Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2019

ΔΙΑΜΑΧΕΣ ΜΕΛΟΘΑΝΑΤΩΝ...

Αποτέλεσμα εικόνας για θρησκεια ψυχεδελεια

μάρτυρες      

Οἱ ἐκπρόσωποι τοῦ δυτικοῦ ἀθεϊσμοῦ ἐπὶ δύο αἰῶνες σχεδὸν προσπαθοῦν νὰ ἐξισώσουν τοὺς χριστιανοὺς μάρτυρες τῶν Διωγμῶν μὲ κάποιους φανταστικοὺς παγανιστὲς τῶν φανταστικῶν χριστιανικῶν ἀντιπαγανιστικῶν διωγμῶν, γιὰ νὰ ἀποδείξουν μέσῳ κάποιου σχετικισμοῦ («κι ἐσεῖς τὰ ἴδια κάνατε»), τὸ κανιβαλικὸ δόγμα ὅτι ὅλα στὴν ἱστορία εἶναι ζήτημα δικαίου τοῦ ἰσχυρότερου, κι ἄρα ὁ Χριστιανισμὸς δὲν εἶναι αὐτὸ τὸ ὁποῖο ὁ ἴδιος ὑποστηρίζει πὼς εἶναι (κάτι τελείως διαφορετικὸ ἀπὸ τὴν λατρεία τῶν ἐθνικῶν). Βεβαίως, ὅπως ξέρει καθένας, ἡ διαφορὰ μεταξὺ Διοκλητιανοῦ καὶ Θεοδόσιου εἶναι ὅτι οἱ εἰδωλολάτρες σκότωναν Χριστιανοὺς (καὶ γκρέμιζαν τὰ κτήριά τους) προκειμένου οἱ τελευταῖοι νὰ θυσιάσουν, ἐνῶ οἱ Χριστιανοὶ δὲν σκότωναν εἰδωλολάτρες. (Μὴ μοῦ πεῖτε τώρα γιὰ τὴν Ὑπατία…Θὰ εἶστε τουλάχιστον ἀνίδεοι). Οἱ Χριστιανοὶ πλήρωναν μὲ τὴ ζωή τους, οἱ Ἐθνικοὶ ἁπλῶς ἐνίοτε ἔχαναν κανένα «καλλιτεχνικὸ ἀριστούργημα» (στὸ ὁποῖο γίνονταν ἐκπορνεύσεις καὶ μαντεῖες -καὶ ἄλλα). Ἐπίσης, ἄλλη διαφορὰ εἶναι ὅτι ὑπῆρξαν Χριστιανοὶ ἐνάντιοι στὴ βία κατὰ τῶν Ἐθνικῶν ἐνόσῳ κυβερνοῦσαν οἱ Χριστιανοὶ αὐτοκράτορες ἐνῶ ἀντιθέτως δὲν ὑπῆρξαν Ἐθνικοὶ ἐνάντιοι στὴ βία κατὰ τῶν Χριστιανῶν ἐνόσῳ κυβερνοῦσαν ἐθνικοὶ αὐτοκράτορες.

Γιατί τὸ λέω αὐτό; Γιατὶ ἡ σημερινὴ ἄθεη, μὴ χριστιανικὴ Εὐρώπη εἶναι ἀδύνατη νὰ ἀντισταθεῖ στὸ Ἰσλάμ, ἐπειδὴ φοβᾶται γιὰ τὴ ζωούλα της, σύμφωνα μὲ τὸ δόγμα ὅτι μόνο μία ζωὴ ὑπάρχει, αὐτὴ ἐδῶ. Ὅ,τι τῆς ζητᾶ τὸ Ἰσλάμ, αὐτὴ τὸ κάνει. Ἡ ἀστειότητα τῆς κοσμοθεώρησής της τὴν ἐμποδίζει ἀπὸ τὸ νὰ πεθάνει προκειμένου νὰ ζήσει. Ἀντίθετα, οἱ χριστιανοὶ μάρτυρες ὑπερίσχυσαν ἀκριβῶς γιατὶ ἔδειξαν ὅτι δὲν λογαριάζουν τὸ θάνατο. Δὲν ἐννοῶ ὅτι ἦταν θανατολάγνοι καὶ λ.χ. ὁ Κωνσταντίνος ἐντυπωσιάστηκε. Ἐννοῶ ὅτι προϋπόθεση γιὰ νὰ αὐξηθοῦν καὶ νὰ γίνουν ὑπολογίσιμοι ἀπὸ τὸν Κωνσταντίνο ἦταν νὰ μὴν τρέμουν μπροστὰ στὶς ἀπαιτήσεις τῆς ρωμαϊκῆς ἐξουσίας, ὅπως οἱ σημερινοὶ ἄθεοι-ἄθρησκοι. Ἄλλο θανατολαγνεία κι ἄλλο ἀφοβία μπροστὰ στὸ θάνατο.
Τὸ κωμικὸ εἶναι, λοιπόν, ὅτι οἱ σημερινοὶ Εὐρωπαῖοι (μαζὶ καὶ οἱ χριστιανοὶ ποὺ συμπαρασύρθηκαν ἀπὸ τὴν ἄποψη τῶν ἄθεων, καὶ σὰν αἱρετικοὶ μᾶς πληφοφοροῦν στὰ σχολικὰ βιβλία γιὰ τὴν ἀντίληψη τοῦ Κορανίου γιὰ τὸν Χριστό) δὲν μποροῦν νὰ καταλάβουν τὴν χριστιανικὴ στάση ἀπέναντι στὴ Ρώμη. Ἐπειδὴ τὴν κατανοοῦν ὡς θανατολαγνεία, γι’ αὐτὸ ὑποκύπτουν στὴν ἰσλαμικὴ ἀπειλὴ τοῦ βίαιου θανάτου τους. Γι’ αὐτὸ καὶ εἶναι ἀδύνατο μὲ ὁποιονδήποτε τρόπο νὰ ἀντισταθοῦν στὸ Ἰσλάμ. Μία ζωὴ τὴν ἔχουν, καὶ θὰ κάνουν ὁτιδήποτε εἶναι δυνατὸ γιὰ νὰ τὴν κρατήσουν.
…..
Ἰδιαίτερα στὴν Ἑλλάδα, ὅπου ὁ προοδευτικὸς κι ὁ δεξιὸς πρόκειται νὰ θαφτοῦν κάτω ἀπὸ τόνους ἰσλαμικῶν σκουπιδιῶν, ἐπειδὴ εἶναι στεῖροι ἀπὸ κάθε πλευρά τοῦ Εἶναι (βιολογική, πνευματική), μαλώνουν γιὰ τὴν ἀρχαιολογία τοῦ κομμουνισμοῦ καὶ τοῦ ναζισμοῦ. Οἱ καβγάδες (τούρκικη λέξη) γιὰ τὰ ἀρχαιολογικὰ ζητήματα βοηθᾶν στὸ νὰ ξεπεράσεις τὸ ἄγχος σου γιὰ τὸ μηδὲν ποὺ συνιστᾶς, ἐσὺ καὶ οἱ ὅμοιοί σου, γιὰ τὴ λήθη ποὺ περιμένει τὸν πολιτισμό σου. Ἐγώ, προτιμῶ ὁρισμένα θέματα, ἄλλοι τὸν κομμουνισμὸ καὶ τὸν φασισμό. Ὅπως βολεύεται καθένας.
Εἴπαμε: ὁ ναζισμὸς σὲ σκοτώνει γιὰ κακοὺς σκοπούς, ὁ κομμουνισμὸς γιὰ καλούς (ἰσότητα), κι ὁ φιλελευθερισμὸς σὲ σκοτώνει γιὰ τὰ λεφτά. Τέλος πάντων, σκοτωμένος θὰ βγεῖς, εἴτε τὸ σκέφτεσαι εἴτε ὄχι. Ἔτσι κι ἀλλιῶς, δὲν ὑπάρχει ἐπαρκὴς χρόνος γιὰ ὁποιαδήποτε ἐνέργεια πέρα ἀπὸ καβγάδες μελλοθάνατων.
…..
διαμάχες μελλοθανάτων
      Ἰδιαίτερα στὴν Ἑλλάδα, ὅπου ὁ προοδευτικὸς κι ὁ δεξιὸς πρόκειται νὰ θαφτοῦν κάτω ἀπὸ τόνους ἰσλαμικῶν σκουπιδιῶν, ἐπειδὴ εἶναι στεῖροι ἀπὸ κάθε πλευρά τοῦ Εἶναι (βιολογική, πνευματική), μαλώνουν γιὰ τὴν ἀρχαιολογία τοῦ κομμουνισμοῦ καὶ τοῦ ναζισμοῦ. Οἱ καβγάδες (τούρκικη λέξη) γιὰ τὰ ἀρχαιολογικὰ ζητήματα βοηθᾶν στὸ νὰ ξεπεράσεις τὸ ἄγχος σου γιὰ τὸ μηδὲν ποὺ συνιστᾶς, ἐσὺ καὶ οἱ ὅμοιοί σου, γιὰ τὴ λήθη ποὺ περιμένει τὸν πολιτισμό σου. Ἐγώ, προτιμῶ ὁρισμένα θέματα, ἄλλοι τὸν κομμουνισμὸ καὶ τὸν φασισμό. Ὅπως βολεύεται καθένας.
Εἴπαμε: ὁ ναζισμὸς σὲ σκοτώνει γιὰ κακοὺς σκοπούς, ὁ κομμουνισμὸς γιὰ καλούς (ἰσότητα), κι ὁ φιλελευθερισμὸς σὲ σκοτώνει γιὰ τὰ λεφτά. Τέλος πάντων, σκοτωμένος θὰ βγεῖς, εἴτε τὸ σκέφτεσαι εἴτε ὄχι. Ἔτσι κι ἀλλιῶς, δὲν ὑπάρχει ἐπαρκὴς χρόνος γιὰ ὁποιαδήποτε ἐνέργεια πέρα ἀπὸ καβγάδες μελλοθάνατων.
,,,,,,,,,,,,,
      Ἀκόμα μιὰ δεξιὰ ἄποψη[[Ούτε θρησκειολογία, ούτε κατήχηση: Πατριδογνωσία]] μὲ τὴν ὁποία διαφωνῶ.
Βασικά, ἡ ἔννοια πατρίδα δίχως τὸ Χριστιανισμὸ εἶναι κενὴ περιεχομένου. Καὶ σὲ 30 χρόνια, ὅταν πλειονότητα θὰ εἶναι οἱ Μουσουλμάνοι, πάλι γιὰ πατρίδα θὰ μιλᾶμε. Ἄλλων, ὅμως. Ἐπειδὴ ἡ ἀοριστία τοῦ περιεχομένου της εἶναι προφανής, πρέπει νὰ μιλᾶμε γιὰ Χριστιανισμό. Τὸ τραγικὸ μὲ τὴ ἐθνικὴ Δεξιὰ εἶναι ὅτι δὲν ἀντιλαμβάνονται πὼς γιὰ νὰ δουλέψει ἱκανοποιητικὰ ἡ θρησκεία ὡς ἐθνικὸ σύμβολο/λάβαρο (καὶ δὲν εἶναι κακό, ἀπὸ μόνο του, αὐτό) πρέπει οἱ ἴδιοι νὰ τὴν πιστεύουν, ἐννοῶ ὄχι αὐτὴν («πιστεύω στὴν Ὀρθοδοξία») ἀλλὰ τὸ μεταφυσικὸ κ.λπ. περιεχόμενό της, εἰδάλλως ὄχι μόνο ὑπερασπίζονται μιὰ μούμια ἀλλὰ καὶ ἀποτυγχάνουν νὰ στηρίξουν τὸ ἔθνος. Κι ἐπειδὴ οἱ ἐθνικοὶ Δεξιοὶ στὴν πλειονότητά τους δὲν θέλουν νὰ πιστέψουν στὸ περιεχόμενο (δὲν ἐννοῶ ἐδῶ τὸν ἀρθρογράφο, τὸν ὁποῖο δὲν γνωρίζω), τὸ μόνο ποὺ κάνουν εἶναι νὰ γεμίζουν ἕνα τρύπιο πιθάρι μὲ ἐγκυκλοπαιδικὴ πατριδογνωσία. Ὁ Χριστιανισμὸς ἔσωσε τὴν Ἑλλάδα, ὄχι ἡ Ἑλλάδα τὸ Χριστιανισμό.
Φυσικὰ καὶ κατήχηση, λοιπόν. Δὲν μᾶς ἐνδιαφέρει ἡ τουριστικὴ ἢ ἡ ἁπλῶς ἀκαδημαϊκὴ γνωριμία μὲ τὴν Ὀρθοδοξία καὶ ποιὸς ἔκτισε τὴν Ἁγία Σοφία. Δὲν θὰ ἔπρεπε νὰ ἐνδιαφέρει οὔτε ἕνα παζάρι τοῦ τύπου «οὔτε θρησκειολογία οὔτε κατήχηση», οὔτε ὁ ψευτοδιάλογος (περὶ Ἰρὰν κ.λπ.) μὲ τοὺς φιλομουσουλμάνους τῆς Ἀριστεροφιλελεύθερης κοσμοαντίληψης οἱ ὁποῖοι, ἀντιφατικά, ἐνῶ εἶναι φιλομουσουλμάνοι κατηγοροῦν τοὺς Χριστιανοὺς Ἕλληνες γιὰ τζιχαντισμό, ἕνα γνώρισμα τῶν λατρεμένων τους Μουσουλμάνων. Οὔτε μὲ πρακτοράκια ὅπως τοὺς «ἕλληνες» Ἐθνικούς.  Κανεὶς δὲν προσηλυτίζει, ἀλλὰ οἱ γονεῖς ἔχουν κάθε δικαίωμα νὰ τὴ ζητᾶν ἀπὸ δημόσιο σχολεῖο μιᾶς χώρας ὅπου πλειοψηφοῦν. Δὲν ἀναγνωρίζουμε τὴν ἱερότητα τοῦ ἀποσυσχετισμοῦ κράτους-θρησκείας, δηλαδὴ κράτους-κοινωνίας, γιατὶ (1) οὔτε οἱ μὴ χριστιανοὶ Ἀρχαῖοι Ἕλληνες τὴν ἀναγνώριζαν (κράτος καὶ θρησκεία ἦταν συσχετισμένα), (2) γιατὶ ἕνα κράτος ἄσχετο μὲ τὴν κοινωνία του ἔχει χάσει κάθε νομιμοποιητικὴ βάση γιὰ νὰ ἀσκεῖ κυριαρχία, ἀλλὰ καὶ (3) γιατὶ οἱ κοινωνίες στὶς ὁποῖες ὁ ἀποσυσχετισμὸς ἐφαρμόστηκε ἐξισλαμίζονται καὶ θὰ ἐξαφανιστοῦν ὡς τέτοιες.
πηγή 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου