφό, καλυμμένο, δίνει Alam: μια παρθένα, μια καλυμμένη. Ο Ιωνάς βρισκόταν στο σεόλ για το ολάμ, καθώς έχασε το μέτρημα του χρόνου, ήταν καλυμμένο από αυτόν.
Άλλα παραδείγματα του Ολάμ στον Ιουδαϊσμό.
«Ισχυροί άντρες από το Ολάμ». σε σχέση με τους Ισχυρούς Πολεμιστές του Δαβίδ, οι οποίοι είναι μια ομάδα 37 ανδρών στην Εβραϊκή Βίβλο που πολέμησαν με τον Βασιλιά Δαβίδ και προσδιορίζονται στο 2 Σαμουήλ 23:8–38.
Έξοδος. xxi. 6. «Σέρβιρε τον για ολάμ·» xl. 15. «Ιερατεία του Ολάμ».
Jer. xxviii. 8. «Οι προφήτες που ήταν πριν από μένα και πριν από σένα από το ολάμ».
Dan. ii. 20. «Ευλογημένο να είναι το όνομα του Θεού από το ολάμ και στο ολάμ».
Εργασία vii. 16. «Δεν θα ζούσα μέχρι το ολάμ·» xli. 4. «Θα τον πάρεις (τον Λεβιάθαν) για υπηρέτη για ολάμ».
Γενεές του Ολάμ, Η διαθήκη του Ολάμ, ο Θεός του Ολάμ, οι Λόφοι του Ολάμ."
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΟΥΛΑΜΑ ΚΑΤΑ ΟΝΟΜΑ
ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΟΝΟΜΑΤΑ
Στον Ιουδαϊσμό "Ulam or Olam"
Στην Ιρλανδία "Ollamh"
Στην Αγγλία "Barron of Verulam (Ver-Ulam)"
Στο Ισλάμ "Ulama"
Στο Ιράν "Mullah"
ΑΡΧΑΙΑ ΟΝΟΜΑΤΑ
Στην Περσία «Ελυμαί και Βαθίνα».
Στο Media “Elymais and Batana”.
Στην Αραβία «Elamitae and Pudna».
Στη Συρία «Elemais and Batnaa».
Στη Μακεδονία «Ελυνέα και Πύτνα».
Στη Σικελία “Elymii and Pittineo”.
ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΙΟΙ ΤΟΥ ΟΥΛΑΜ
Σε όλο τον κόσμο, οι Γιοι του Ουλάμ (Νταν) άφησαν τα ίχνη ενός φιδιού για να σου βάλουν σημάδια.
Με αυτά τα λόγια, πιστεύω ότι ήταν δύο φατρίες αυτής της Φυλής στις οποίες η μια πλευρά της Αδελφότητας ταξίδευε δυτικά και η άλλη παρέμεινε στις ανατολικές πατρίδες τους.
Ο δυτικός κλάδος είχε σκοπίμως ακολουθήσει τους τρόπους του κόσμου του εμπορίου και ακόμη και του παγανισμού και έγινε αυτό που μπορούμε να ονομάσουμε σήμερα «κοσμικό» που προέρχεται από τη λατινική λέξη «sec-ulum».
Είναι σε αυτή τη λέξη «seculum» όπου βλέπετε τους Ulam κυρίως μέσω της επιρροής των Λατινικών Εκδόσεων της Βίβλου, όπου το seculum χρησιμοποιείται πάντα ως ισοδύναμο με τον «τρόπο του κόσμου. (στο Tacitus, Γερμ. 9,—' Nee corrumpere et corrumpi 'seculum vocatur', για «τον δρόμο του κόσμου».)
Σε αυτό οφείλουμε τη χρήση της λέξης «κοσμικός (secolo, secolare, siecle, seculier) σε φράσεις όπως «κοσμικός κλήρος». δηλ. εκείνοι που ασχολούνταν ενεργά στον κόσμο, σε αντίθεση με τους «Τακτικούς», εκείνους που ζούσαν υπό κανόνα, «υπό κυριαρχία», σε Μοναστήρια.
Ως εκ τούτου, «Και επίσης μετά από αυτό, όταν οι γιοι του Θεού μπήκαν στις κόρες των ανθρώπων, και τους γέννησαν παιδιά. το ίδιο ήταν και οι παλιοί άνθρωποι, οι άνθρωποι της φήμης».
Ο Ιερώνυμος το μεταφράζει έτσι – «Isti sunt potentes a seculo (αυτοί είναι πανίσχυροι άνδρες από την αρχή).»
Μπορείτε να δείτε αυτές τις διαφορές και τις ομοιότητες που αναφέρω απλώς παραπάνω στα ιερατεία σήμερα με τη Δυτική Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία και τις κυβερνήσεις και την Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία και τις κυβερνήσεις τους.
Ως μέρος της συνεχιζόμενης έρευνάς μου σε αυτήν την ιστορία, θα ήθελα να απαριθμήσω μερικές από τις συγχρονικότητες και τις αποκαλύψεις μεταξύ των δύο Αδελφοτήτων.
Δυστυχώς, δεν μπορώ να τεκμηριώσω τις πλήρεις ιστορίες σε αυτόν τον χώρο, αλλά θα αφιερώσω λίγο χρόνο σε κάθε Ουλάμ στην προοπτική του χώρα, εφόσον ο χρόνος το επιτρέπει.
ΥΙΟΙ ΤΟΥ ΟΥΛΑΜ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ
Ο Ουλάμ και οι γιοι του είχαν δημιουργήσει μια πόλη που είχε πει ο Ευσέβιος, στο 'Οβάξυγο, ότι υπάρχει ένα χωριό που λέγεται Ulamma (Ulamais, Ulam-luish, Ulam Luz, Elymais, Elemais) δώδεκα μίλια από τη Διοκαισάρεια, ανατολικά.
Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι Εβδομήκοντα απαριθμούν το αρχαίο όνομα της πόλης Dan ως Ulamais, το οποίο επιβεβαιώνει την ιστορία που πέρασε ο Ευσέβιος και μεταφράζεται σε Laish (Κριτής xviii. 29).
Το όνομα του Ulam-Luz λέγεται στους Εβδομήκοντα ότι το πήρε επίσης για το αρχαίο όνομα Μπέθελ.
ΟΙ ΟΥΛΑΜΕΣ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ
Ως μέρος της συνεχιζόμενης έρευνάς μου στην ιστορία των Γιων του Ουλάμ της Δύσης, θα ήθελα να απαριθμήσω μερικές από τις συγχρονικότητες και τις αποκαλύψεις που φαίνεται να εμφανίζονται αρχικά στη δυτική λογοτεχνία στην ιστορία της Ιρλανδίας και στη συνέχεια να μετακομίσουν στη Σκωτία, στην Αγγλία, Βρετανία, Γαλατία ή Γαλλία, Ρωσία και άλλες χώρες.
Ο ΟΛΑΜ ΤΗΣ ΙΡΛΑΝΔΙΑΣ
Οι Sons of Ulam μπορούν να βρεθούν στα Πρώιμα Ιρλανδικά Χρονικά όπου απαθανατίζονται στη θρυλική ιστορία του πρώτου λαού της Ιρλανδίας που ονομάζεται «Tuatha de Danaans», που σημαίνει «Η φυλή του Dan» με τον βασιλιά Ollamh (Ollam) Fodhla που ήταν ο μεγάλος νομοθέτης και προστάτης της μάθησης στην Ιρλανδία.
Ένα ollam ή ollamh τόσο στην πρώιμη ιρλανδική λογοτεχνία όσο και στην εκδήλωση σήμερα είναι μέλος της υψηλότερης τάξης των filí και σημαίνει γιατρός, καθηγητής και ή μελετητής κάθε είδους μάθησης.
Αυτή η οικογένεια, οι Γιοι του Ουλάμ ήταν μερικοί από τους πιο μορφωμένους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο λόγω των ανατολικών προγόνων τους από τους οποίους έχουν επιφορτιστεί να μεταφέρουν αυτές τις διδασκαλίες στη Δύση, όπως στους σχηματισμούς της Πρώιμης Ιρλανδίας όπου άφησαν λογοτεχνία και ο Mason Marks ως επιστημονική απόδειξη αυτής της αληθινής ιστορίας.
Λέγεται ότι αρχικά το Ollah διορίστηκε από τον βασιλιά, αλλά τον 6ο αιώνα μ.Χ. είχε γίνει εκλεγμένο αξίωμα το οποίο ψηφίστηκε από τους άλλους ollamh.
Οι Ollamhs με επικεφαλής τον Ollamh Érenn ή τον Αρχηγό Ollam της Ιρλανδίας έγιναν ο πιο ισχυρός θεσμός και πρόσωπο στη χώρα του οποίου η κοινωνική θέση ήταν ίση με τον Ύπατο Βασιλιά της Ιρλανδίας. Ο αρχηγός Ollamh μιας επαρχίας όπως το Ulster θα ήταν ο επικεφαλής όλων των ollams σε αυτήν την επαρχία και θα ήταν ίσο με τον βασιλιά ως (Ollamh Érenn).
Ο Ollamh Érenn είχε το δικό του παλάτι και μια μεγάλη ομάδα άλλων λόγιων και εκλεγμένων ollamh είπε ότι συνολικά ήταν περίπου 30-33 Ollamh με τους υπηρέτες τους.
Το αρχαίο όνομα για τη βόρεια επαρχία της Ιρλανδίας ήταν Uladh (Uluidh) (προφέρεται Ulla) που τώρα ονομάζεται Ulster. Το όνομα Uladh λέγεται ότι πήρε το όνομά του από τον Fothadh Airgtheach, τον βασιλιά της Ιρλανδίας το 285 μ.Χ. ο οποίος σκοτώθηκε στη μάχη του Ollarba (Larne Water) στην κομητεία Antrim, όπου είχε ανεγερθεί το «uluidh» του. Το μέρος αυτό πήρε το όνομά του και έγινε τόπος προσκυνήματος.
Βλέπουμε ότι οι Sons of Dan στην Ιρλανδία μπορούν επίσης να βρεθούν με τον βασιλιά Baedan (Son of Dan) που ήταν εγγονός του Muiredhach, ο οποίος ήταν εγγονός του Niall of the Hostages. και η γιαγιά του ήταν η Erca, η όμορφη κόρη του Loarn, ενός πρίγκιπα της Σκωτίας Dalriada. και μέσω αυτής της ένωσης έγινε ο πατέρας της ανώτερης γραμμής των βασιλιάδων Hy-Niall.
Οι γενεαολόγοι του Μεσαιωνικού Ulster τον περιγράφουν ως rí Érenn ocus Alban (βασιλιάς της Ιρλανδίας και της Σκωτίας) μέχρι τη δολοφονία του περίπου το έτος 520-533 μ.Χ. Θα βρείτε διάφορες ορθογραφίες του ονόματός του Bedan όπως King Tech- Baoithin, Baithen, Baithin, Baithan, Baetin, Baitan Mor («Baithen the Great»).
Οι επίσημοι Ολάμ της Ιρλανδίας κατείχαν σημαντική δύναμη μέχρι περίπου τον 15ο-16ο αιώνα.
ΟΙ ΟΥΛΑΜ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ
Ένας από τους πιο διάσημους Ουλάμ της Δύσης είναι γνωστός ως Άγιος Άλμπαν (Albinus) ο οποίος είναι γνωστός ως ο πρώτος μάρτυρας της Αγγλίας στον οποίο το Αγγλοσαξονικό Χρονικό τοποθετεί ως έτος 283 και ο Άγιος Μπεντέ αναφέρει την ημερομηνία το 305 όπου προσθέτει, «όταν οι σκληροί Αυτοκράτορες δημοσίευσαν για πρώτη φορά τα διατάγματά τους κατά των Χριστιανών.
Το όνομα της πόλης στη Ρωμαϊκή Βρετανία όπου δολοφονήθηκε ο Άλμπαν ονομάζεται «Βερουλάμιουμ».
Ο Βρετανός συγγραφέας Gildas αναφέρεται στον μάρτυρα του πέμπτου αιώνα ως «Saint Alban Verolamiensis,'of Verulamium» σε ένα απόσπασμα που αναφέρεται στους «τάφους και τα μέρη όπου υπέφεραν» των πρώτων Βρετανών μαρτύρων.
Ο Γκίλντας μας δίνει μια σύντομη ιστορική περιγραφή του τι περιγράφει τον διωγμό των Χριστιανών στη Βρετανία, τον οποίο προσδιορίζει ως μέρος του διωγμού του Διοκλητιανού, προσθέτοντας στο τέλος ενός αποσπάσματος για «τους τάφους τους και τα μέρη όπου υπέφεραν:
«Αναφέρομαι στον Άγιο Άλβαν του Βερουλάμ (Verolamiensem), τον Ααρών και τον Ιούλιο, πολίτες του Caerleon (Legionum Urbis) και άλλους και των δύο φύλων, που σε διαφορετικά μέρη επέδειξαν το υψηλότερο πνεύμα στη γραμμή μάχης του Χριστού». (De Excidio 10)[32]
Η πόλη Verulamium αναφέρεται σε μια αρχαία κέρινη επιγραφή γραμμένη στα λατινικά που ανακαλύφθηκε στο Λονδίνο κατά τις ανασκαφές του Bloomberg που χρονολογήθηκαν περίπου το 62 μ.Χ. Το tablet γράφει:
P(ublio) Mario Ce<lso=XIII> L(ucio) Afinio Gallo co(n)s(ulibus) XII Kal(endas) Nove//mbr(es) M(arcus) Renn[iu]s Venusrus me condux{ s}isse a C(aio) Valerio Proculo ut intra Idus Novembres perferret a [[Londi]] Verulamio penoris onera viginti in singula |(denarii) quadrans vecturae ea condicione ut per me mora |(assem) I Londinium quod si ulnamom n]e[m]
Είναι σε αυτό το σύνθετο όνομα Ver-ulam-ium όπου μπορούμε να δούμε καθαρά ότι αυτή η πόλη ήταν όπου είχαν προεδρεύσει οι Ulam.
Η λέξη «ver» σημαίνει «η άνοιξη, ή το να ανήκεις επίσης και η αλήθεια». Το επίθημα «ium» στο τέλος της λέξης είναι για «ουσιαστικά που έχουν υιοθετηθεί στην αγγλική γλώσσα που είναι αμετάβλητα από τα λατινικά και αντιπροσωπεύουν επίσης μια περιοχή του σώματος ή μια βιολογική δομή». Θα εξηγήσω την έννοια του Ulam παρακάτω.
Μετά το θάνατο του Saint Albans, η πρώιμη Εκκλησία αφιέρωσε μια λατρεία στη μνήμη του που ιδρύθηκε στην κορυφή ενός λόφου που βρίσκεται έξω από το Verulamium.
Ο επόμενος Δυτικός Ουλάμ που αξίζει να αναφερθεί είναι ο Άγγλος φιλόσοφος και πολιτικός Σερ Φράνσις Μπέικον που πήρε τους τίτλους του «Βαρόνου του Βερουλάμ (Βερ-Ουλάμ) και του Προκόμη του Σεντ Άλμπανς».
Μπορούμε να πούμε ότι ο σερ Μπέικον ήταν ο «Υπέρτατος Ουλάμ για την Αγγλία» όπου υπηρέτησε και ως Γενικός Εισαγγελέας και ως Λόρδος Καγκελάριος της Αγγλίας και η ιδιοφυΐα του ως φιλόσοφος, αλχημιστής, καβαλιστής και Ροδοσταυρός τον βοήθησε να αναπτύξει τις ίδιες επιστημονικές μεθόδους που παρέμειναν επιρροές. μέσα από την επιστημονική επανάσταση.
Η ΒΑΒΑΡΙΚΗ ΟΥΛΜΑ
Στη Βαυαρία της Γερμανίας βρίσκεται η πόλη Ulma ή Hulma, που οι Γάλλοι την ονομάζουν Oulme.
Παλαιότερα ήταν γνωστός Alcimoennis στην επαρχία της Σουαβίας (Schuaben) στον ποταμό Δούναβη (Ποταμός του Dan) που αναφέρεται για πρώτη φορά σε έγγραφο του 854 μ.Χ. ως το βασιλικό παλάτι-φρούριο της «Ulma».
Θεωρήθηκε μια από τις σημαντικότερες μεσαιωνικές πόλεις της Ευρώπης με εξαιρετικό καθεδρικό ναό και τοπία κατά μήκος του Δούναβη.
Η Hulma έλαβε δημοτικό καταστατικό από τον αυτοκράτορα της Αγίας Ρώμης Φρειδερίκο Α' (Μπαρμπαρόσα) και η πόλη περιβαλλόταν από ένα τεράστιο τείχος γύρω στο έτος 1000 μ.Χ. έως ότου ο Ερρίκος ο Περήφανος της Βαυαρίας την έκαψε το 1134.
Ο Λιούις της Βαυαρίας την έκανε Ελεύθερη Πόλη. Είχε αγκαλιάσει τη Μεταρρύθμιση το έτος 1529.
Ένας από τους πιο διάσημους της σύγχρονης Ulma που κατάγεται από τη Hulma της Γερμανίας είναι ο Albert Einstein.
Η ΡΩΣΙΚΗ ΟΥΛΜΑ
Η κυβέρνηση Σαμάρα της Νότιας Ρωσίας χωρίστηκε σε επτά περιφέρειες, οι κύριες πόλεις των οποίων είναι η Σαμάρα, η Μπουγκουλμά, η Μπουγκουρουσλάν, το Μπουζουλούκ, το Νικολάιτσβσκ, το Νόβο-Ουζκν και η Σταυρούπολη. Στο όνομα, Bugulma μπορείτε να δείτε το Ulma και επίσης η Samara μπορεί να συνδεθεί με τη Samaria.
Στην ιστορία της Σαμάρας από την εποχή της Αικατερίνης Β', ορισμένοι Γερμανοί άποικοι, από τη Βιρτεμβέργη και τη Βάδη προσκλήθηκαν στην αυλή της.
Σήμερα η Μπουγκούλμα (ρωσικά: Бугульма, ταταρικά: Бөгелмә) είναι μια πόλη στη Δημοκρατία του Ταταρστάν, στη Ρωσία. Πληθυσμός: 89.204 (Απογραφή 2010); 93.014 (Απογραφή 2002); 89.589
ΟΙ ΟΥΛΑΜΕΣ ΤΟΥ ΤΖΕΝΓΚΙΣ ΚΑΝ
Μετά τις κατακτήσεις των Μογγόλων (Τάρταρων) με επικεφαλής τον Τζένγκις Χαν, ειπώθηκε ότι οι Χαν επηρεάστηκαν από τους Ουλαμά ή ότι ήταν θεσμικοί Σούφι που ήταν λόγιοι και νομικοί διαχειριστές της χώρας τους. Από αυτό το σημείο και μετά, σπάνια τεκμηριώνονται πολιτικοί ή άλλοι άνθρωποι στην ιστορία τους, όπου οι Ουλαμά διαδραματίζουν πλέον τον κεντρικό ρόλο.
Καθώς οι Ουλαμοί υπηρετούν τον Βασιλιά, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι πρέπει να απαντήσουν στους Τούρκους σουλτάνους μέχρι σήμερα.
ΟΥΛΑΜΟΙ ΙΡΑΝΙΩΝ
Στο Ιράν οι Ουλάμ ονομάζονται Μουλάς που σήμερα αποκαλούνται «αυτόνομοι θεολόγοι και νομικοί, που διεκδικούν την εξουσία σε όλα τα αστικά και θρησκευτικά ζητήματα». Οι μουλάδες
είναι επιφορτισμένοι με την ερμηνεία του Κορανίου και των χαντίθ για την ανάπτυξη του ισλαμικού νόμου και την καλλιέργεια της αραβικής γλώσσας.
ΟΥΛΑΜΕΣ ΤΟΥ ΜΟΧΑΜΜΕΤ
Λέγεται ότι οι Μωαμεθανοί επικαλούνται τη μεσολάβηση του προφήτη και των άξιων των πρώτων ημερών του Ουλάμ.
Βρίσκουμε τη λέξη Ulam στο Ισλάμ σήμερα ποικιλοτρόπως μεταφρασμένη ως Ulama (Ulema, Alim) για να σημαίνει στα αραβικά ως «γνώστες, λόγιοι και ή μελετητές» που κρατούνται στις υποψήφιες χώρες τους ως φύλακες, πομποί και διερμηνείς. της θρησκευτικής γνώσης, του ισλαμικού δόγματος και του δικαίου.
Το Ισλαμικό Κράτος θεωρεί ότι οι Ουλαμά δεν περιορίζονται στο να γνωρίζουν τις θρησκευτικές υποθέσεις του κράτους, αλλά και άλλους ειδικούς στα αντίστοιχα επαγγέλματά τους είτε σε τομείς όπως η πολιτική, η επιστήμη, το εμπόριο, η εκπαίδευση και άλλα.
Στο Ισλάμ, όλη η γνώση είναι θεϊκή και θεόδοτη.
Στις αρχές του 1800, με την υποστήριξη του Αιγύπτιου Ουλαμά, ο Μοχάμεντ Άλι ανέβηκε στην εξουσία και κατόπιν αιτήματος του σουλτάνου Μαχμούντ Η', κατέστειλε την κρητική εξέγερση το 1822.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφή