[Οἱ Ἕλληνες δὲν κάνουν ποτὲ εἰρήνην μὲ ἕναν ἐχθρόν,
ὁποῦ κατακρατεῖ τὸν Ἑλληνικὸν τόπον
ΡΗΓΑΣ ΒΕΛΕΣΤΙΝΛΗΣ ΘΕΤΤΑΛΟΣ ]
Μισελληνισμὸς καὶ φιλελληνισμός. Ρεύματα ἐκ διαμέτρου ἀντίθετα, ἰσχυρὰ καὶ συγκρουόμενα. Δημιουργοῦν τυφῶνες ἐξελίξεων. Δύο τὰ αἰώνια ἐλατήρια τῆς Κοσμογονίας. Ἕνα μικρὸ Κράτος καὶ μία Μεγάλη Ἰδέα. Ὁ συνδυασμὸς τους σὲ αὐτὸν τὸν Κόσμο γεννᾶ θαύματα, κινεῖ τὰ ἀκίνητα, ἐξηγεῖ τὰ ἀνεξήγητα, προκαλεῖ σεισμοὺς καὶ ἀνατροπές.
Ἡ Ἑλλὰς καὶ ἡ Ἰδέα. Ὅποτε παρουσιάζεται τὸ φαινόμενο αὐτό, συμβαίνει κάτι μέγα καὶ ἀσύνηθες. Τὸ μέγα ἐνυπάρχει μέσα στὸ ἐλάχιστο. Πάντα θαυματουργεῖ, πάντα νικᾶ καὶ πάντα διευρύνεται σὲ μέγεθος ἀνάλογο τοῦ μεγαλείου του. Οἱ αἰώνιοι Νόμοι τῆς Φύσεως βοηθοῦν στὸν Ἀγῶνα καὶ ἡ Νίκη τότε ἔρχεται ἀσφαλὴς καὶ τελεία. Ἐκεῖνος ποὺ ἀντιδρᾶ στὴν νομοτελειακὴ ἐξέλιξη τῶν πραγμάτων, ἐναντιώνεται στὴν ἀκαταμάχητη Φύση. Ὅπως καὶ νὰ ὀνομάζεται, εἴτε κάιζερ εἴτε σουλτᾶνος, ὅποιος καὶ νὰ εἶναι, μάταια θέτει σὲ κίνδυνο ὄχι μόνον τὴν ὑγεία τοῦ σώματος ἀλλὰ καὶ ἐκείνη τοῦ πνεύματός του. Ἡ Φύση πάντοτε νικᾶ.
Οἱ λυσσώδεις ἐχθροὶ τῆς Ἑλλάδος μόνο διπλωματικῶς εἶναι σὲ θέση νὰ ἐξετάζουν τὰ ζητήματά μας. Ἔχουν μάθει νὰ τὰ ἐξετάζουν καὶ νὰ πλανῶνται. Νομίζουν ὅτι ἡ πίεση μπορεῖ νὰ περιστείλει τὸ μέγιστο καὶ νὰ τὸ ἐξισώσει μὲ τὸ ἐλάχιστο. Καλὸ θὰ ἦταν, ὅσοι μελετοῦν τὰ φαινόμενα, νὰ μελετήσουν καὶ τὸ φαινόμενο Ἑλληνισμός καὶ νὰ κατανοήσουν ὅτι οἱ μεγάλες ἰδέες, ὅποτε περιορίζονται σὲ μικρὸ πεδίο δράσεως, ὅποτε δηλαδὴ καταπιέζονται, διαστέλλονται. Οὐδέποτε ἔχουν συσταλεῖ.
Τὸ θαῦμα συμβαίνει πάντα σὲ καιροὺς χαλεπούς. Ὅταν ἡ ὑπόστασή μας μοιάζει νὰ πορεύεται μετὰ βίας ἐπὶ ξυροῦ ἀκμῆς καὶ εἶναι ἀβέβαιο ἂν καὶ ποῦ θὰ πέσει. Ἐκεῖ ὅπου βάναυσα καὶ προδοτικὰ χέρια σφίγγουν τὸν λαιμὸ τῆς Ἐλευθερίας, ἐκεῖ ὅπου πνίγεται ἡ ἀναγέννηση τῆς Φυλῆς μας. Ἡ Ἐλπίδα ἀναγεννᾶται ὑπὸ τὶς χείριστες συνθῆκες.
Ἀπὸ τότε ποὺ ἔπεσε ἡ Πόλη, καὶ ὁ Μυστρᾶς καὶ ἡ Τραπεζοῦντα, ἡ Ἑλληνικὴ Ψυχὴ συμπορεύεται μὲ τὴν Μνήμη καὶ τὴν Ἐλπίδα.
Φίλτατε Ἀναγνώστη.
Ἡ Ἑλλὰς ἔχει ἀνύποπτους ἐχθρούς. Μόνον ἡ Πίστη καὶ ἡ σιδηρᾶ θέληση μποροῦν νὰ τὴν ὁλοκληρώσουν κομίζοντας τὴν Νίκη ποὺ θὰ στεφανώσει τοὺς ἀφοσιωμένους στὴν Ἑλλάδα Ἥρωες.
Μία ἀπὸ τὶς ἀστραπὲς ποὺ φώτισαν τὸ σκοτεινὸ στερέωμα ἀνοίγοντας τὸν δρόμο τῆς Ἑλληνικῆς Συνείδησης καὶ τῆς Ἐθνικῆς Εὐθύνης στοὺς ἀδούλωτους ὑπόδουλους, ἦταν ὁ νεαρὸς διδάσκαλος ἀπὸ τὸ Βελεστῖνο. Ἡ ἐμβληματικὴ του Χάρτα, Ἔργο ποὺ προϋποθέτει χρόνια μόχθου καὶ ἔρευνας, τεράστιες γνώσεις τοπογραφικές, ἱστορικές, ἀρχαιολογικές, πολιτικὲς καὶ κοινωνικές, δὲν στοχεύει μόνον στὴν πατριδογνωσία. Εἶναι Ἐθνικὸ Εὐαγγέλιο. Κήρυγμα Ἐλευθερίας. Εἰκονίζει τὴν πορεία τοῦ Ἑλληνικοῦ Ἔθνους, τὴν γεωγραφικὴ του ἐξάπλωση, τὸν Πολιτισμό, τὴν εἰσφορὰ του στὸ Ἀνθρώπινο Πνεῦμα. Τοὺς νικηφόρους κατὰ τῶν βαρβάρων πολέμους, τὶς νῖκες κατὰ ὅλων ἐκείνων ποὺ ἀπείλησαν τὴν Ἀνθρωπότητα.
Ἡ Χάρτα εἰκονίζει τὶς πόλεις ποὺ δίδαξαν στὸν Κόσμο τὴν Δημοκρατία καὶ τὴν ἀνθρώπινη Ἀξιοπρέπεια. Ἀθήνα. Σπάρτη. Κωνσταντινούπολη. Θερμοπύλες. Σαλαμῖνα. Πλαταιές. Ἀκρόπολη. Δελφοί. Ρόδος. Ὀλυμπία. Βελεστῖνο. Τὰ τοπωνύμια καὶ τὰ νομίσματα τῶν πόλεων, τὰ μνημεῖα καὶ οἱ ἐπιγραφές, δείχνουν τὴν ἔκταση τοῦ Ἑλληνισμοῦ.
Ἡ χερσόνησος τοῦ Αἴνου, ἡ Ἰωνία, τὰ Νησιά, ἡ Κρήτη, ἡ Κύπρος, εἶναι Ἑλληνικὲς ἀπὸ τὶς ἀπαρχὲς τῆς Ἱστορίας. Φιλόσοφοι, ἐπιστήμονες, πολιτικοί, στρατηγοί, αὐτοκράτορες, ἡγεμόνες διασταυρώνουν τὰ βήματά τους.
Πραγματικὴ ἐγκυκλοπαίδεια πατριδογνωσίας. Αὐτὸ ἀκριβῶς ἐπιθυμοῦσε ὁ Ρήγας. Ἀντὶ γιὰ ἄλλη νουθεσία τοῦ Γένους, προτίμησε τὴν Εἰκόνα. Μία Εἰκόνα ἀπαράμιλλη σὲ Ἦθος, Λόγο καὶ Πάθος. Μία ἀποτύπωση τῆς Ἑλληνικῆς Γνώσης καὶ τοῦ Ἑλληνικοῦ Κάλλους. Μία σύνοψη τοῦ Ἑλληνικοῦ Τρόπου ἀπὸ τὴν Ἀρχαιότητα, στὸ Βυζάντιο καὶ ἀπὸ ἐκεῖ στοὺς νέους χρόνους.
Ἀπὸ τὸν Μεγάλο Σηκωμὸ μέχρι σήμερα παραμένει συγκλονιστικὰ καθοριστικὸς ὁ ρόλος τῆς Χάρτας. Ἰδίως σήμερα, ὅπου ἀνιστόρητοι ἀμφισβητοῦν ἀνοιχτὰ καὶ ἀδιάντροπα ἀκόμη καὶ τὴν Ἑλληνικότητα τῆς Ἑλλάδος, ἡ φωνὴ τοῦ Ρήγα, ἡ Μεγάλη Χάρτα, τοὺς διαψεύδει. Τοὺς δείχνει ποιὸς ἦταν, ποιὸς εἶναι καὶ ποιὸς θὰ εἶναι ὁ Τ(ρ)όπος τῶν Ἑλλήνων.
Εἶναι ἡ φωνὴ ποὺ ὑψώνεται στεντόρεια ἐδῶ καὶ 223 χρόνια. Δυνατὰ καὶ ἀκαταπαύστως.
Ὁ σπόρος τοῦ Ρήγα θὰ καρπίζει εἰς τοὺς αἰῶνας.
Αὐτὸς μὲν ὤλετο, σπέρμα δ' ἔβλαστεν μέγα.
.
Μέ Ἀγάπη καὶ Σεβασμό,
Ἰωάννα Γ. Καραγκιούλογλου
2 Αὐγούστου 2020
Εἰκ. Ἡ Μεγάλη Χάρτα τῆς Ἑλλάδος.
Ἀρχεῖο ΙΓΚ
Πρόκειται γιὰ ἕνα ἐκ τῶν 12 φύλλων τοῦ Ἔργου.
Τὸ Περιεχόμενο τῆς Χάρτας περιγράφει ὁ ἴδιος ὁ δημιουργὸς στὸν τίτλο.
ΧΑΡΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ἐν ᾗ περιέχονται αἱ
ΝΗΣΟΙ ΑΥΤΗΣ ΚΑΙ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ
εἰς τήν Εὐρώπην καί Μικράν Ἀσίαν
ΠΟΛΥΑΡΙΘΜΩΝ ΑΠΟΙΚΙΩΝ ΑΥΤΗΣ
περιοριζομένων, ἀπ’ ἀνατολῶν, διά τῶν Μύρων τῆς Λυκίας μέχρι τοῦ Ἀργανθονίου ὄρους τῆς Βυθινίας, ἀπ’ ἄρκτου,διά τοῦ Ἄκ Κερμανίου, τῶν Καρπαθίων ὀρῶν καί Δουνάβεως καί Σάββα τῶν ποταμῶν, ἀπό δυσμῶν, διά τοῦ Οὖννα καί τοῦ Ἰωνίου πελάγους, ἀπό δέ μεσημβρίας, διά τοῦ Λιβυκοῦ, τά πλείω μέ τάς παλαιάς καί νέας ὀνομασίας, πρός δέ, 9 ἐπιπεδογραφίαι τινῶν περιφήμων πόλεων καί τόπων ΑΥΤΗΣ συντείνουσαι εἰς τήν κατάληψιν τοῦ ΝΕΟΥ ΑΝΑΧΑΡΣΙΔΟΣ, μία χρονολογία τῶν βασιλέων καί μεγάλων ἀνθρώπων ΑΥΤΗΣ, 160 τύποι Ἑλληνικῶν νομισμάτων ἐρανισθέντων ἐκ τοῦ αὐτοκρατορικοῦ ταμείου τῆς Ἀουστρίας πρός ἀμυδράν Ἰδέαν τῆς ἀρχαιολογίας, νῦν πρῶτον ἐκδοθεῖσα παρά τοῦ
ΡΗΓΑ ΒΕΛΕΣΤΙΝΛΗ ΘΕΤΤΑΛΟΥ
χάριν τῶν Ἑλλήνων καί φιλελλήνων. 1797.
Έχαράχθη παρά τοῦ Φρανσουᾶ Μήλλερ.ἐν Βιέν.
ὁποῦ κατακρατεῖ τὸν Ἑλληνικὸν τόπον
ΡΗΓΑΣ ΒΕΛΕΣΤΙΝΛΗΣ ΘΕΤΤΑΛΟΣ ]
Μισελληνισμὸς καὶ φιλελληνισμός. Ρεύματα ἐκ διαμέτρου ἀντίθετα, ἰσχυρὰ καὶ συγκρουόμενα. Δημιουργοῦν τυφῶνες ἐξελίξεων. Δύο τὰ αἰώνια ἐλατήρια τῆς Κοσμογονίας. Ἕνα μικρὸ Κράτος καὶ μία Μεγάλη Ἰδέα. Ὁ συνδυασμὸς τους σὲ αὐτὸν τὸν Κόσμο γεννᾶ θαύματα, κινεῖ τὰ ἀκίνητα, ἐξηγεῖ τὰ ἀνεξήγητα, προκαλεῖ σεισμοὺς καὶ ἀνατροπές.
Ἡ Ἑλλὰς καὶ ἡ Ἰδέα. Ὅποτε παρουσιάζεται τὸ φαινόμενο αὐτό, συμβαίνει κάτι μέγα καὶ ἀσύνηθες. Τὸ μέγα ἐνυπάρχει μέσα στὸ ἐλάχιστο. Πάντα θαυματουργεῖ, πάντα νικᾶ καὶ πάντα διευρύνεται σὲ μέγεθος ἀνάλογο τοῦ μεγαλείου του. Οἱ αἰώνιοι Νόμοι τῆς Φύσεως βοηθοῦν στὸν Ἀγῶνα καὶ ἡ Νίκη τότε ἔρχεται ἀσφαλὴς καὶ τελεία. Ἐκεῖνος ποὺ ἀντιδρᾶ στὴν νομοτελειακὴ ἐξέλιξη τῶν πραγμάτων, ἐναντιώνεται στὴν ἀκαταμάχητη Φύση. Ὅπως καὶ νὰ ὀνομάζεται, εἴτε κάιζερ εἴτε σουλτᾶνος, ὅποιος καὶ νὰ εἶναι, μάταια θέτει σὲ κίνδυνο ὄχι μόνον τὴν ὑγεία τοῦ σώματος ἀλλὰ καὶ ἐκείνη τοῦ πνεύματός του. Ἡ Φύση πάντοτε νικᾶ.
Οἱ λυσσώδεις ἐχθροὶ τῆς Ἑλλάδος μόνο διπλωματικῶς εἶναι σὲ θέση νὰ ἐξετάζουν τὰ ζητήματά μας. Ἔχουν μάθει νὰ τὰ ἐξετάζουν καὶ νὰ πλανῶνται. Νομίζουν ὅτι ἡ πίεση μπορεῖ νὰ περιστείλει τὸ μέγιστο καὶ νὰ τὸ ἐξισώσει μὲ τὸ ἐλάχιστο. Καλὸ θὰ ἦταν, ὅσοι μελετοῦν τὰ φαινόμενα, νὰ μελετήσουν καὶ τὸ φαινόμενο Ἑλληνισμός καὶ νὰ κατανοήσουν ὅτι οἱ μεγάλες ἰδέες, ὅποτε περιορίζονται σὲ μικρὸ πεδίο δράσεως, ὅποτε δηλαδὴ καταπιέζονται, διαστέλλονται. Οὐδέποτε ἔχουν συσταλεῖ.
Τὸ θαῦμα συμβαίνει πάντα σὲ καιροὺς χαλεπούς. Ὅταν ἡ ὑπόστασή μας μοιάζει νὰ πορεύεται μετὰ βίας ἐπὶ ξυροῦ ἀκμῆς καὶ εἶναι ἀβέβαιο ἂν καὶ ποῦ θὰ πέσει. Ἐκεῖ ὅπου βάναυσα καὶ προδοτικὰ χέρια σφίγγουν τὸν λαιμὸ τῆς Ἐλευθερίας, ἐκεῖ ὅπου πνίγεται ἡ ἀναγέννηση τῆς Φυλῆς μας. Ἡ Ἐλπίδα ἀναγεννᾶται ὑπὸ τὶς χείριστες συνθῆκες.
Ἀπὸ τότε ποὺ ἔπεσε ἡ Πόλη, καὶ ὁ Μυστρᾶς καὶ ἡ Τραπεζοῦντα, ἡ Ἑλληνικὴ Ψυχὴ συμπορεύεται μὲ τὴν Μνήμη καὶ τὴν Ἐλπίδα.
Φίλτατε Ἀναγνώστη.
Ἡ Ἑλλὰς ἔχει ἀνύποπτους ἐχθρούς. Μόνον ἡ Πίστη καὶ ἡ σιδηρᾶ θέληση μποροῦν νὰ τὴν ὁλοκληρώσουν κομίζοντας τὴν Νίκη ποὺ θὰ στεφανώσει τοὺς ἀφοσιωμένους στὴν Ἑλλάδα Ἥρωες.
Μία ἀπὸ τὶς ἀστραπὲς ποὺ φώτισαν τὸ σκοτεινὸ στερέωμα ἀνοίγοντας τὸν δρόμο τῆς Ἑλληνικῆς Συνείδησης καὶ τῆς Ἐθνικῆς Εὐθύνης στοὺς ἀδούλωτους ὑπόδουλους, ἦταν ὁ νεαρὸς διδάσκαλος ἀπὸ τὸ Βελεστῖνο. Ἡ ἐμβληματικὴ του Χάρτα, Ἔργο ποὺ προϋποθέτει χρόνια μόχθου καὶ ἔρευνας, τεράστιες γνώσεις τοπογραφικές, ἱστορικές, ἀρχαιολογικές, πολιτικὲς καὶ κοινωνικές, δὲν στοχεύει μόνον στὴν πατριδογνωσία. Εἶναι Ἐθνικὸ Εὐαγγέλιο. Κήρυγμα Ἐλευθερίας. Εἰκονίζει τὴν πορεία τοῦ Ἑλληνικοῦ Ἔθνους, τὴν γεωγραφικὴ του ἐξάπλωση, τὸν Πολιτισμό, τὴν εἰσφορὰ του στὸ Ἀνθρώπινο Πνεῦμα. Τοὺς νικηφόρους κατὰ τῶν βαρβάρων πολέμους, τὶς νῖκες κατὰ ὅλων ἐκείνων ποὺ ἀπείλησαν τὴν Ἀνθρωπότητα.
Ἡ Χάρτα εἰκονίζει τὶς πόλεις ποὺ δίδαξαν στὸν Κόσμο τὴν Δημοκρατία καὶ τὴν ἀνθρώπινη Ἀξιοπρέπεια. Ἀθήνα. Σπάρτη. Κωνσταντινούπολη. Θερμοπύλες. Σαλαμῖνα. Πλαταιές. Ἀκρόπολη. Δελφοί. Ρόδος. Ὀλυμπία. Βελεστῖνο. Τὰ τοπωνύμια καὶ τὰ νομίσματα τῶν πόλεων, τὰ μνημεῖα καὶ οἱ ἐπιγραφές, δείχνουν τὴν ἔκταση τοῦ Ἑλληνισμοῦ.
Ἡ χερσόνησος τοῦ Αἴνου, ἡ Ἰωνία, τὰ Νησιά, ἡ Κρήτη, ἡ Κύπρος, εἶναι Ἑλληνικὲς ἀπὸ τὶς ἀπαρχὲς τῆς Ἱστορίας. Φιλόσοφοι, ἐπιστήμονες, πολιτικοί, στρατηγοί, αὐτοκράτορες, ἡγεμόνες διασταυρώνουν τὰ βήματά τους.
Πραγματικὴ ἐγκυκλοπαίδεια πατριδογνωσίας. Αὐτὸ ἀκριβῶς ἐπιθυμοῦσε ὁ Ρήγας. Ἀντὶ γιὰ ἄλλη νουθεσία τοῦ Γένους, προτίμησε τὴν Εἰκόνα. Μία Εἰκόνα ἀπαράμιλλη σὲ Ἦθος, Λόγο καὶ Πάθος. Μία ἀποτύπωση τῆς Ἑλληνικῆς Γνώσης καὶ τοῦ Ἑλληνικοῦ Κάλλους. Μία σύνοψη τοῦ Ἑλληνικοῦ Τρόπου ἀπὸ τὴν Ἀρχαιότητα, στὸ Βυζάντιο καὶ ἀπὸ ἐκεῖ στοὺς νέους χρόνους.
Ἀπὸ τὸν Μεγάλο Σηκωμὸ μέχρι σήμερα παραμένει συγκλονιστικὰ καθοριστικὸς ὁ ρόλος τῆς Χάρτας. Ἰδίως σήμερα, ὅπου ἀνιστόρητοι ἀμφισβητοῦν ἀνοιχτὰ καὶ ἀδιάντροπα ἀκόμη καὶ τὴν Ἑλληνικότητα τῆς Ἑλλάδος, ἡ φωνὴ τοῦ Ρήγα, ἡ Μεγάλη Χάρτα, τοὺς διαψεύδει. Τοὺς δείχνει ποιὸς ἦταν, ποιὸς εἶναι καὶ ποιὸς θὰ εἶναι ὁ Τ(ρ)όπος τῶν Ἑλλήνων.
Εἶναι ἡ φωνὴ ποὺ ὑψώνεται στεντόρεια ἐδῶ καὶ 223 χρόνια. Δυνατὰ καὶ ἀκαταπαύστως.
Ὁ σπόρος τοῦ Ρήγα θὰ καρπίζει εἰς τοὺς αἰῶνας.
Αὐτὸς μὲν ὤλετο, σπέρμα δ' ἔβλαστεν μέγα.
.
Μέ Ἀγάπη καὶ Σεβασμό,
Ἰωάννα Γ. Καραγκιούλογλου
2 Αὐγούστου 2020
Εἰκ. Ἡ Μεγάλη Χάρτα τῆς Ἑλλάδος.
Ἀρχεῖο ΙΓΚ
Πρόκειται γιὰ ἕνα ἐκ τῶν 12 φύλλων τοῦ Ἔργου.
Τὸ Περιεχόμενο τῆς Χάρτας περιγράφει ὁ ἴδιος ὁ δημιουργὸς στὸν τίτλο.
ΧΑΡΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ἐν ᾗ περιέχονται αἱ
ΝΗΣΟΙ ΑΥΤΗΣ ΚΑΙ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ
εἰς τήν Εὐρώπην καί Μικράν Ἀσίαν
ΠΟΛΥΑΡΙΘΜΩΝ ΑΠΟΙΚΙΩΝ ΑΥΤΗΣ
περιοριζομένων, ἀπ’ ἀνατολῶν, διά τῶν Μύρων τῆς Λυκίας μέχρι τοῦ Ἀργανθονίου ὄρους τῆς Βυθινίας, ἀπ’ ἄρκτου,διά τοῦ Ἄκ Κερμανίου, τῶν Καρπαθίων ὀρῶν καί Δουνάβεως καί Σάββα τῶν ποταμῶν, ἀπό δυσμῶν, διά τοῦ Οὖννα καί τοῦ Ἰωνίου πελάγους, ἀπό δέ μεσημβρίας, διά τοῦ Λιβυκοῦ, τά πλείω μέ τάς παλαιάς καί νέας ὀνομασίας, πρός δέ, 9 ἐπιπεδογραφίαι τινῶν περιφήμων πόλεων καί τόπων ΑΥΤΗΣ συντείνουσαι εἰς τήν κατάληψιν τοῦ ΝΕΟΥ ΑΝΑΧΑΡΣΙΔΟΣ, μία χρονολογία τῶν βασιλέων καί μεγάλων ἀνθρώπων ΑΥΤΗΣ, 160 τύποι Ἑλληνικῶν νομισμάτων ἐρανισθέντων ἐκ τοῦ αὐτοκρατορικοῦ ταμείου τῆς Ἀουστρίας πρός ἀμυδράν Ἰδέαν τῆς ἀρχαιολογίας, νῦν πρῶτον ἐκδοθεῖσα παρά τοῦ
ΡΗΓΑ ΒΕΛΕΣΤΙΝΛΗ ΘΕΤΤΑΛΟΥ
χάριν τῶν Ἑλλήνων καί φιλελλήνων. 1797.
Έχαράχθη παρά τοῦ Φρανσουᾶ Μήλλερ.ἐν Βιέν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου