Μιά φωτογραφία…
αί δυό, καί τρείς!
Ο λόγος γιά τις ταραχές στη Χιλή· οι οποίες ξεκίνησαν από την αύξηση της τιμής του εισιτηρίου του μετρό στην πρωτεύουσα της χώρας, το Σαντιάγο.
Βέβαια, προφανώς υπήρξαν αφορμές από πρίν. Δεν ξεσπάει έτσι ο κόσμος, γιά μερικές δεκάρες. (Αν καί υπάρχει κι ο αντίλογος σ’ αυτό, που λέει ότι οι άλλοι λαοί δεν είναι τόσο απαθείς, όσο εμείς. Πχ μιά αύξηση στην τιμή της βενζίνης πχ στη Γαλλία, θα φέρει τις ίδιες κοινωνικές ταραχές – καί ίσως χειρότερες.)
Εν πάσει περιπτώσει, η δική μου ξεχωριστή ματιά στις φωτογραφίες των ταραχών έπιασε άλλα πράγματα. (Ξεκινώντας τη σχετική έρευνα από εδώ, καί ψάχνοντας τους συνδέσμους.)
Η πρώτη φωτογραφία είναι αυτή εδώ:
Κάτι δεν πάει καλά, έ;
Φυσικά καί κάτι δεν πάει καλά!
Φυσικά καί δεν έχει καμμία σχέση ο Εσταυρωμένος με την αύξηση του εισιτηρίου του μετρό! Αλλά οι ταραχές είναι χρυσή ευκαιρία γιά τους «γνωστούς-αγνώστους» να ξεσπάσουν το προαιώνιο μίσος τους γιά κάποιες πολιτισμικές αξίες.
Αυτή η φωτογραφία μπορεί να μη σας λέει πολλά, αλλά πιθανώτατα γαργαλάει το ένστικτό σας – ενώι προσπαθείτε να καταλάβετε ποιό ακριβώς νόημα κρύβει. Λοιπόν, ας την κάνουμε πενηνταράκια. (Στο μεταξύ, άλλες παρόμοιου νοήματος φωτογραφίες εδώ.)
Κάποτε, οι κάτοικοι ενός μακρινού πλανήτη στον αστερισμό του Κύκνου, αποφάσισαν να μετακομίσουν· ν’ αλλάξουν πλανήτη. Ο ήλιος του πλανήτη τους, αλλά κι άλλοι ήλιοι στο αστρικό τους σύστημα, μετέβησαν σε «κατάσταση διεγέρσεως» κι άρχισαν να πετάνε θανατηφόρα ακτινοβολία τριγύρω. Όθεν, ο μόνος δρόμος γιά την επιβίωση των κατοίκων αυτών ήταν η φυγή.
Αυτοί οι άνθρωποι (διότι περί ανθρώπων επρόκειτο) ήταν οι πολύ μακρυνοί πρόγονοί μας, ημών των Ελλήνων. Οι δε πλανήτες της τότε πατρίδας μας επανανακαλύφθηκαν (με το τηλεσκόπιο) μόλις πρόσφατα, ως «εξωπλανήτες Κέπλερ». Άσε που ο αστερισμός του Κύκνου είναι απ’ αυτούς, που μελετώνται επισταμένως με ραδιοτηλεσκόπιο (λόγωι της έντονης ραδιοακτινοβολίας του).
Επιβεβαίωση (έστω, έμμεση) των παραπάνω έχουμε:
Γιάαα προσέξτε λιγάκι τη στάση του σώματος καί τα καρφιά…
Η οπτική παράθεση καί σύγκριση του Εσταυρωμένου με τον αστερισμό του Κύκνου δείχνει δύο τινά:
Αρχίζει τώρα να ξεκαθαρίζει κάπως το περιεχόμενο της φωτογραφίας με τους σκατιφάδες;
Σύμβολα, λοιπόν. Σύμβολα…
Το γιατί αρπάχτηκαν καί ξεχώρισαν οι καθολικοί μ’ εμάς, τους ορθοδόξους, είναι ένα (μέγα) θέμα που κανονικά απασχολεί όποιον έχει χρόνο καί διάθεση να το ψάξει· κι εννοώ σε βάθος, διότι τις ιστορικές λεπτομέρειες (την επιφάνεια) τις ξέρουμε όλοι. Εν πάσει περιπτώσει, καί συντόμως: όταν η κληρονόμος της αρχαίας Ελλάδας πρώϊμη χριστιανική Εκκλησία χωρίστηκε στα δύο μεγάλα γνωστά δογματικά ρεύματα, αυτά -μετά τον χωρισμό- διεμοίρασαν καί την αρχαία θρησκευτική (καί όχι αυστηρά μόνον αυτήν) κληρονομιά της Ελλάδας.
Αλλά κι «αυτοί», έ; Τί συμβολισμός!…
[«Έλληνες» καί οι Χιλιάνοι; Τί λες, ρέ Εργοδότη;! Μέθυσες;
Εκ πρώτης όψεως δεν είναι… αλλά, ελάτε, τώρα! Όπου «λευκή φυλή», πάντα κάτι έχουμε αφήσει από dna. Το οποίο κάποια στιγμή «ξυπνάει» καί φέρεται όπως ξέρουμε. Εκτός εθνικού μητροπολιτικού εδάφους, βέβαια, τα γνωρίσματα του ατονούν – αν καί πάντα παραμένουν διακριτά, όποτε χρειαστεί να εκδηλωθεί αυτό.]
Μά, έτσι είμαστε φτιαγμένοι οι Έλληνες! Μπορούμε ν’ αλλάξουμε; Θέλουμε ν’ αλλάξουμε; Θέλουμε να γίνουμε κι εμείς αναίσθητα γομάρια, σαν τους «Ευρωπαίους»;
Δεν γνωρίζω – καί δεν νομίζω.
Ευτυχώς, όμως, το τοπίο αρχίζει να ξεκαθαρίζει σιγά-σιγά, σε βαθμό που να το καταλαβαίνουν ακόμη καί οι βλάκες. Οι μαυροντυμένοι κλώνοι έχουν σ’ όλον τον πλανήτη ίδια νοοτροπία κι ίδια αφεντικά. (Παλιά ιστορία, όπως είπαμε!) Που, φυσικά, είναι εχθροί με ό,τι Ελληνικό. Εάν πχ τους ενοχλούν οι θρησκείες (όπως ισχυρίζονται), τους είδατε ποτέ να βεβηλώνουν καί να καίνε συναγωγές ή στοές; (Η Λατινική Αμερική έχει αφθονία κι απ’ τους δυό αυτούς τύπους ιδρυμάτων.) Ούτε θα τους δείτε ποτέ. Μόνο χριστιανικούς ναούς θα πειράξουν.
Ξένοι, πάντα ξένοι… μετερχόμενοι ανά τις χιλιετίες πότε την ιδιότητα του πιστού του Κρόνου, πότε την ιδιότητα του ιουδαίου, πότε του Γότθου (…ταχυρρύθμως βαπτισμένου!) γιαλαντζή χριστιανού καταστροφέα των αρχαίων ναών μας, πότε έτσι, πότε αλλοιώς… αλλά ο στόχος τους πάντα σταθερός: η καταστροφή της Ελλάδας!!!
Αυτά, γιά να μή σας μείνει καμμία αμφιβολία.
Η επόμενη φωτογραφία που παραθέτω, έχει κι αυτή να κάνει με αρχαιοελληνικό συμβολισμό.
Βλέπουμε καθαρά το «ιερό τρίγωνο», αν καί σε αναγεννησιακή αρχιτεκτονική παραλλαγή (έχει αψίδα από κάτω). Βλέπουμε υπέρθυρο άγαλμα, βλέπουμε ρόδακα… Καί, ώ, τί συμβολισμός! Η φωτιά από μπροστά!!! (Να πω ότι η πυρά αυτή συμβολικώς αναφέρεται στο άστρο «αυτών», τον Βασιλίσκο στον αστερισμό του Λέοντα; Άσε, πάμε πολύ μακριά.)
Απάνω στην αψίδα κάτι γράψανε γιά την ινδιάνικη αυτόχθονα φυλή των Μαπούτσε-Αραουκάνων. Κάτι γιά αδικία εις βάρος τους, αν κατάλαβα καλά; Πάντως, η χρονολογία 1312 αναφέρεται σε επίθεση των …Ίνκας εναντίον των Μαπούτσε! Καμμία σχέση με Ευρωπαίους!
Εν πάσει περιπτώσει, αφού καταλάβατε το νόημα της αρχικής φωτογραφίας, να αναμένετε ξανά πόλεμο ημών των Ελλήνων μ’ «αυτούς». Ακόμη ένα επεισόδιο του προαιώνιου αυτού πολέμου… έως ότου εξαφανιστεί από προσώπου Γής είτε ο ένας, είτε ο άλλος αντιμαχόμενος. Ο πόλεμος με τα Ατλάντεια κλωνάκια -καί τ’ αφεντικά τους- (ξανα)πλησιάζει!
Όμως, δεν είναι τυχαίο το ότι τελευταία εντείνονται τόσο οι εκδηλώσεις μίσους «αυτών» εναντίον μας, όσο καί το φανέρωμα της ταυτότητάς τους. Όπως δεν είναι τυχαία η ενδυματολογική παύλα συμβολιστική ομοιότητα των καθαρμάτων του Άϊσις με τους σκατιφάδες. (Καί μόνον τα ρούχα; οι πράξεις τους δεν μοιάζουν, δηλαδή; 🙂 )
Αναμείνατε, λοιπόν. Καί γιά τους είτε κατά φύσιν, είτε κατ’ επιλογήν βλάκες συμπατριώτες μας:
ΈΧΟΥΜΕ ΠΟΛΕΜΟ, μωρά μου!
Υγ 1: Η φωτογραφία αυτή εδώ:
η οποία δείχνει τον βεβηλωμένο ναό της Κοιμήσεως της Θεοτόκου, με ζωγραφισμένους ανάποδους -σατανιστικούς- σταυρούς στην αγία τράπεζα (άριστα τό ‘πιασε το νόημα έτερος «τουϊττεράς»), συν το σύνθημα: «- Βιαστές!», μπορεί ν’ αναφέρεται σε δύο τινά, κανένα εκ των οποίων δεν είναι ευχάριστο:
Πέρα απ’ την πλάκα, καταλαβαίνουμε ότι περί του επερχομένου «αναρχο»-πρακτέου πρέπει να έπεσε «γραμμή» παγκοσμίως γιά δημιουργία κατάλληλης «ψυχολογίας» – καί παντού της ίδιας.
Βλέπουμε, πάντως, ότι -με τον έναν, ή τον άλλον τρόπο- τα τυφωνικά στοιχεία εντατικοποιούν την πολεμική ατμόσφαιρα, εν όψει επερχομένων γεγονότων.
Υγ 2: Αλλά δεν σας κάνει εντύπωση, που οι σκατιφάδες της Χιλής φαίνεται σα να γνωρίζουν τον συμβολισμό του Κύκνου, κτλ; Αναρωτηθήτε, λοιπόν, γιά το κρυφό ιερατείο που τους κατευθύνει!
Πάντως, πλάκα δεν έχει; Περιστοιχίζουν τον Εσταυρωμένο όπως οι δύο ληστές!…
Υγ 3: Κάτι σκατιφάκια που δρούν σε επαρχιακές πόλεις (όπως η δική μου) καί νομίζουν ότι κάτι σπουδαίο κάνουν, στοχοποιώντας συμπολίτες τους ως «ρατσιστές» καί «φασίστες», τα καλώ να συνέλθουν εγκαίρως, διότι ξέρει κι η «άλλη πλευρά» να ρίχνει ξύλο. Όταν, λοιπόν, θα γενικευτεί η σύρραξη καί τα σημερινά εγχώρια κρατικά στηρίγματα των σκατιφάδων θά ‘χουν γίνει σκόνη, τότε η λέξη «συγνώμη» δεν θα τα γλυτώσει, τα τσογλανάκια. Ειδικά στην επαρχία, που δεν είναι η ανώνυμη κι απρόσωπη Αθήνα – κι όλοι γνωριζόμαστε.
Ας αλλάξουν μυαλά εγκαίρως. Αυτά τα ξεσπάσματα εις βάρος ανθρώπων, που δεν τους έχουν φταίξει σε τίποτε, δεν είναι αστεία. Ούτε πρόκειται να ξεχαστούν.
Στο κάτω-κάτω, ακόμη κι η νεανική μαλακία (η «επανάσταση», που φεύγει όταν φύγουν τα καυλόσπυρα) έχει όρια.
Υγ 4: Γιά να τελειώσουμε με λίγο γέλιο, ετούτη η φωτογραφία
γράφει στο περίπου: «- Αφήστε μας ήσυχους, είμαστε ορθόδοξη εκκλησία, όχι ρωμαιοκαθολική!» (Καί τρώει καί το σχετικό δούλεμα στο τουΐττερ.)
Έ, από πουθενά δεν θα έλειπε ο -αφάσιος- (μάλλον) Έλλην! Lol!!
Ο λόγος γιά τις ταραχές στη Χιλή· οι οποίες ξεκίνησαν από την αύξηση της τιμής του εισιτηρίου του μετρό στην πρωτεύουσα της χώρας, το Σαντιάγο.
Βέβαια, προφανώς υπήρξαν αφορμές από πρίν. Δεν ξεσπάει έτσι ο κόσμος, γιά μερικές δεκάρες. (Αν καί υπάρχει κι ο αντίλογος σ’ αυτό, που λέει ότι οι άλλοι λαοί δεν είναι τόσο απαθείς, όσο εμείς. Πχ μιά αύξηση στην τιμή της βενζίνης πχ στη Γαλλία, θα φέρει τις ίδιες κοινωνικές ταραχές – καί ίσως χειρότερες.)
Εν πάσει περιπτώσει, η δική μου ξεχωριστή ματιά στις φωτογραφίες των ταραχών έπιασε άλλα πράγματα. (Ξεκινώντας τη σχετική έρευνα από εδώ, καί ψάχνοντας τους συνδέσμους.)
Η πρώτη φωτογραφία είναι αυτή εδώ:
Κάτι δεν πάει καλά, έ;
Φυσικά καί κάτι δεν πάει καλά!
Φυσικά καί δεν έχει καμμία σχέση ο Εσταυρωμένος με την αύξηση του εισιτηρίου του μετρό! Αλλά οι ταραχές είναι χρυσή ευκαιρία γιά τους «γνωστούς-αγνώστους» να ξεσπάσουν το προαιώνιο μίσος τους γιά κάποιες πολιτισμικές αξίες.
Αυτή η φωτογραφία μπορεί να μη σας λέει πολλά, αλλά πιθανώτατα γαργαλάει το ένστικτό σας – ενώι προσπαθείτε να καταλάβετε ποιό ακριβώς νόημα κρύβει. Λοιπόν, ας την κάνουμε πενηνταράκια. (Στο μεταξύ, άλλες παρόμοιου νοήματος φωτογραφίες εδώ.)
Κάποτε, οι κάτοικοι ενός μακρινού πλανήτη στον αστερισμό του Κύκνου, αποφάσισαν να μετακομίσουν· ν’ αλλάξουν πλανήτη. Ο ήλιος του πλανήτη τους, αλλά κι άλλοι ήλιοι στο αστρικό τους σύστημα, μετέβησαν σε «κατάσταση διεγέρσεως» κι άρχισαν να πετάνε θανατηφόρα ακτινοβολία τριγύρω. Όθεν, ο μόνος δρόμος γιά την επιβίωση των κατοίκων αυτών ήταν η φυγή.
Αυτοί οι άνθρωποι (διότι περί ανθρώπων επρόκειτο) ήταν οι πολύ μακρυνοί πρόγονοί μας, ημών των Ελλήνων. Οι δε πλανήτες της τότε πατρίδας μας επανανακαλύφθηκαν (με το τηλεσκόπιο) μόλις πρόσφατα, ως «εξωπλανήτες Κέπλερ». Άσε που ο αστερισμός του Κύκνου είναι απ’ αυτούς, που μελετώνται επισταμένως με ραδιοτηλεσκόπιο (λόγωι της έντονης ραδιοακτινοβολίας του).
Επιβεβαίωση (έστω, έμμεση) των παραπάνω έχουμε:
- Με την Ωραία Ελένη (θυμηθήτε ότι «γεννήθηκε από αυγό Κύκνου», δηλαδή είχε πολύ παλιό καθαρό Ελληνικό dna – γι’ αυτό λύσσαξαν να την πολιορκούν οι …κλαρινογαμπροί της εποχής! lol!!!).
- Καί με την ορθόδοξη ζωγραφική απόδοση του Εσταυρωμένου:
Γιάαα προσέξτε λιγάκι τη στάση του σώματος καί τα καρφιά…
Η οπτική παράθεση καί σύγκριση του Εσταυρωμένου με τον αστερισμό του Κύκνου δείχνει δύο τινά:
- Ότι η Ορθοδοξία κουβαλάει -ως τρόπον τινά φυλετικό καθήκον- πανάρχαια Ελληνικά σύμβολα. (Διότι, μεταξύ άλλων, ο ρόλος της περιλαμβάνει καί αυτό.)
- Κι ότι καθόλου δεν πρόκειται περί «νέας» θρησκείας – άσχετο τί θα πεταχτεί να πεί επ’ αυτού ο κάθε καυσοκαλυβίτης καί κομβοσχοινίτης.
Αρχίζει τώρα να ξεκαθαρίζει κάπως το περιεχόμενο της φωτογραφίας με τους σκατιφάδες;
Σύμβολα, λοιπόν. Σύμβολα…
Το γιατί αρπάχτηκαν καί ξεχώρισαν οι καθολικοί μ’ εμάς, τους ορθοδόξους, είναι ένα (μέγα) θέμα που κανονικά απασχολεί όποιον έχει χρόνο καί διάθεση να το ψάξει· κι εννοώ σε βάθος, διότι τις ιστορικές λεπτομέρειες (την επιφάνεια) τις ξέρουμε όλοι. Εν πάσει περιπτώσει, καί συντόμως: όταν η κληρονόμος της αρχαίας Ελλάδας πρώϊμη χριστιανική Εκκλησία χωρίστηκε στα δύο μεγάλα γνωστά δογματικά ρεύματα, αυτά -μετά τον χωρισμό- διεμοίρασαν καί την αρχαία θρησκευτική (καί όχι αυστηρά μόνον αυτήν) κληρονομιά της Ελλάδας.
- Οι μεν καθολικοί κληρονόμησαν τα αγάλματα καί τις ευθείες / γωνίες. (Καί το εκκλησιαστικό αρμόνιο, την ύδραυλι.)
- Εμείς κληρονομήσαμε την εσωτερικότητα, τη μουσική (που δεν είναι μονάχα ματζόρε-μινόρε), καί την τραγωδία, το τραγικό μέλος. (Ναί! Όπως πχ το «Σήμερον κρεμάται…», που είναι σκέτος Αισχύλος!)
- Αμφότεροι κληρονομήσαμε τον αρχιτεκτονικό ρυθμό της βασιλικής (δηλαδή των αρχαίων ναών).
Αλλά κι «αυτοί», έ; Τί συμβολισμός!…
- Ντυμένοι στα μαύρα.
- Απρόσωποι. Όχι άνθρωποι. (Τότε, τί; Μά, καθαρά επιθετικοί στρατιωτικοί κλώνοι, όπως ξανά κάποτε στο απώτερο παρελθόν.)
- Ξένοι, πάντα ξένοι, άσχετοι με τα τεκταινόμενα (σιγά να μη διαμαρτύρονται μ’ αυτόν τον τρόπο γιά τα ακριβά εισιτήρια του μετρό!).
- Ιοί, που διεισδύουν στις -ανοήτως ανεκτικές- κοινωνίες, παρασιτούν εις βάρος τους καί τις καταστρέφουν.
[«Έλληνες» καί οι Χιλιάνοι; Τί λες, ρέ Εργοδότη;! Μέθυσες;
Εκ πρώτης όψεως δεν είναι… αλλά, ελάτε, τώρα! Όπου «λευκή φυλή», πάντα κάτι έχουμε αφήσει από dna. Το οποίο κάποια στιγμή «ξυπνάει» καί φέρεται όπως ξέρουμε. Εκτός εθνικού μητροπολιτικού εδάφους, βέβαια, τα γνωρίσματα του ατονούν – αν καί πάντα παραμένουν διακριτά, όποτε χρειαστεί να εκδηλωθεί αυτό.]
Μά, έτσι είμαστε φτιαγμένοι οι Έλληνες! Μπορούμε ν’ αλλάξουμε; Θέλουμε ν’ αλλάξουμε; Θέλουμε να γίνουμε κι εμείς αναίσθητα γομάρια, σαν τους «Ευρωπαίους»;
Δεν γνωρίζω – καί δεν νομίζω.
Ευτυχώς, όμως, το τοπίο αρχίζει να ξεκαθαρίζει σιγά-σιγά, σε βαθμό που να το καταλαβαίνουν ακόμη καί οι βλάκες. Οι μαυροντυμένοι κλώνοι έχουν σ’ όλον τον πλανήτη ίδια νοοτροπία κι ίδια αφεντικά. (Παλιά ιστορία, όπως είπαμε!) Που, φυσικά, είναι εχθροί με ό,τι Ελληνικό. Εάν πχ τους ενοχλούν οι θρησκείες (όπως ισχυρίζονται), τους είδατε ποτέ να βεβηλώνουν καί να καίνε συναγωγές ή στοές; (Η Λατινική Αμερική έχει αφθονία κι απ’ τους δυό αυτούς τύπους ιδρυμάτων.) Ούτε θα τους δείτε ποτέ. Μόνο χριστιανικούς ναούς θα πειράξουν.
Ξένοι, πάντα ξένοι… μετερχόμενοι ανά τις χιλιετίες πότε την ιδιότητα του πιστού του Κρόνου, πότε την ιδιότητα του ιουδαίου, πότε του Γότθου (…ταχυρρύθμως βαπτισμένου!) γιαλαντζή χριστιανού καταστροφέα των αρχαίων ναών μας, πότε έτσι, πότε αλλοιώς… αλλά ο στόχος τους πάντα σταθερός: η καταστροφή της Ελλάδας!!!
Αυτά, γιά να μή σας μείνει καμμία αμφιβολία.
Η επόμενη φωτογραφία που παραθέτω, έχει κι αυτή να κάνει με αρχαιοελληνικό συμβολισμό.
Βλέπουμε καθαρά το «ιερό τρίγωνο», αν καί σε αναγεννησιακή αρχιτεκτονική παραλλαγή (έχει αψίδα από κάτω). Βλέπουμε υπέρθυρο άγαλμα, βλέπουμε ρόδακα… Καί, ώ, τί συμβολισμός! Η φωτιά από μπροστά!!! (Να πω ότι η πυρά αυτή συμβολικώς αναφέρεται στο άστρο «αυτών», τον Βασιλίσκο στον αστερισμό του Λέοντα; Άσε, πάμε πολύ μακριά.)
Απάνω στην αψίδα κάτι γράψανε γιά την ινδιάνικη αυτόχθονα φυλή των Μαπούτσε-Αραουκάνων. Κάτι γιά αδικία εις βάρος τους, αν κατάλαβα καλά; Πάντως, η χρονολογία 1312 αναφέρεται σε επίθεση των …Ίνκας εναντίον των Μαπούτσε! Καμμία σχέση με Ευρωπαίους!
Εν πάσει περιπτώσει, αφού καταλάβατε το νόημα της αρχικής φωτογραφίας, να αναμένετε ξανά πόλεμο ημών των Ελλήνων μ’ «αυτούς». Ακόμη ένα επεισόδιο του προαιώνιου αυτού πολέμου… έως ότου εξαφανιστεί από προσώπου Γής είτε ο ένας, είτε ο άλλος αντιμαχόμενος. Ο πόλεμος με τα Ατλάντεια κλωνάκια -καί τ’ αφεντικά τους- (ξανα)πλησιάζει!
Όμως, δεν είναι τυχαίο το ότι τελευταία εντείνονται τόσο οι εκδηλώσεις μίσους «αυτών» εναντίον μας, όσο καί το φανέρωμα της ταυτότητάς τους. Όπως δεν είναι τυχαία η ενδυματολογική παύλα συμβολιστική ομοιότητα των καθαρμάτων του Άϊσις με τους σκατιφάδες. (Καί μόνον τα ρούχα; οι πράξεις τους δεν μοιάζουν, δηλαδή; 🙂 )
Αναμείνατε, λοιπόν. Καί γιά τους είτε κατά φύσιν, είτε κατ’ επιλογήν βλάκες συμπατριώτες μας:
ΈΧΟΥΜΕ ΠΟΛΕΜΟ, μωρά μου!
Υγ 1: Η φωτογραφία αυτή εδώ:
η οποία δείχνει τον βεβηλωμένο ναό της Κοιμήσεως της Θεοτόκου, με ζωγραφισμένους ανάποδους -σατανιστικούς- σταυρούς στην αγία τράπεζα (άριστα τό ‘πιασε το νόημα έτερος «τουϊττεράς»), συν το σύνθημα: «- Βιαστές!», μπορεί ν’ αναφέρεται σε δύο τινά, κανένα εκ των οποίων δεν είναι ευχάριστο:
- είτε στα καραγκιοζιλίκια του καθολικού παπαδαριού, με τους βιασμούς μικρών αγοριών στα κατηχητικά καί τις χορωδίες τους,
- είτε στην πανάρχαιη (συμβολιστική, καί όχι μόνον) πάλη της «θηλυκής αρχής-πόρνης» με την παρθένο (Μαρία εν προκειμένωι), κτλ κτλ κτλ.
Πέρα απ’ την πλάκα, καταλαβαίνουμε ότι περί του επερχομένου «αναρχο»-πρακτέου πρέπει να έπεσε «γραμμή» παγκοσμίως γιά δημιουργία κατάλληλης «ψυχολογίας» – καί παντού της ίδιας.
Βλέπουμε, πάντως, ότι -με τον έναν, ή τον άλλον τρόπο- τα τυφωνικά στοιχεία εντατικοποιούν την πολεμική ατμόσφαιρα, εν όψει επερχομένων γεγονότων.
Υγ 2: Αλλά δεν σας κάνει εντύπωση, που οι σκατιφάδες της Χιλής φαίνεται σα να γνωρίζουν τον συμβολισμό του Κύκνου, κτλ; Αναρωτηθήτε, λοιπόν, γιά το κρυφό ιερατείο που τους κατευθύνει!
Πάντως, πλάκα δεν έχει; Περιστοιχίζουν τον Εσταυρωμένο όπως οι δύο ληστές!…
Υγ 3: Κάτι σκατιφάκια που δρούν σε επαρχιακές πόλεις (όπως η δική μου) καί νομίζουν ότι κάτι σπουδαίο κάνουν, στοχοποιώντας συμπολίτες τους ως «ρατσιστές» καί «φασίστες», τα καλώ να συνέλθουν εγκαίρως, διότι ξέρει κι η «άλλη πλευρά» να ρίχνει ξύλο. Όταν, λοιπόν, θα γενικευτεί η σύρραξη καί τα σημερινά εγχώρια κρατικά στηρίγματα των σκατιφάδων θά ‘χουν γίνει σκόνη, τότε η λέξη «συγνώμη» δεν θα τα γλυτώσει, τα τσογλανάκια. Ειδικά στην επαρχία, που δεν είναι η ανώνυμη κι απρόσωπη Αθήνα – κι όλοι γνωριζόμαστε.
Ας αλλάξουν μυαλά εγκαίρως. Αυτά τα ξεσπάσματα εις βάρος ανθρώπων, που δεν τους έχουν φταίξει σε τίποτε, δεν είναι αστεία. Ούτε πρόκειται να ξεχαστούν.
Στο κάτω-κάτω, ακόμη κι η νεανική μαλακία (η «επανάσταση», που φεύγει όταν φύγουν τα καυλόσπυρα) έχει όρια.
Υγ 4: Γιά να τελειώσουμε με λίγο γέλιο, ετούτη η φωτογραφία
γράφει στο περίπου: «- Αφήστε μας ήσυχους, είμαστε ορθόδοξη εκκλησία, όχι ρωμαιοκαθολική!» (Καί τρώει καί το σχετικό δούλεμα στο τουΐττερ.)
Έ, από πουθενά δεν θα έλειπε ο -αφάσιος- (μάλλον) Έλλην! Lol!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου