Κυριακή 26 Ιουνίου 2022

Ο Σόρος, η ανοιχτή κοινωνία και οι ολιγάρχες της. Συνέντευξη στον Roberto Pecchioli......

 



Διαβάζουμε τον Roberto Pecchioli εδώ και αρκετό καιρό, έχοντας συχνά μοιραζόμαστε τις εξαιρετικά επικριτικές απόψεις του για τις αλλαγές που επωμίζονται για μεγάλο χρονικό διάστημα από την κοινωνία μας, προτού εκδηλωθούν ανατρεπτικά στην παρούσα στιγμή. Η κυκλοφορία του τελευταίου του έργου George Soros and the Open Society , Arianna editrice, μας έδωσε την ευκαιρία να μιλήσει του έργου George Soros, για το βιβλίο, ναι, αλλά και, γενικότερα, για την τρέχουσα εποχή.

Στο βιβλίο σκιαγραφείτε τη βιογραφία του Σόρου, θεωρώντας θεμελιώδη τα χρόνια υπαρξιακής ιαιμούς. Αλήθεια πιστεύετε ότι οι πολιτισμικές ρίζες είναι καθοριστικές για να κατανοήσουμε την πολιτική; Ότι στο κάτω μέρος υπάρχει μια έκδηλη πεποίθηση· Κάποια στιγμή μιλάς ακόμη και για «πάθος για τη φιλοσοφία». Το έργο σας αφήνει «τον αναγνώστη να κρίνει τις προθέσεις και την ψυχολογία του Σόρου», αλλά είετιν αλλά.....

Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι τα χρόνια του Λονδίνου στο London School of Economics, στα οποία ο Τζορτζ Σόρος σπούδασε φιλοσοφία, ήταν καθοριστικά, όπως το πάθος για τον Πόπερ και το δοκίμιο Η ανοιχτή κοινωνία και οι εχθροί της . Ο Σόρος πιστεύει πραγματικά στις ιδέες που χρηματοδοτεί, σε αντίθεση με άλλους «φιλάνθρωπους» δισεκατομμυριούχους που ενεργούν αποκλειστικά για χάρη της εξουσίας. Η ψυχολογία του Σόρου είναι αυτή ενός καταναλωμένου ανθρώπου, που διακατέχεται ακόμη και από τη θέληση να πραγματοποιήσει το όνειρο -που για εμάς είναι εφιάλτης- της Ανοιχτής Κοινωνίας. Στα μάτια μου, αυτό τον κάνει τουλάχιστον άνθρωπο. Παραμένει η αρνητική κρίση για την α mali των ιδεών, των αιτιών που προωθεί και προφανώς για τη φιγούρα ου Ως

Εάν ο κύριος της σκέψης του Σόρου είναι πραγματικά ο Καρλ Πόπερ, ή ακόμα κι αν ο Φαμπιανισμός τον επηρεάζει πάνω από όλα, τι τον συνδέει με τους άλλους ολιγάρχες, τους Γκέιτς, τους Μπέζους, τους Ρότσιλντ και άλλους με τους οποίους συνεργάζονται και μοιράζονται. πολλές πρωτοβουλίες όπως έγγραφα στο βιβλίο? Είναι και όλοι Fabian; Ή μήπως υπάρχει κάποια άλλη, ίσως λιγότερο γνωστή, ιδεολογία που τους δένει; Ή καθαρά και απλά συγκλίνοντα υλικά συμφέροντα;

Αναμφίβολα ο Σόρος, που ονειρευόταν να γίνει φιλόσοφος - μια περίεργη φιλοδοξία για άρχοντα του χρήματος - είχε έναν δάσκαλο σκέψης, τον Πόπερ, και πιθανώς έναν άλλο, τον Φον Χάγιεκ - τον υπερφιλελευθεριστή της Σχολής της Βιέννης, στην οικονομική σκέψη. Ο φαβιανισμός είναι μια ολιγαρχική ιδέα της κυριαρχίας και ο ανθρωπολογικός ρεφορμισμός πολύ διαδεδομένος μεταξύ των αγγλοσαξονικών ελίτ: οι άλλοι «φιλάνθρωποι» δισεκατομμυριούχοι δεν είναι Φαβιανοί, αλλά η κοινή μετοχή είναι συμφέροντα παγκόσμιας κυριαρχίας και προσκόλλησης ίδιου στον ελευθεριακό παγκοσμιοποιητικό φιλελευθερισμό. Ο Jean Paul Michéa αποκαλεί το δικαίωμα του χρήματος, το αριστερό των κοστουμιών.

Επιπλέον, είναι αλήθεια, όπως λέτε στο βιβλίο, ότι με μερικούς από τους νέους κύριους του κόσμου όπως η Google και το Facebook, ο Σόρος έχει μπει σε διαμάχη ισχυριζόμενος ότι θέτουν σε κίνδυνο την ελευθερία της σκέψης. Πώς το εξηγείς;

Ο ολιγαρχικός θόλος δεν είναι μονόλιθος. Υπάρχουν τα παλιά πλούτη, οι Rothschild, οι Rockefellers, οι Warburgs, οι Carnegies και άλλες οικογένειες. Τέλος, οι νέοι ισχυροί, οι κύριοι της τεχνολογίας, των Gafam, ιδιοφυΐες που επινόησαν συστήματα υπολογιστών (Gates), αλγόριθμους και τρόπους επικοινωνίας (Zuckerberg). Είναι μια εσωτερική σύγκρουση, μερικές φορές ακόμη και γενεαλογική. Είναι τελικά ανταγωνιστές.

Πολύ λέτε στο βιβλίο σας ότι τα ιδανικά της δημοκρατίας του Σόρου δεν συμβαδίζουν με μια κοινωνία που εξελίσσεται σωστά προς όλο και πιο εμφανείς μορφές αυταρχισμού. Και αυτό συμβαίνει ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη η ελεγχόμενη κατεδάφιση των θεμελιωδών δομών της κοινωνίας, της οικογένειας, της σεξουαλικής και πολιτισμικής ταυτότητας, ακόμα και της προσπάθειας αποδιάρθρωσης των λογικών δομών της ανθρώπινης σκέψης. Ένας πύργος της Βαβέλ, ένα οργανωμένο χάος. Πώς συμβάλλει η δράση του Σόρου σε αυτό, αν συμβάλλει σε αυτό; Στο βιβλίο αναφέρεστε στην έννοια του «solve et coagula». Θέλετε να εξηγήσετε τι είναι;

Ο Σόρος συμβάλλει σε αυτό με όλη τη δύναμη μιας οργάνωσης που έχει ήδη ξοδέψει τουλάχιστον τριάντα δισεκατομμύρια δολάρια για τη χρηματοδότηση πολιτικών επαναστάσεων και ανθρωπολογικών αλλαγών. Είναι μέρος ενός υπερανθρώπινου έργου που πρέπει να αλλάξει την έννοια του ανθρώπου στη ρίζα. Αυτή είναι η εξτρεμοποίηση του παλιού μασονικού σχεδίου, αποφασισμένου να δημιότανα άοτανα άντα άντα άντα άντα άντα άοτα άντα άντα άοτα άοτα άοτα άοτα άοτα άοτα άοτα άοτα άοτα Ordo ab chao. Διαλύστε ιδέες, αρχές, τρόπους ύπαρ πολλούς, τη συγκεκριμένημενότητα του ανθρώπου και κάντε τοανά, πή█ τεχνογ noi,Στο βάθος, η Ανοιχτή Κοινωνία του Σόρου - δηλαδή στερημένη κάθε σχέση με το πνεύμα, τις παραδόσεις, τις κοινότητες - είναι επίσης μια πτυχή της Γνωστικής αίρεσης, δηλαδή ο ισχυρισμός λίγων φωτισμένων να ξαναφτιάξουν τη δημιουργία ως ατελής. Είναι το υπερανθρώπινο και μεταανθρώπινο έργο, η πιο απαίσια πλευρά της υπερτάξης των δισεκατούμω.

Η προσπάθεια να οικοδομηθεί ένας ολοκληρωτικός κόσμος από τον οποίο κανείς δεν μπορεί να ξεφύγει με κανέναν τρόπο λαμβάνει χώρα προφανώς, δεδομένου του τριχοειδούς ελέγχου που ανεβάζει τις εφαρμογές της τεχνικής. Πιστεύετε ότι υπάρχει μια ομάδα μεταξύ των ισχυρών της γης που αντιτίθεται σε αυτό; Και ότι δεν το κάνει για απλά αντικρουόμενα υλικά συμφέροντα, αλλά για την αγάπη του ανθρώπου; Επειδή γνωρίζουμε ότι το καλό σε αυτή τη γη υπάρχει, δεν μπορεί να έχει εξαφανιστεί.

Είμαι πεπεισμένος ότι υπάρχει διαφωνία, δεν ξέρω αν είναι τακτική ή στρατηγική. Ωστόσο, αυτό προκαλεί κάποιες ρωγμές και ως εκ τούτου κάποιες καθυστερήσεις. Επιπλέον, υπάρχει ένα τεράστιο μέρος του κόσμου που είναι ξένο σε αυτό το φαουστιανό, τυπικό υγικ. Ο Έλον Μασκ φαίνεται ο μόνος που αντιτίθεται στο εγχείρημα της κυριαρχίας. Δεν συμμερίζεται την προσέγγιση κατά της γέννησης και φαίνεται διατεθειμένος να υπενθυμιστεί η υπεσπιστία της υπεσπισθείσης στείρωσης. Ωστόσο, και αυτός παραμένει μεταανθρωπιστής. Το καλό και η αλήθεια υπάρχουν, είναι adaequatio rei et intellectus, η αντιστοιχία μεταξύ πραγματικότητας και νόησης, δηλαδή η αναγνώριση της πραγματικότητας και της αλήθειας στον φυσικό νόμο που εγγράφεται από τον Θεό στην καρδιά του ανθρώπου. Πιστεύετε ότι όλα αυτά θα μπορούσαν να ενδιαφέρουν αυτήν την τρομακτικά υλιστική ολιγαρχική κατά;

Πέρα από την εμπιστοσύνη σε μια ανατροπή φυσικά χάρη στο ενδεχόμενο αγώνα μεταξύ αντικρουόμενων δυνάμεων, η λύτρωση πρέπει να προέλθει από μια αφύπνιση, από μια συνειδητοποίηση των πληθυσμών. Κάθε άτομο που είναι ακόμα ικανό για διάκριση θα κατανοούσε ότι «έννοιες» όπως αυτές του πολιτικά ορθού, ή της λεγόμενης κουλτούρας ακύρωσης, η εισαγωγή του εκπαιδευτικού ιδρύματος στις πιο οικιακές σφαίρες των μαθητών, οι λέξεις- κλειδί ανθεκτικότητα, μετάβαση, βιωσιμότητα, δεν κάνουν υπερασπίζονται καμία δημοκρατία, αλλά είναι άμεσες επιθέσεις στην ανθρώπινη ελευθερία και στοτον ίοντοτοτοτοντοτοτοντοντοτοντοντοντοντοντοντοται και στοτων. Πώς ήταν δυνατόν να φτάσετε σε ένα τόσο προχωρημένο σημείο χωρίς να ξέρετε τι συνέβαιν και υπέτα;

Οι άντρες έχουν αντανακλάσεις ζωής, οπότε, ναι, αργά ή γρήγορα θα υπάρξει μια ανατροπή, αλλά δετροπή, αλλά δετροπή, αλλά δετροπή Η δική μας είναι μια κοινωνία θανάτου, που ξεκίνησε στο τέλος. Οι κρίσεις μπορούν να διαρκέσουν μερικές γενιές, όχι περισσότερες. Όποιος θα είναι εκεί που θα ξαναρχίσει σε νέα βάση, όπως ο Άγιος Βενέδικτος στους αιώνες στους αιώνες στους αιώνες στοτατατατοταυτος Ακμτος Ακμτος Ακυτος Ακυτος Ακυτος Ακμτος Ακμτος Ακυτος Ακμτος Ακμτος Ακμτος Ακμτος Ακυτος ΑκΡτος ΑκΡτος Ακμτος Γιατί φτάσαμε εκεί; Όπως πάντα, ήταν σχετικά εύκολο να καταστραφεί, τόσο πιο δύσκολο είναι να ξαναχτιστεί.Δυστυχώς, ο παθητικός ρόλος είναι απογοητευμένος, αν όχι ενεργός υποστήριξης, ο ρόλος είναι απογοητευμένος, αν όχι ενεργός υποστήριξης, τροτιακατακιικατακλικμικλικλικλικλικικλικλικλικλικσικικικικικικικικικικισκλικς κστικασκασκισκιστικιτσικασκισκικικικισκισκς αυτοματα. Μια αποστασία που σε αφήνει με κομμένη την ανάσα.

Έχετε τεκμηριώσει την επιρροή των οργανώσεων του Σόρου σε όλους τους θεμελιώδεις τομείς της πολιτικής ζωής: δικαιοσύνη, εκπαίδευση, τύπος και τηλεόραση, ιατρική, πολιτική με τη στενή έννοια. Πιστεύετε, όπως φαίνεται στην αρχή του βιβλίου σας, ότι το μέσο με το οποίο επιτυγχάνεται αυτή είναι; Αλλά αν ήταν έτσι, θα έπρεπε κάλλιστα να υπάρχει ένα αδιάφθορο μέρος τν θεσμών, έστω θεσμώταν, έστω και μεια, στο και μεια, στο και μεια, στο και μεια, στοι και μεικψία. Γιατί δεν συμβαίνει; Με λίγα λόγια: πώς σαπίζει μια κοινωνία, ένας πολιτισμός, χωρίς να νιώθει την ανάγκη να την αντέξει;

Όπως λέτε και εσείς, τα χρήματα είναι μόνο το μέσο για να κυριαρχήσετε. Και ο σκοπός της κυριαρχίας είναι να υπερβεί τον άνθρωπο. Αυτή είναι η μεγάλη, τρομερή διαφορά από άλλες φρικαλεότητες του παρελθόντος. Τα χρήματα μπορεί να είναι πολλά, όχι τα πάντα. Ο Γεγονός είναι ότι ετοίμασαν τη νίκη τους -που είναι η ήττα του ανθρώπου και που στο τέλος τους φέρει και μπούμερανγκ- με μεγάλη υπομονή, εδώ και αιώνες, με τη βοήθεια των καλύτερων διανοήσεων και κερδίζοντας έδαφος στον ιδιαίτερο τρόπο σκέψης. των κυρίαρχων τάξεων. Σίγουρα πολλοί διαφωνούν, αλλά σε αυτή την ιστορική φάση μετράνε ελάχιστα και πάνω από όλα σιωπούν. Είναι η ίδια σιωπή μεγάλου μέρους της Εκκλησίας…

Ας μιλήσουμε για συγκεκριμένα θέματα που καλύπτονται στο βιβλίο σας. Για παράδειγμα, λέτε για την κλιματική αλλαγή: η ολιγαρχία περισσότερα από όσα η κλιματική αλλαγή: η ολιγαρχία ξέρει περισσότερα από όσα την κλιματική αλλαγή Πιστεύετε ότι υπάρχει πραγματικά μια κατάσταση έκτακτης ανάγκης με αυτή την έννοια; Η γνώμη της επιστημονικής κοινότητας δεν είναι σε καμία περίπτωση ομοφωνίας επ 'αυτού.

Η κλιματική αλλαγή είναι μέρος της ιστορίας του πλανήτη μας. Ο σύγχρονος άνθρωπος, μέσα στην αλαζονεία του - το υβρίδιο, το μεγαλύτερο αμάρτημα για τους Έλληνες - είναι πεπεισμένος ότι έχει μια σχεδόν θεϊκή δύναμη, άρα θέλει να παρέμβει και σε μακροχρόνιες φυσικές διεργασίες. Η αλήθεια είναι ότι η υπερτάξη γνωρίζει ότι το μοντέλο ανάπτυξης - απεριόριστη και συνεχής ανάπτυξη - είναι αδύνατο λόγω των αποδείξεων ότι οι πόροι δεν είναι απεριόριστοι. δύο τρόπους και ακολουθούν και τους δύο: αφενός αναδιαρθρώνουν ολόκληρη την ενεργειακή και παραγωγική αλυσίδα, αλλά θέλουν το κόστος να επιβαρύνει τον κόσμο. Γι 'αυτό επινοούν χαρακτήρες όπως η Γκρέτα: εμείς πρέπει να ρωτάμε, να επικαλούμεθα, τι κάνουν. Ο άλλος τρόπος είναι η δραστική μείωση του πληθυσμού.Λιμοί, επιδημίες, κάποιοι συμβατικοί πόλεμοι και μετά λιγότερες γεννήσεις, ευθανασία.

Αυτό που συνέβη κατά τη διάρκεια της πανδημίας είναι κάτι τρομερά απαίσιο, γκροτέσκο. Συνδυασμός σκληρότητας και καρναβαλιού. Η επιθετικότητα με την οποία αποφασίστηκε να προχωρήσει ο αναγκαστικός εμβολιασμός του πληθυσμού προκαλεί έκπληξη και μέχρι τώρα επιστήμονες αρνούνται την ιατρική επιστημονική αιτιολόγησή του. Μερικοί από αυτούς τους αφενούς είναι οι κύριοι χρηματοδότες του ΠΟΥ με πολύ ισχυρά συμφέροντα στους τομείς των εμβολίων και αφετέρου δεν κρύβουν ότι μοιράζονται τη Μαλθουσιανή ιδεολογία, υποστηρίζοντας ότι είμαστε πάρα πολλοί σε αυτή τη γη. Δεν νομίζετε ότι είναι αντιφατικό και ... ενοχλητικό;

Το ενοχλητικό είναι μια υποτίμηση. Αντιφατικό αρ. Δεν τους νοιάζει ο λαός. Οι λαοί έχουν γίνει περιττοί. Προηγουμένως χρειάζονταν όπλα και μυαλά για τη βιομηχανία και τα κανόνια για τους πολέμους. Σε αντάλλαγμα, μας έδωσαν κάποια δικαιώματα και κάποια εκπαίδευση. Αυτή η εποχή τελείωσε. Πρέπει να εξαφανιστούμε. Ακούσατε τον υπουργό Cingolani για τον οποίο ο πλανήτης σχεδιάστηκε για έως και τρία δισκαμμύραπανα; Τουλάχιστον 35 εκατομμύρια απολύσεις μεταξύ των Ιταλών: οι κυβερνήσεις, το κοσμικό σκέλος .......

Στο απόσπασμα του βιβλίου με τίτλο « Οι άγγελοι του τίποτα » περιγράφουν την ψυχρότητα και την αλαζονεία με την οποία αντιμετωπίζουν οι απόστολοι της ανοιχτής κοινωνίας τα θέματα της γέννησης, της ζωής και του θανάτου των ανθρώπων. Τι πιστεύετε ότι τους συγκινεί; Κακία; Απλη έλλειψη ενσυναίσθησης; Ή μήπως ενεργούν πεπεισμένοι ότι εργάζονται για το καλό, για κάποια υποτιθέμενη γνώση ποτιθέμενη γνώση που αρνότιο αρνοτια;

Όπως έχω ήδη πει, στόχος είναι η κυριαρχία για την υπέρβαση του ανθρώπινου πλάσματος. Υπάρχει κάτι κολασμένο, δαιμονικό σε όλο αυτό. Είναι πιθανό, κάτω από το ραντάρ, να δρουν κλειστές ομάδες που θεωρούν τους εαυτούς τους εαυτούς τους εαυτούς τους εαυτούς τους φωτείς. Δεν μπορώ να βρω μια «ανθρώπινη» εξήγηση. Σίγουρα, οι τύραννοι του παρελθόντος ήταν πιο ξεκάθαροι: ή σκέφτεσαι σαν εμένα ή θα σε σκοτώσω. Λένε ότι ενεργούν για το καλό μας και ότι η κοινωνία τους είναι αυτή τν δικαιωμάτων, το απωθημένο. Αυτή η προσποιητή «καλοπροαίρετη» τυραννία τρομάζει, κυρίως γιατί σκορπίζει άγνοια, ανικανότητα λογικής και εκμεταλλεύεται, πράγματι υψώνει και βάζει στο θρόνο τις χειρότερες πτυχές της ανθρώπινης ψυχής.

Στο βιβλίο μιλάτε επίσης για την ατζέντα του 2030 και τους στόχους της. Παίρνετε χήνα μόνο για να διαβάσετε τη γενική φύση των προθέσεων και την ασάφεια της γλώσσας που δεν μπορεί να κρύψει το εγχείρημα μιας απάνθρωπης κοινωνίας που έχουν στο μυαλό τους αυτοί οι κύριοι. Πώς είναι δυνατόν λίγο να γνωρίζουν κάτι για τις εποχικές αλλαγές που έχουν ήδη ξεκινήσει και διαμορφώνονται όλο και πιο ξεκάθαρα μέρα με τη μέρα, να μην γίνεται δημόσια συζήτηση; Επιπλέον, όσοι μαζεύονται στο Νταβό δεν κρύβουν τίποτα, είναι όλα δημοσιευμένα, ασπρόμαυρα.

Μιλούν καθαρά, αλλά εμείς δεν ακούμε, παρασυρόμενοι από χίλια άλλα πράγματα. Αν δεν ακούσουμε, δεν μπορούμε να αντεπιτεθούμε. Ο Klaus Schwab στα μέτρια βιβλία του, μεταφρασμένα σε όλες τις γλώσσες, λέει ξεκάθαρα αυτό που θέλει η ολγι. Στο τελευταίο έρχεται να παραδεχτεί ότι οι λόγοι που αναφέρονται είναι μόνο μια αφήγηση για ητλ χρ. Το πρόβλημα είναι ότι έχουν στα χέρια τους κυβερνήσεις, επιστήμονες, δημοσιογράφους, ακαδημαϊκούς. Είναι το πιο ισχυρό κομμάτι εξουσίας ποτέ. Επιτρέψτε μου να σας δώσω ένα μικρό παράδειγμα: ο Σόρος, ο Μπιλ Γκκέιτς, ο Τζεφ Μπέζος, ο Γουόρεν Μπάφετ, ο χρηματοδότης του Bloomberg, το ταμείο του ιδρύματος Ροκφέλερ για τις αμβλώσεις και τις οργανώσεις κατά των γεννήσεων με εκατοντάδες δολάρια το χρόνο.Ο κόσμος καταλήγει να πιστεύει ότι η άμβλωση - λένε "αναπαραγωγική υγεία" - είναι ένα παγκόσμιο δικαίωμα: έχουν τη ζωή στα χέρια τους, που γίνεται διαθέσιμη στις επιθυμίες τους. Σκεφτείτε αν τα ίδια ποσά διατέθηκαν για την αντίθετη αιτία. Θα έπρεπε να ανοίξουμε νέα μαιευτήρια και οι δρόμοι που ήταν γεμάτοι από παιδιά, όπως πάντα, και όχι με γέρους με κατοικίδια με λουριά, ούτε θα γίνονταν παρελάσεις ομοφυλοφίλων.

Είναι σαφές ότι ο απώτερος στόχος είναι μια παγκόσμια κυβέρνηση, όποιος κι αν είναι το κόστος. Μια κυβέρνηση στην οποία τα ανθρώπινα όντα θα κατέληγαν να γίνουν υβρίδια χωρίς δικαιώματα. Πιστεύετε ότι θα καταφέρουν;

Όχι, δεν θα το κάνεις. Μπορούν να φτάσουν εκεί στη δύση, της οποίας οι λαοί βρίσκονται τώρα στο τέλος της ιστορικής και ακόμη κ PRO της βοροpic. Κατά τα άλλα, το εργαστήριο γνωστικών δισεκατομμυριούχων λειτουργεί με αργούς ρυθμούς και θα χάσε. Και τότε, ο κόσμος αλλάζει με πολύ γρήγορη ταχύτητα. Δεν είναι αδύνατο να αλλάξει ο άνεμος. Εν τω μεταξύ, η αμερικανική μονοπολικότητα, το αρχηγείο και ο στρατός της Αυτοκρατορίας, μπήκρης σίε. Η γεωπολιτική του κόσμου αλλάζει, το υπερανθρώπινο σχέδιο των δισεκατομμυριούχων, των ψευτικών φιλάνθρωποι και των αληθινών κοινωνιοπαθών θα μπορούσε να αλλάξει και να μπει σε κρίση.

Ξέρω ότι ήσουν πάντα άνθρωπος της δεξιάς. Εξακολουθείτε να πιστεύετε ότι οι ιστορικές κατηγορίες της δεξιάς και της αριστεράς μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να εξηγήσουν την πραγματικότητα, ότι είναι λογικό να παίρνουμε πλευρά από τη μία ή την άλλη πλευρά; Δεν νομίζετε ότι τώρα η «διαλεκτική» είναι αυτή μεταξύ λαού και εξουσίας; Υπάρχει όμως ένας λαός, νοούμενος ως κοινότητα παραδόσεων, πολιτισμού, αξιών;

Έπαιξα σε ένα πάρτι, το MSI, το οποίο μόνο εν μέρει ήταν "σωστό". Έχω απορρίψει αυτήν την ετικέτα για τουλάχιστον τριάντα χρόνια. Σήμερα δεξιά και αριστερά σημειώνουν ελάχιστα ή τίποτα, όπως οι Guelphs και οι Ghibellines. Σήμερα, η αποστολή είναι πάνω από όλα να ενημερώσουμε για να κατανοήσουμε και να εμψυχώσουμε μιασασοσ. Τότε, θα πιστεύω μέχρι τέλους στον Θεό, την Πατρίδα και την οικογένεια.Αλλά είναι κοινοτικές, ηθικές, προπολιτικές αξίες, όχι σημαίες ενός αυτοαποκαλούμενου δεξιού φίλου των πλουσίων, η άλλη όψη του νομίσματος μιας εξίσου αυτοαποκαλούμενης αριστεράς που έχει εγκαταλείψει τους φτωχούς, η κοινωνική δικαιοσύνη είναι τόσο χρήσιμη όσο το δικαίωμα του οικονομικού φιλελευθερισμού και του παγκοσμιοποιητικού καπιταλισμού. Τι σχέση έχει η δεξιά, τι σχέση έχει η αριστερά; Λόγια χωρίς νόημα, καλά για τους τελευταίους υποστηρικτές των δύο πλευρών. Μετά με ρωτάς αν υπάρχουν ακόμα άνθρωποι.Σφαγιασμένος, αποδομημένος, υποκείμενος σε μίσος προς τον εαυτό του από την κουλτούρα της ακύρωσης (δηλαδή της ακύρωσης του πολιτισμού), ίσως υπάρχει ακόμα, στην καρδιά κάποιων ή πολλών. Αλλά δεν μπορώ να απαντήσω: πολύ απαιτητικό. Έχετε μια εφεδρική ερώτηση; υπόκειται σε μίσος για τον εαυτό του από την κουλτούρα της ακύρωσης (δηλαδή της ακύρωσης του πολιτισμού), ίσως να υπάρχει, στην καρδιά ορισμένων ή πολλών. Αλλά δεν μπορώ να απαντήσω: πολύ απαιτητικό. Έχετε μια εφεδρική ερώτηση; υπόκειται σε μίσος για τον εαυτό του από την κουλτούρα της ακύρωσης (δηλαδή της ακύρωσης του πολιτισμού), ίσως να υπάρχει, στην καρδιά ορισμένων ή πολλών. Αλλά δεν μπορώ να απαντήσω: πολύ απαιτητικό. Έχετε μια εφεδρική ερώτηση;

Εδώ είναι. Είμαστε της ίδιας γενιάς. Περιμένατε να δείτε ποτέ τον κόσμο να αλλάζει τόσο πολύ και τόσο γρήγορα; Αυτό είναι ένα συναίσθημα που όταν αρχίζεις να γερνάς, υποθέτω ότι έχουν νιώσει πολλοί. Ωστόσο, αυτό που βρισκόμαστε ανάμεσα μου φαίνεται διαφορετική αλλαγή, για να καταλάβω ότι κάποιοι αναφέρονται στις κατηγορίες του προφυσικού, εκείνες της μεταφυσικής. Τι πιστεύετε για αυτό;

Λέω συχνά ότι ποτέ δεν πίστευα ότι θα ζήσω και θα δω αυτό που ζούμε και βλέπουμε. Ως πιστός, προσπαθώ να πω στον εαυτό μου ότι είναι η δοκιμασία στην οποία ήθελε να μας υποβάλει ο οές. Αλλά είναι δύσκολο, πολύ δύσκολο. Η ιδέα ότι άλλες δυνάμεις δουλεύουν γεννιέται μέσα μου. Τελείωσε σε λύτρωση, ωστόσο. άρα έχουμε το καθήκον της ελπίδας.

Δράττομαι αυτής της ευκαιρίας για να συζητήσω μαζί σας τώρα. Γιατί δεν είναι ιερός τρόμος ίσως της απώλειας της ελευθερίας, αν και με την ελαττωματική μορφή που γνωρίζαμε, της απώλειας ακόμη και της ψυχής, να μας γράψουμε βιβλία, να δώσουμε μαρτυρία, ο καθένας με τα δικά του μέσα, για το τι. συμβαίνει. στον κόσμο;

Το βιβλίο στοχεύει να εξηγήσει κάποια γεγονότα στον κόσμο μέσα από τη ζωή και τις πράξεις ενός ανθρώπου, του Τζορτζ Σόρος, ο οποίος είναι ο πρωταγωνιστής και αρχιτέκτονας. Όσο για την ψυχή, δεν ελήφθη. Ακόμα και αυτοί που έχουν καθήκον να μιλήσουν γι 'αυτό σιωπούν. Ωστόσο, αυτοί που έχουν δύναμη και ζωή δεν μπορούν να μείνουν σιωπηλοί, για τους εαυτούς τους, για αυτούς - λίγους ή πολλούς - που θα ακούσουν αλλά και για αυτούς που θα έρθουν από εμάς. Δεν πρέπει να πιστεύουν ότι όλοι ήταν σαν τον Σόρο, σαν τις ολιγαρχίες.Δεν ανήκουν όλοι στο κοπάδι: αυτό είναι το μήνυμα, ίσως απελπισμένο, αλλά γεμάτο περηφάνια, που προσπαθώ να εκτοξεύω ως συγγραφέας, ως παρατηρητής, ως ένας άνθρωπος ξένος στο πνεύμα των καιρών, που τότε δεν υπάρχει: είναι μόνο η βούληση της άρχουσας τάξης,

Δεν ανήκουν όλοι στο κοπάδι, όχι. Φαίνεται μάλιστα να βλέπει μερικά σημάδια αφύπνισης από τη συλλογική ύπνωση, παρά το επίπεδο προπαγάνδας που δεν ήταν ποτέ τόσο χαμηλό όσο για τον Covid και τώρα για τον πόλεμο στην Ουκρανία. .στο πικρό τέλος). Οι περισσότεροι πολιτικοί, όχι μόνο Ιταλοί, σε θέσεις επίσημης ευθύνης, είναι σαφώς ανεπαρκείς. Οι άνθρωποι κυριολεκτικά αισθάνονται ότι λείπει το έδαφος κάτω από τα πόδια τους, το οποίο πιθανώς το αεσμ. -Ξεσκονίζει τη μεταφορά της βύθισης του Τιτανικού ενώ η ορχήστρα συνεχίζει να παφορά της βύθισης του Τιτανικού ενώ η ορχήστρα συνεχίζει να παίζορανα αυτοιανά αυτανιάνα αυτανιάνα αυταφανία αυτανία αυτανία αυτανία αυτανία. Ποια είναι η αίσθηση που έχετε; Αμηχανία; Θυμός; Φόβος;

Η μεταφορά του Τιτανικού είναι η σωστή. Τρέχουμε gai - με πολλούς τρόπους - προς το μοιραίο παγόβουνο, αλλά η μουσική συνεχίζεται, η παράχστασται, η παράχστασται, η παράχστασται. Ακόμα και ο πόλεμος είναι θέαμα, αμερικανικού, φυσικά. Υπάρχει ο κακός, που είναι και τρελός και εγκληματίας, και υπάρχει ο Κάπτεν Αμέρικα, πυ υζποτιος υζποτίς υζροτιος υζροτιαυρία. Στη μέση κυλάει το αίμα, που είναι των ευρωπαϊκών και χριστιανικών λαών και αυτό με στεναχωρεί πο. Θυμός, σύγχυση, ναι, σε συνδυασμό με ένα συναίσθημα που δεν είναι φόβος, αλλά απογοήτευση. Γιατί φτάσαμε σε αυτό, γιατί δεχόμαστε να ζούμε αυτόν τον τρόπο, σαν ζώα φάρμας, χαρούμενοι με το δόλωμα και τον κωδικό QR, καλυμμένοι και σύντομα με ένα ενσωματωμένο τσιπ;Δεν υπάρχει απάντηση, ή τουλάχιστον λείπει μια ανθρώπινη απάντηση. Σε μια υπερβατική διάσταση -ξένη προς τους μεταμοντέρνους Δυτικούς- ίσως μπορεί κανείς, αν όχι να καταλάβει, κοιτάξτε και παραδοθείτε σε μια ανώτερη θέληση. Αλλά είναι, επαναλαμβάνω, τρομερά δύσκολο........https://www-ricognizioni-it.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου