Πέμπτη 27 Απριλίου 2017

ΕΝΝΟΙΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ-ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ[ΜΕΛΕΤΗ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΟΥ]

Γράφει ο Λεωνίδας Πατσουράκος .........Πρανα ονομάζουν τον σφοδρό αιθέρα που γίνεται αντιληπτός στον ονειρικό πολυδιάστατο λεπτοφυή αιθερο-νοητικό κόσμο ως «αυτοσυνείδηση» της αρπακτικής εξωστρεφούς δημιουργικότητας. Με την ρίζα ΑΡΠ-ΛΑΠ προσδιορίζονται οι μυθικοί άρπαγες: Άρπυιες-λαίλαπες ή Λαπίθες-Κένταυροι… Στην ομηρική μυθολογία η ΠΡανα συμβολίζεται στο πρόσωπο του άΡΠαγα της ωραίας Ελένης-διάνοιας, ΠάΡη (το φιλοσοφικό ΠαΡόν ή cogito). Που παραμένει απροσπέλαστο πίσω από τα τείχη της κόλασης του πυρός ή Τροίας, έως ότου κατανοηθεί η κενταυρική φύση (Δούρειος ίππος).
Στο δεύτερο ζωδιακό έπος ο Οδυσσέας θα επισκεφτεί τον θεό Αίολο στο κάστρο των ανέμων: (ο καρδιακός Λωτός της ψυχής)… (βλ. ζώδιο του Λέοντα και την προδοσία του ανοιγμένου ασκού των ανέμων)Στην αρχαία Ελλάδα ο ηλιακός φαλλός των ανέμων παρουσιάζεται στις Ερμές = Αγάλματα-οδοδείκτες που με όρθιους φαλλούς έδειχναν τις κατευθύνσεις των δρόμων και τα σημαντικά όρια στο έδαφος… Οι θεοί μας λέγει ο Πλούταρχος παριστάνονται στα Καβείρια με όρθια τα αιδοία… Δηλαδή κυβερνούν τους αιθέρες -ανέμους στις αντίστοιχες κατευθύνσεις ή στοιχεία…Ας επαναλάβουμε την αντιστοιχία που δίδουν οι Ουπανισάδες ανάμεσα στην οκτάβα των ακτινικών πετάλων που συνθέτουν τον αποκαλούμενο λωτό της ψυχής και, τα «αιθερο-φαλλικά» σημεία του ορίζοντα:
1. Το πέταλο της Ανατολής είναι λευκό: όταν ή ψυχή ξεκουράζεται πάνω του παρουσιάζεται μια διανοητική τάση πού συνοδεύεται από αφοσίωση ωθώντας το άτομο προς το καλό"
2. Το Νότιο—Ανατολικό πέταλο είναι κόκκινο: όταν ή ψυχή αναπαύεται πάνω του παρουσιάζεται μια διανοητική τάση για τον ύπνο και την τεμπελιά"
3. Το πέταλο του Νότου είναι μαύρο: όταν ή ψυχή αναπαύεται πάνω του παρουσιάζεται μια διανοητική τάση για την έχθρα και τον θυμό"
4. Το Νότιο - Δυτικό πέταλο είναι μπλε: όταν ή ψυχή αναπαύεται πάνω του παρουσιάζεται μια διανοητική τάση για το κακό και τη βαρβαρότητα"
5. Το πέταλο της Δύσης είναι διαφανές: όταν ή ψυχή αναπαύεται πάνω του παρουσιάζεται μια διανοητική τάση για το παιχνίδι και τις ευχαριστήσεις"
6. Το Βόρειο - Δυτικό πέταλο είναι πράσινο: όταν ή ψυχή αναπαύεται πάνω του παρουσιάζεται μια διανοητική τάση για τη δραστηριότητα και την αδιαφορία"
7. Το πέταλο του Βορρά είναι κίτρινο: όταν ή ψυχή αναπαύεται πάνω του παρουσιάζεται μια διανοητική τάση για τη διασκέδαση και την ηδονή"
8. Το Βόρειο - Ανατολικό πέταλο είναι από, μαργαριτάρι: όταν ή ψυχή αναπαύεται πάνω του παρουσιάζεται μια διανοητική τάση για τη φιλανθρωπία και τη συμπόνια"
Όταν ή ψυχή αναπαύεται πάνω στα σημεία πού σμίγουν τα πέταλα οι αρρώστιες, είναι λόχος πού προσβάλλουν την πνοή, τη χολή, τη βλέννα. Αλλά όταν αναπαύεται στο ίδιο το κέντρο του λωτού αποκτά τη γνώση, ξέρει, ό,τι μπορούμε να ξέρουμε, τραγουδά, χορεύει, διδάσκει, και δημιουργεί την ευτυχία! (Ουπανισάντ)
Η Αγία Ειρήνη η χρυσοβαλλάντου μάλλον είναι άλλη μια χριστιανική κωδικοποίηση για την αλχημεία. Όπως ήταν ο περίφημος βασιλιάς Μίδας της χρυσοποιϊας στην αρχαία Ελλάδα… Αν δεν είναι η ίδια η χρυσή κόρη του Μίδα , εφόσον πήγαινε να γίνει νύφη του Βυζαντινού Αυτοκράτορα… // η βιογραφία της: http://www.mothersblog.gr/mathe-ki-ayto/item/38387
Με το όνομα Σαλώμη < Salom = Ειρήνη. Σημαίνεται το ζώδιο του Ζυγού=ισορροπία=Ειρήνη και, η περιπλοκή της νοήμονος προσωπικότητας με την ψυχή. Προηγείται λοιπόν η βάπτιση της ψυχής (Χριστού) από την μοναχική νοήμονα προσωπικότητα (Ιωάννης ο Βαπτιστής) που επικρίνει τον υλικό πολιτισμό, (ασκητεύει). Για να ακολουθήσει ο αποκεφαλισμός του από την Ειρήνη=Σαλώμη, προκειμένου να ανατραπεί η ισορροπία υπέρ της ψυχής-Χριστού.
«Ο πλέον νοήμων στην γη είναι ο τελευταίος στον ουρανό» λέγει ο Κύριος, για να ακολουθήσει ο αποκεφαλισμός του Ιωάννη…
Στην εικονογράφηση της Αγίας Ειρήνης, εμφανίζεται στο κατώφλι της πόρτας η μοναχή (η νοήμων αλλά αμύητη προσωπικότητα της) να παρακολουθεί, την «αυτανάφλεξη» της Αγίας κατά την «συνομιλία» της με τον "σεραφικό Αρχάγγελο Φιλάρετο", δημιουργώντας της προβλήματα… Ίσως αυτός είναι ο λόγος που αναφέρεται άλλοτε ως Οσία και άλλοτε ως Αγία. Υποδείχνοντας τις πολλές βαθμίδες της μυητικής αλχημικής κλίμακας προς τα ουράνια βασίλεια.
Το Βυζαντινό επίθετο Χρυσοβαλλάντης δηλώνει τον χρυσό στο βαλάντιο=πουγκί. Όμως η ετυμολογία του βαλάντιου με ένα λ ή δύο λλ λείπει. Σε κάθε περίπτωση ο χρυσός στο πουγκί δηλώνει την πνευματοψυχή (χρυσό) φασκιωμένη μέσα στην προσωπικότητα φασκώλιον ή φακιόλι=πουγκί . Πρόκειται για την θεία βούληση των σπερμάτων φασκιωμένη μέσα στην σπειροειδή βάλανο < βαλάντιο του φαλλού (χρυσού φωτός) !!!... (βλ. εικόνα)
Ας έλθουμε τώρα στην ουσία του ζητήματος που είναι ο ευαγγελισμός ή ανάφλεξη της μορφής κατά την αλχημική μύηση, δηλ. την μεταμόρφωση της ύλης σε ενέργεια-φως.
Στον ονειρικό διαλογισμό το κυπαρίσσι (ο δενδροειδής αιθήρ) είναι το σύμβολο του δυνάστη τρίτου οφθαλμού (666) ή αυστηρού ήλιου της σιδηράς εποχής, που ελέγχει την πρόοδο της νοήμονας προσωπικότητας. Έτσι η προσκύνηση του κυπαρίσσου προς την Ειρήνη, που υποδεικνύεται με τον φιόγκο (μάτι ή φαλλικό κόμβο) στην κορυφή του. Δηλώνει ακριβώς τις θαυματουργές νοητικές δυνατότητες (Σίντις στον ιδουισμό) που ελευθερώνει η επίσκεψη του οφιοειδούς πύρινου Αγγέλου (Σεραφείμ < σερπετό): όπως είναι η αιώρηση της Οσίας, η παράδοση των καρδιοειδών καρπών (μήλων-οφθαλμών ή Σεφιρώθ) από τον ιερό κήπο της Δήμητρας στη Εσπερία (ο νοητικός ζωδιακός παράδεισος-Ζυγός), χάρις στα οποία αντιλαμβανόταν τα κρυμμένα πάθη των συνανθρώπων της… σημ. Η εμπαθής επινεφρίνη συνδέει τα νεφρά – επινεφρίδια στο ζώδιο του Ζυγού με τον οφθαλμό του Ταύρου (ο Παράδεισος των Πλειάδων στη κεφαλή-λαιμό)…
Η ψυχή λαμβάνει δύο γεννήσεις: Μια υλική-κάτω που ξεκινά στο χειμερινό ηλιοστάσιο (25 Δεκεμβρίου) και μια άνωθεν στον νοητικό κόσμο που ξεκινά με την σταύρωση-ανάσταση στην εαρινή ισημερία (25 Μαρτίου)… Έτσι μια κοινωνία επιλέγει ανάλογα με την μεταφυσική της ωριμότητα την έναρξη του έτους της μια από τις δυό περιοχές …
*στην Ειρήνη του Απόλυτου-Αδημιούργητου... H Eιρ'ηνη στο ζώδιο του Ζυγού αναφέρεται στην έρευνα ανάμεσα στα δύο αντίπαλα στρατόπεδα που ετοιμάζονται για μα΄χη... Αναφέρομαι στην Μπαγκαβάτ Γκιτά όπου ο Αρτζούνα διδάσκεται από τον Κρίσνα στο γιατί θα πρέπει να εμπλακεί στην μάχη... Το αντίστοιχο στάδιο στην Ιλιάδα είναι το επισόδειο του Πατρόκλου (Ζυγού) όπου ο Αχιλλέας αποφασίζει να εμπλακέι στην μάχη θρηνώντας τον χαμό του ... Η Αλίκη Μπέιλι αναφέρει χαρακτηριστικά πως ο Ζυγός παραμένει ουδέτερος στην μα΄χη ψυχής-προσωπικότητας που ξεσπά στον σκορπιό, γιατί ανταποκρίνεται στην βούληση της Σαμπάλα (Ενότητας)
** Η ακριβής διατύπωση είναι πως οι ριζικές φυλές αντιστοιχούν στα περιβλήματα του χρυσού νήματος της Ζωής ή Αμβροσίας-Νέκταρος. Έτσι μόνο η υπερβόρεια φυλή συμμετείχε στα θεία γεύματα... Οι επόμενες φυλες αναζητούσαν την θεία όραση (Ευρώπη) που θα τους επέτρεπε την συμμετοχή στα υπερβόρεια γεύματα... Η Ειρήνη Χρυσοβαλλάντου ήταν από την Καππαδοκία δίπλα στο Γόρδιον της Φρυγίας (Το βασίλειο του χρυσού Μϊδα)... Στο σημείο αυτό είχε αγκυροβολήσει ο Ουρανός ... βλ. ¨Αγκυρα η πρωτεύουσα της Τουρκίας δίπλα στο Γόρδιον... Το χρυσό νήμα της Ζωής ή Βραχμα νάντι, αγκυροβολεί στα 6 μόνιμα θεοσοφικά άτομα που συμβολίζονται με τα μήλα ή τους Ομφαλούς των Αμφικτιονιών - Μαντείων... Ενδιαφέρον έχει η παρατήρηση πως το Γόρδιον ευρίσκεται επάνω στην γραμμή που ενώνει τον ¨ολυμπο της Ελλάδας με τον ¨ολυμπο της ΒΙθυνίας  την Τροία και την Άγκυρα...https://www.facebook.com/lo.pats/posts/1066010586865575



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου