ΤοΤάγμα της Χρυσής Αυγής
Η ιστορία της Χρυσής Αυγής, όπως και κάθε ανθρώπινης οργάνωσης, είναι γεμάτη με υψηλά σημεία και χαμηλά σημεία - με τα ανθρώπινα επιτεύγματα και τις ανθρώπινες αποτυχίες. Δεν χρειάζεται να προσπαθήσουμε να επικαλύψουμε τα λάθη ορισμένων ατόμων που συνέβαλαν στην πολύχρωμη ιστορία του Τάγματος. Ούτε, πρέπει να τα τοποθετήσουμε σε ψηλά βάθρα και να τα λατρέψουμε σαν να ήταν αλάθητοι γκουρού. Δεν ήταν........
Οι ιδρυτές της Χρυσής Αυγής ήταν έξυπνα δημιουργικά άτομα που συναντήθηκαν για να δημιουργήσουν ένα μοναδικό σύστημα μαγικών διδασκαλιών και εθιμοτυπικών τελετουργιών.
Παρά τα μειονεκτήματα ορισμένων ιδρυτικών μελών της, τα επιτεύγματα της Χρυσής Αυγής έχουν ωφελήσει πολλούς ανθρώπους, όπως αποδεικνύεται από το πόσο μεγάλο μέρος του συστήματος έχουν δανειστεί άλλες μαγικές ομάδες και μη. Οι διδασκαλίες και τα τελετουργικά που δημιουργήθηκαν αρχικά από τη Χρυσή Αυγή είναι τώρα πρότυπο σε πολλές εσωτερικές οργανώσεις. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι ίδιοι οι διδασκαλίες είναι έγκυρες και χρήσιμες. Και για εκείνους που η πρώτη τους αγάπη είναι η παράδοση της Golden Dawn, δεν υπάρχει αμφιβολία για την αξία της. Στην πραγματικότητα, όταν οι μάγοι Golden Dawn είναι σε θέση να συμφωνήσουν με την θετική και αρνητική ιστορία του Τάγματος, είναι λιγότερο πιθανό να πέσουν στην παγίδα του εγωισμού - τη μάστιγα των μαγικών αστρικών ουτοπιών και των θρησκειών. Αντ 'αυτού, είναι πιο πιθανό να επικεντρωθούν σε αυτό που είναι πραγματικά σημαντικό στο Τάγμα-πνευματική ανάπτυξη- ή το Μεγάλο Έργο.
Προ της Χρυσής Αυγής περίοδος
Στα μέσα της δεκαετίας του 1800 η Ευρώπη βίωσε μια τεράστια αύξηση του ενδιαφέροντος για τον γενικό αποκρυφισμό και ιδιαίτερα για την ερμηνευτική και ερμητική παράδοση. Αυτό το ενδιαφέρον παρατηρήθηκε στην Αγγλία και ιδιαίτερα στη Γαλλία. Μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 1850, η γαλλική επιρροή αναβίωσε με επικεφαλής τον Alphonse Louis Constant, γνωστότερο ως Eliphas Levi . Το 1854 ο Λεβί έγραψε το Δόγμα και το Τελετουργικό της Υψηλής Μαγείας ένα κείμενο που θα γινόταν ακρογωνιαίος λίθος της Δυτικής Μαγείας. Ο Levi ήταν ο πρώτος που υπογράμμισε τις αντιστοιχίες μεταξύ του Ταρώ και της Καμπαλά (Qabalah)-μια θεωρία που θα γίνει αργότερα ένα σημαντικό μέρος των διδασκαλιών της Golden Dawn.
Ήταν μια εποχή της ανακάλυψης καθώς η Αγγλία συνέχιζε να διερευνά τα πιο απομακρυσμένα μέρη του κόσμου. Υπήρχε μεγάλο ενδιαφέρον για την αρχαία Αίγυπτο, καθώς και για τις αρχαϊκές παραδόσεις των Κελτών και τον μυστικισμό της Άπω Ανατολής. Ωστόσο, οι περισσότερες απόκρυφες μελέτες ήταν αυστηρά θεωρητικές. Αλλά υπήρξε σίγουρα μια αλλαγή στον αέρα όσον αφορά τις πνευματικές πεποιθήσεις. Πολλοί άνθρωποι ήταν δυσαρεστημένοι με το status quo των ορθόδοξων θρησκειών. Ήταν πεινασμένοι για κάτι νέο και διεγερτικό. Το πνευματικό κίνημα εξελίχθηκε για να ικανοποιήσει αυτήν την πείνα.
Ο πνευματισμός ιδρύθηκε ως μια εναλλακτική μορφή θρησκευτικής πίστης στην Αμερική στα τέλη του 1840. Ιδρύθηκε το 1848 από τις αδελφές Fox (Margaretta, Leah, και Kate), η εστίαση του Πνευματισμού ήταν στην επικοινωνία με τους νεκρούς. Ένας νεκρός είπε ότι μιλούσε μέσα από ένα μέσο για να δώσει πληροφορίες στους ζωντανούς. Αυτό μερικές φορές συνοδεύεται από ορισμένες φυσικές εκδηλώσεις, όπως το κτύπημα στο τραπέζι, η μετακίνηση αντικειμένων γύρω από το μέσο και η υλοποίηση του αποθανόντος πνεύματος.
Ο πνευματισμός προκάλεσε μεγάλη ενθουσιασμό και προσέλκυσε πολλούς οπαδούς όταν δημιουργήθηκε, επειδή παρείχε άμεση και προσωπική εμπειρία στο πνευματικό. Ήταν δυναμική και ενθουσιώδης, ειδικά σε σύγκριση με τις ταπεινωτικές, δογματικές εμπειρίες των ορθόδοξων εκκλησιών. Ωστόσο, οι περιορισμοί του πνευματισμού ήταν πολλοί. Φάνηκε να προσφέρει επαφή μόνο με τα χαμηλότερα επίπεδα του πνευματικού κόσμου-τα κελύφη και τα πνεύματα των νεκρών. (Οι μάγοι έχουν ένα ρητό για τον Πνευματισμό - «Ακριβώς επειδή κάποιος έχει πεθάνει, δεν σημαίνει ότι έχει γίνει και σοφότερος».) Ο πνευματισμός ήταν επίσης διανοητικά απλός και δεν είχε καμία παράδοση για να το υποστηρίξει. Επιπλέον, υπήρξε ένας ενοχλητικός αριθμός μέσων που ήταν απατεώνες.
Στη δεκαετία του 1860 και του 1870 υπήρξε επίσης αυξημένο ενδιαφέρον για τον Τεκτονισμό, μια παγκόσμια αδελφότητα ανδρών, που υποτίθεται ότι είχε ιδρυθεί στο κτίριο του ναού του βασιλιά Σολομώντα . Ο Τεκτονισμός διδάσκει τη βασική ηθική και απαιτούσε μια πίστη στο Θεό ως θεϊκό αρχιτέκτονα του Κόσμου. Λόγω της εισροής ανδρών που επιθυμούσαν να γίνουν δεκτοί, σχηματίστηκαν πολλά νέα καταλύματα (Στοές) κατά το μεταγενέστερο τμήμα του 1800.
Το 1875, μια οργάνωση γνωστή ως Θεοσοφική Εταιρεία ιδρύθηκε στην πόλη της Νέας Υόρκης από μια ομάδα Πνευματικών, Καμπαλιστών, Ελευθεροτεκτόνων και Ροδοσταύρων. Επικεφαλής ήταν η κυρία Helena Petrova Blavatsky και ο συνταγματάρχης Henry Olcott. Η Θεοσοφία (που σημαίνει "Θεία Σοφία") έγινε ευπρόσδεκτη από πολλούς μορφωμένους ανθρώπους στην Αμερική και τη Βρετανία, επειδή πρόσφερε μια ζωτική και διεγερτική εναλλακτική λύση στη θρησκεία των μαζών. Προσφέρει επίσης μια εναλλακτική λύση στην επιστήμη των υλικών, η οποία ήταν απασχολημένη καταστρέφοντας όλες τις πνευματικές ιδέες του σύμπαντος. Η Θεοσοφία ήταν πνευματικά και διανοητικά ικανοποιητική για τους ανθρώπους που αναζητούσαν ένα νέο είδος πνευματικότητας. Αντί για νεκρούς συγγενείς, οι θεοσοφιστές ζήτησαν τη συμβουλή των φωτισμένων Δασκάλων-ανώτερων πνευματικών όντων.
Η Θεοσοφία επίσης αντιπροσωπεύει μια αρχαϊκή μυστική παράδοση. Στόχος της ήταν, να φέρει την εσωτεριστική γνώση των αρχαίων στον σύγχρονο κόσμο και να μελετήσει τις συγκριτικές θρησκείες, τους νόμους της φύσης και τις πνευματικές ικανότητες της ανθρωπότητας. Εκτός από την προώθηση της ιδέας της αδελφικής αγάπης, οι θεοσοφιστές διαφήμισαν επίσης την ιδέα μιας εσωτερικής διδασκαλίας σοφίας που ήταν κοινή σε όλη την ανθρωπότητα.
Είναι ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι δεν υπήρξε ούτε ένας εκπρόσωπος της Ανατολικής Μυστικής Παράδοσης μεταξύ των ιδρυτών της Θεοσοφικής Εταιρείας. Σε αυτό το πρώιμο στάδιο, η Μαντάμ Μπλαβάτσκυ (ή η HPB, όπως συχνά κλήθηκε) ταυτίζεται με τις εσωτερικές της επαφές ή με τους Μυστικούς Αρχηγούς ως μη φυσικούς πλοιάρχους, καθοδηγητές από ένα Αιγυπτιακό Τάγμα που ασκούσε το έργο του Ζοροάστρου και του Σολομώντα. Με άλλα λόγια, η Θεοσοφική Εταιρεία ιδρύθηκε ως μια δυτική εσωτερική κοινωνία. Οι Δυτικοί δάσκαλοι- καθοδηγητές της Blavatsky ονομάστηκαν Serapis Bey, Polydorus Isurenus και John King.
Ήταν χρόνια αργότερα ότι οι Blavatsky και Olcott μετατράπηκαν σε Βουδιστές. Στη συνέχεια η Θεοσοφική Εταιρεία μετατοπίστηκε στον Ανατολικό Θεολογικό προσανατολισμό. Η Μπλαβάτσκυ εγκατέλειψε τους αρχηγούς των δυτικών μυστικών για τρεις ανατολικούς δασκάλους: Koot Hoomi, Morya και Djwal Khul. Εάν η HBP και η Olcott δεν είχαν γίνει Βουδιστές και άλλαζαν το επίκεντρο της Θεοσοφικής Εταιρείας, είναι πιθανό ότι η Χρυσή Αυγή δεν θα μπορούσε ποτέ να αναπτυχθεί. Αλλά υπήρχε ακόμη ανάγκη για μια ομάδα που να δίνει έμφαση στη Δυτική Εσωτερική Παράδοση.
Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο που επηρέασε τη δημιουργία της Χρυσής Αυγής ήταν η Άννα Κίνγκσφορντ. Μαζί με τον πνευματικό συνεργάτη της, Edward Maitland, η κ. Kingsford αναβίωσε την ιδέα του εσωτερικού χριστιανισμού. Τόσο η Kingsford όσο και ο Maitland ήταν μύστες οι οποίοι λέγονταν ότι είχαν συχνά πνευματικά οράματα. Κάλεσαν το έργο τους «ο χριστιανικός πανθεϊσμός», ο οποίος διερεύνησε τη Βίβλο ως προς τον εσωτεριστικό συμβολισμό, την Qabalah και τις μυθολογίες της Αιγύπτου, της Ελλάδας και της Ρώμης. Το δόγμα τους είχε ομοιότητες με ορισμένες νεο-Πλατωνικές, Γνωστικές και αλχημιστικές ιδέες.
Στις αρχές της δεκαετίας του 1880 οι Kingsford και Maitland ήταν μέλη της Θεοσοφικής Εταιρείας και το 1884 ήταν οι επικεφαλής της Θεοσοφικής Ιερής ομάδος του Λονδίνου. Ωστόσο, παραιτήθηκαν όταν συνειδητοποίησαν ότι η ανατολική εστίαση της κοινωνίας δεν θα μπορούσε ποτέ να συμφιλιωθεί πραγματικά με τις δικές τους δυτικές πεποιθήσεις.
Το 1885, σχημάτισαν την Ερμητική Εταιρεία, η οποία προσέλκυσε ανθρώπους όπως ο S. L. MacGregor Mathers και ο Δρ W. Wynn Westcott, οι ιδρυτές του Ερμητικού Τάγματος της Χρυσής Αυγής. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η Άννα Κίνγκσφορντ εντυπωσίασε τόσο τον Μάττερς όσο και τον Γουέστκοτ με την ιδέα ότι οι άνδρες και οι γυναίκες πρέπει να δουλεύουν μαζί για την πνευματική αναζήτηση, όπως και η Θεοσοφική Εταιρεία.
Καμία ιστορία της Χρυσής Αυγής δεν μπορεί να δοθεί χωρίς κάποια αναφορά στο Cipher Manuscript - το αινιγματικό έγγραφο στο οποίο βασίζονται οι τελετές και οι Διαλέξεις της Γνώσης της Χρυσής Αυγής. Σύμφωνα με τον Westcott, του δόθηκαν εξήντα σελίδες ενός χειρόγραφου γραμμένου σε κρυπτογράφηση το 1887 από τον Αιδεσιμότατο Α. Φ. Α. Γούντφορντ, έναν ηλικιωμένο τέκτονα ο οποίος, όπως υποστηρίχθηκε, έλαβε το χειρόγραφο από έναν περίεργο έμπορο. Το χειρόγραφο, το οποίο φαινόταν να είναι παλιό, αποκρυπτογραφήθηκε γρήγορα από το Westcott χρησιμοποιώντας τον κωδικό που βρέθηκε στο βιβλίο του Abbot Johann Trithemius Polygraphiae. Το χειρόγραφο αποδείχθηκε μια σειρά τελετουργικών περιγραμμάτων μιας αποκρυφιστικής ομάδας .
Ο Westcott επεξεργάστηκε τα περιγράμματα σε πλήρη τελετουργικά . Λίγο μετά την ολοκλήρωση των τελετουργιών των βαθμών από το Neophyte μέσω του Philosophus, ο Westcott ζήτησε από τον Mathers και τον Woodman να συμμετάσχουν μαζί του ως επικεφαλής του νέου του τάγματος..
Υπάρχουν συνεχώς πολλά ερωτήματα σχετικά με το πού προέρχεται το χειρόγραφο Cipher. Μερικοί άνθρωποι τείνουν να πιστεύουν ότι η Westcott τους δημιούργησε. Άλλοι πιστεύουν ότι γράφτηκαν από τον Λόρδο Edward Bulwer-Lytton, τον συγγραφέα ενός αποκρυφιστικού μυθιστορήματος που ονομάζεται Zanoni, με μια περίεργη ιστορία, ή από τον Frederick Hockley, έναν διάσημο Ροδόσταυρο που οραματιζόταν απόκρυφα χειρόγραφα. Υπήρξαν αρκετές άλλες θεωρίες που τέθηκαν ως πιθανές πηγές του Cipher Manuscript, συμπεριλαμβανομένης μίας Τεκτονικής Οργάνωσης στη Φρανκφούρτη, που ονομάζεται "Loge zur aufgehenden Morgenrothe" και μια θυγατρική Στοά που υποτίθεται ότι ιδρύθηκε στο Λονδίνο), και ένα "Qabalistic College" στο Λονδίνο με επικεφαλής από έναν επιφανή Qabalist με το όνομα του Johann Friedrich Falk.
Η πραγματική αλήθεια για το χειρόγραφο Cipher είναι πιθανώς ως εξής. Τώρα φαίνεται σίγουρο ότι το χειρόγραφο του Cipher γράφτηκε από τον Kenneth Mackenzie, συγγραφέα της Βασιλικής Τεκτονικής Εγκυκλοπαίδειας και κορυφαίο μέλος της SRIA. Ο Mackenzie είχε γνωρίσει τον Eliphas Levi και ήταν φίλος του Frederick Holland, ενός άλλου υψηλής ποιότητας Τέκτονα. Ο κορυφαίος ιστορικός της Χρυσή Αυγής, R.A. Ο Gilbert υποπτεύεται ότι ο πραγματικός ναός του Hermanoubis ήταν ένα πρωτότυπο Golden Dawn που ιδρύθηκε το 1883 και ιδρύθηκε στην Ολλανδία . Αυτή η ομάδα ήταν γνωστή ως η "Κοινωνία των Οκτώ". Ο Mackenzie έγραψε τα τελετουργικά περιγράμματα του χειρόγραφου του Cipher για την τάξη της Ολλανδίας, μια ομάδα που ποτέ δεν εκδηλώθηκε πλήρως, ή για το Sat B'hai που παραδέχτηκε τόσο άνδρες όσο και γυναίκες. Η Westcott απέκτησε τα χαρτιά μετά το θάνατο του Mackenzie.
Με ένα τόσο ισχυρό μασονικό υπόβαθρο και σαν αρχηγός της SRIA (Societas Rosicrusiana in Aglia), o Westcott ήταν εξοικειωμένος με την έννοια της οργάνωσης μέσω της ιεραρχίας. Τα μασονικά καταλύματα- Στοές δεν θα μπορούσαν να υπάρξουν χωρίς νόμιμη χάρτα από την Μεγάλη Στοά. O Westcott πρέπει να έχει αισθανθεί την ανάγκη να παράσχει αποδείξεις ότι η Χρυσή Αυγή δεν ήταν κάτι που απλώς δημιουργήθηκε από λεπτό αέρα - ότι είχε μια γραπτή ιστορία. Χρειαζόταν ένα «γενεoλογικό» είδος για να αποδείξει ότι ο X.A. είχε νόμιμη ιεραρχική διαδοχή από κάποια μακρινή αρχή. Δεδομένου ότι δεν υπήρχε τέτοια ιεραρχική εξουσία για την Golden Dawn, o Westcott κατασκευάζει ένα. Γιατί το έκανε αυτό; Ήταν μάλλον, ο μόνος τρόπος για να προσελκύσει τους Ελευθεροτέκτονες και άλλους σοβαρούς αποκρυφιστές στη νέο του Τάγμα.
Ένα πρόσθετο χαρτί, γραμμένο με κρυπτογράφηση, εισήχθη στο χειρόγραφο από κάποιον - περισσότερο πιθανό από τον ίδιο τον ίδιον του Westcott. Αυτή ήταν μια επιστολή που περιέχει τα διαπιστευτήρια και τη διεύθυνση μιας γυναίκας στη Γερμανία με την ονομασία Anna Sprengel, Soror Sapiens Dominabitur Astris . Σύμφωνα με τον Westcott, έγραψε στην Fraulein Sprengel και πληροφορήθηκε ότι ήταν ένας Eλλάσον μύστης( 5=6 ) ενός απόκρυφου Τάγματος (Die Goldene Dammerung ή η Χρυσή Αυγή) Υποτίθεται ότι εξουσιοδότησε τη Westcott, μέσα από μια σειρά επιστολών, να εγκαταστήσει ένα νέο ναό στην Αγγλία και έδωσε στην Westcott την άδεια να υπογράψει με το όνομά της σε οποιοδήποτε έγγραφο χρειαστεί. Και την άνοιξη του 1888 η Westcott δημιούργησε έναν πακέτο Εγγράφων για τον Ναό Isis-Ουρανία # 3 του Ερμητικού Τάγματος της Χρυσής Αυγής στο Λονδίνο.
Κατά τη διάρκεια των πρώτων χρόνων από το 1888 έως το 1891, η Χρυσή Αυγή ήταν κατά κύριο λόγο θεωρητική σχολή που εκτελούσε τις τελετές έναρξης της εξωτερικής τάξης και δίδασκε στα μέλη της τα βασικά στοιχεία της Qabalah, της αστρολογίας, του αλχημικού συμβολισμού, της γεωμαντείας και του ταρώ, εκτός από το Μικρό Τελετουργικό Απαγόρευσης του Πενταγράμμου. Στο τελευταίο μέρος του 1891, ο ναός Isis-Ουρανία είχε πάνω από ογδόντα μυημένους, ενώ άλλοι ναοί είχαν μερικές δωδεκάδες μέλη.
Τον Δεκέμβριο του 1891, ο Δρ Woodman πέθανε και κανείς δεν επιλέχθηκε για να πάρει τη θέση του. Γύρω από αυτό το διάστημα, ο Mathers ολοκλήρωσε ένα υπέροχο τελετουργικό για το 5 = 6 (βαθμός Adeptus Minor), τον πρώτο βαθμό της Δεύτερης Εσωτερικής Τάξης του Ordo Roseae Rubeae et Aureae Crucis, που ονομάζεται επίσης RR και AC, Τάγμα του Πορφυρού Ρόδου και του Χρυσού Σταυρού " Με τη δημιουργία μιας τελετουργίας Δεύτερης Τάξης, ο Mathers ολοκλήρωσε την αναδιάρθρωση του Τάγματος και έγινε ο κύριος αρχηγός του.
Το 5 = 6 τελετουργικό βασίστηκε στον θρύλο του Christian Rosenkruez (ή CRC) και στην τυχαία ανακάλυψη του ταφικού του δωματίου εκατόν είκοσι χρόνια μετά το θάνατό του. Η ιστορία, όπως περιγράφεται στο Fama Fraternitatis , έχει ως εξής: Ο μεγάλος πνευματικός δάσκαλος και ιδρυτής της αδελφότητας Rosicrucian, Christian Rosenkruez, πέθανε και τόπος ταφής του κρυβόταν κρυφά. Χρόνια αργότερα, τα μέλη της Τάξης χτύπησαν τον τάφο, ο οποίος ήταν κρυμμένος πίσω από κάποια τοιχοποιία. Ο τάφος που βρήκαν ήταν ένα δωμάτιο επτά όψεων με απίστευτο συμβολισμό. Κάθε τοίχος του τάφου ήταν οκτώ μέτρα ύψος πλάτους ενάμισι μέτρου. Στο κέντρο της αίθουσας υπήρχε ένας κυκλικός βωμός πάνω από μια σαρκοφάγο, στον οποίο βρισκόταν το άκρως συντηρημένο σώμα του CRC.
Για το 5 = 6 τελετουργικό, ο Mathers και η σύζυγός του Moina δημιούργησαν μια περίτεχνη, πλήρους μεγέθους εκδοχή του τάφου του CRC, γνωστού ως Vault of the Adepti, που δείχνει και έδειχνε το ισχυρό στοιχείο του ροδοσταυρισμού που υφαίνεται στο εσωτερικό τάγμα της Golden Dawn. Η Moina ήταν ένας καταξιωμένος καλλιτέχνης, ένας ταλαντούχος διηγηματολόγος, και ο προσωπικός "skryer" του MacGregor. Οι οραματιστικές της εμπειρίες μπορεί να έχουν επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό τον σύζυγό της στη συγγραφή των τυπικών ποιότητας της Δεύτερης Τάξης. Η Moina ζωγράφισε το μεγαλύτερο μέρος των διακοσμήσεων των τοίχων, των θεοτήτων και των επίπλων για τον ναό της μητέρας Isis-Urania στο Λονδίνο. Δεδομένου ότι η Fama δεν έδωσε πολλές λεπτομέρειες σχετικά με το συμβολισμό του δωματίου, οι Mathers κατάφεραν να αντλήσουν από τη δική τους τρομερή δημιουργικότητα για να αναπαράγουν αυτό το εντυπωσιακό θάλαμο.
Η είσοδος στη μυστική δεύτερη τάξη κερδίζετε με πρόσκληση και εξέταση. Και το έργο της Δεύτερης Τάξης ήταν και είναι επίσης εντατικό επεκταμένο και δύσκολο . Ενώ η πρώτη τάξη της χρυσής αυγής ήταν βασικά θεωρητική, η δεύτερη τάξη του R.R. et A.C. ήταν όπου η μαγική θεωρία τέθηκε και τίθεται σε εφαρμογή. Τα μέλη έπρεπε να φτιάξουν πολλά μαγικά εργαλεία και να απομνημονεύουν πολλά τυπικά επιβλητικά και αφοριστικά και να διαβάζουν τα ενωχιανά κλειδιά . Ο MacGregor Mathers δημιούργησε επίσης ένα πρόγραμμα σπουδών και μια σειρά από οκτώ εξετάσεις που θα οδηγούσαν στο υπόβαθρο του Theoricus Adeptus Minor. Λίγα μέλη είχαν το χρόνο ή την αντοχή για να ολοκληρώσουν και τις οκτώ εξετάσεις. Όσοι το έκαναν μπορούσαν δικαίως να πιστοποιήσουν ότι είχαν αποκτήσει πλήρη εκπαίδευση σχεδόν σε κάθε όψη της δυτικής ερμητικής μαγείας (ήταν συγκρίσιμο με διδακτορικό πανεπιστημιακό πτυχίο μαγείας).
Η πρώτη Τάξη δίδασκε την εσωτερική φιλοσοφία που βασίζεται στην Ερμητική Καββάλα και την προσωπική ανάπτυξη μέσω της μελέτης και της ευαισθητοποίησης των τεσσάρων Κλασικών Στοιχείων, καθώς και τα βασικά της αστρολογίας, ταρό, και γεωμαντεία. Η δεύτερη ή "εσωτερική" Τάξη, οι Rosae Rubeae et Aureae Crucis (το Πορφυρό Ρόδο και Χρυσός Σταυρός), δίδασκε πρακτική μαγεία, συμπεριλαμβανομένων της ενόρασης, αστρικής προβολής, και της αλχημείας. Η τρίτη Τάξη ήταν εκείνη των «Μυστικών Αρχηγών", οι οποίοι λέγονταν ότι είχαν υψηλή εξειδίκευση, και δήθεν κατεύθυναν τις δραστηριότητες των δύο κατώτερων τάξεων μέσα από επικοινωνία με το πνεύμα των αρχηγών της Δεύτερης Τάξης.
Την άνοιξη του 1892, ο Mathers μετακόμισε στο Παρίσι και έστησε τον Ahathoor Ναό # 7. Ο Δρ. Westcott έγινε αρχηγός του Τάγματος στην Αγγλία. Μέσα από την αλληλογραφία του με τον Mathers, έλαβε πρόσθετο υλικό για το συνεχώς διευρυνόμενο πρόγραμμα σπουδών της δεύτερου Τάγματος
Η τάξη εξακολούθησε να αναπτύσσεται από το 1892 έως το 1896. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, τρεις αμερικανικοί ναοί ήταν επανδρωμένοι: Thme Temple # 8 στη Βοστώνη, Temple Themis # 9 στη Φιλαδέλφεια και Thoth-Hermes Temple # 10 στο Σικάγο.
Ο Μάδερς υποστήριζε ότι είχε έλθει σε επαφή με μια ομάδα «Ανώτερων Όντων» ή «Υπερανθρώπων». Οι επαφές του μάλιστα αυτές γινόντουσαν παρουσία της συζύγου του η οποία ήταν αδελφή του μεγάλου Γάλλου φιλοσόφου Ανρύ Μπερξόν. Ποιοι όμως ήταν αυτοί οι υπεράνθρωποι;
Το 1896 ο Μάδερς απευθυνόμενος στα μέλη Β΄ τάξης της οργάνωσης έγραφε:
Δεν μπορώ να σας πω τίποτα για τους μυστικούς αρχηγούς που μου έδωσαν τη γνώση δευτέρας τάξεως και που με τη σειρά δίδαξα σε σας. Δε γνωρίζω καν τα γήινα ονόματά τους και δεν τους συνάντησα με τα φυσικά τους σώματα, παρά ελάχιστες φορές και πάντα σε ραντεβού που αυτοί όρισαν. Εγώ προσωπικά πιστεύω πως πρόκειται για ανθρώπους που ζουν στη γη και είναι προικισμένοι με υπερανθρώπινες δυνάμεις. Οι συναντήσεις μας, μου δίδαξαν το πόσο δύσκολο είναι για ένα θνητό, όσο προχωρημένος και αν είναι, να υποφέρει τη παρουσία τους. Δεν εννοώ ότι κατά τις συναντήσεις μας έπασχα από νευρική κατάπτωση σα να είχα χάσει το μαγνητισμό μου. Αντίθετα, αισθανόμουνα να βρίσκομαι σε επαφή με μια τεράστια δύναμη, όπως αισθάνεται κανείς στη καταιγίδα μπροστά στο μεγαλείο της αστραπής. Μου κοβόταν η αναπνοή, είχα κρύο ιδρώτα και αιμορραγία στη μύτη, στο στόμα ή στα αυτιά.
Λέγεται ότι οι μυημένοι του Τάγματος της Χρυσαυγής θεωρούσαν αυτά τα υπερανθρώπινα όντα σαν τους πιθανούς απεσταλμένους της κούφιας γης. Τα μέλη της συζήτησαν σε πολλές περιπτώσεις το βιβλίο του Λύττον με τους μυστηριώδεις κατοίκους των υπόγειων σπηλαίων «Βριλ-για» που κατείχαν τη δύναμη του «Βριλ». Πολλοί πίστευαν ότι ήσαν σε επαφή με αυτά τα όντα και ότι η «Επερχόμενη Φυλή» δεν ήταν ένα μυθιστόρημα, αλλά βασιζόταν σε μια πραγματική εμπειρία. Σε όλη τη διάρκεια της ύπαρξής της η Χρυσαυγή διατηρούσε στενή επαφή με αποκρυφιστικές ομάδες άλλων χωρών, μαζί και της Γερμανίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου