Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2014

ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΠΤΕΣ ΤΗΣ ΑΙΓΥΠΤΟΥ

ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ...ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΠΤΕΣ ΤΗΣ ΑΙΓΥΠΤΟΥ
Δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι όλα τα Χριστιανικά ρεύματα σε Ανατολή και Δύση έχουν επηρεαστεί από τον Ελληνισμό. Όλα τα Χριστιανικά δόγματα χρησιμοποίησαν τον Ελληνικό λόγο προκειμένου να εκφράσουν την αλήθεια της πίστης τους. Κύριο χαρακτηριστικό της χρήσης του Ελληνικού Λόγου ο θεμελιωτής της Χριστιανικής πίστης ο Απόστολος Παύλος,δεκάδες έτη μετά την έλευση του Χριστού. Βέβαια ο Ελληνικός Λόγος ενυπήρχε ήδη μέσα στον κύκλο των μαθητών του Χριστού . Δεν είναι τυχαίο ότι ο Απόστολος Ανδρέας εκαλείτο ο ''Έλληνας'' . Όχι γιατί ήταν Έλληνας στην καταγωγή αλλά διότι ήταν Έλληνας στους τρόπους του αλλά επί πλέον ήταν και Γαλιλαίος. Οι Γαλιλαίοι εθεωρούνταν στην εποχή του Χριστού ένα φύλο όχι καθαρόαιμο Ιουδαϊκό αλλά κάτι ενδιάμεσο μεταξύ Ελληνικού και Ιουδαϊκού. Στα Εβραϊκά Γκαλίλ Χα Γκοϊμ ονομάζεται η Γαλιλαία , που σημαίνει η Χώρα των Εθνικών ή η Χώρα των Ελλήνων. Θα έλεγε κανείς ότι οι Ιουδαίοι θεωρούσαν του Γαλιλαίους μισο-Έλληνες ,ενώ αντιθέτως οι Έλληνες θεωρούσαν τους Γαλιλαίους μισο-Εβραίους. Υπάρχει μία φράση στο Ευαγγέλιο ''τι καλό μπορεί να προέλθει από την Γαλιλαία  ; ''. Ο ίδιος ο Χριστός φαίνεται δίγλωσσος , στα Ελληνικά και Αραμαϊκά . Η Καινή Διαθήκη τελικά γράφονται από Έλληνες (Λουκάς) , από Ιουδαίους (Παύλος,Μάρκος) , από Γαλιλαίους (Ιωάννης,Ιάκωβος,Πέτρος) με εξαίρεση το έργο του Αποστόλου Ματθαίου , είναι όλα γραμμένα στα Ελληνικά. Άρα μπορούμε ασφαλώς να βγάλουμε το συμπέρασμα ότι εξ αρχής στο Χριστιανικό υπόστρωμα υπάρχει Ελληνική παιδεία.  
Κάποια στιγμή σύσσωμη η ιερή Χριστιανική Παράδοση ολοκληρώνει τη συνάντησή της με τον Ελληνικό Λόγο μέσα από τους τρεις Έλληνες Πατέρες , τους Αγίους Ιωάννη Χρυσόστομο , Μέγα Βασίλειο και Γρηγόριο Ναζιανζηνό. ¨
Όλες οι ανα τον κόσμο Χριστιανικές Εκκλησίες , παρότι βαθύτατα μη - Ελληνικές αναλαμβάνουν να κρατήσουν κάποια στοιχεία Ελληνικότητας που τα διατηρούν μέχρι σήμερα . Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον συντήρησης δια μέσων των αιώνων Ελληνικών στοιχείων παρουσιάζει η Κοπτική Εκκλησία της Αιγύπτου . Η Κοπτική γραφή είναι μέχρι σήμερα τα γράμματα του Βυζαντινού αλφαβήτου συν μερικά πρόσθετα από την αρχαία δημοτική Αιγυπτιακή γραφή. Ο πληθυσμός της Αιγύπτου ,την εποχή εκείνη ήταν ένα μείγμα μαύρων Αφρικανών,Χαμιτών, Σημιτών και της Λευκής φυλής. Η Χριστιανική Σχολή της Αλεξανδρείας  ήταν αυτή που έβαλε τις βάσεις για την Θεολογία ,την σχετική με την γέννηση του Ιησού από την Θεοτόκο. Χρησιμοποιώντας μία δοξασία που δεν ήταν πολύ μακριά από την  Αιγυπτιακή επιχειρηματολογία της λατρείας προς την θεά Ίσιδα-Αθηνάς . Την συσχέτιση Αθηνάς-Ίσιδας την επέβαλε για πολιτικούς λόγους 300 χρόνια πριν ο Μέγας Αλέξανδρος.
παραπομπή
Αυτή την μεγάλη σχολή της Αλεξανδρείας ,η οποία γέννησε κορυφαίους Χριστιανικούς Πατέρες και Θεολόγους όπως ο Πάνταινο , ο Κύριλλος , ο Ωριγένης και άλλους θα μπορούσαμε κάλλιστα να ονομάσουμε Ελληνο-Αιγυπτιακή που προσπάθησε να ''παντρέψει'' το καινούργιο (Χριστιανισμό) , με το παλαιό ( Ελληνισμό) .
Οι Κόπτες : Ο Κοπτικός λαός πάντως είναι ίσως ο πρώτος λαός που έχει σαφώς ταξικό χαρακτήρα . Είναι οι μικροαγρότες , οι μικροτεχνίτες και οι καταπιεσμένες μάζες του λαού. Δεν ήσαν σαφώς δούλοι. Κάποια στιγμή οι Κόπτες που δεν είχαν πρόσβαση στην Φαραωνική παιδεία κατανόησαν την αξία των Ελληνικών γραμμάτων . Είδαν ότι ήταν πολύ πιο εύκολο να μάθεις να γράφεις και να διαβάζεις μια Αιγυπτιακή λέξη με το Ελληνικό Αλφάβητο παρά με τα ιερογλυφικά που κρατούσαν με την πολυπλοκότητά τους τη γνώση μακριά από τον λαό. Έτσι οι ίδιοι υιοθέτησαν τα στοιχεία του Ελληνικού πολιτισμού τα οποία ήταν απαραίτητα για την δική τους επιβίωση και τα διέσωσαν με έναν παθιασμένο τρόπο. Οι Κόπτες εκχριστιανίστηκαν μαζικά ... και στο τέλος Κόπτης έφτασε να

 σημαίνει ο Αιγύπτιος χριστιανός , γιατί ο Χριστιανισμός μίλαγε για την απελευθέρωση των φτωχών ! Έφθασαν λοιπόν στην κατάσταση εκείνη όπου πνευματικά μπορούσαν  να είναι ισάξιοι με τους Έλληνες Εθνικούς , με τους Ιουδαίους μονοθεϊστές , με τους Ρωμαίους κατακτητές και με το Φαραωνικό πλουτοκρατικό και μαγικό-εξουσιαστικό Ιερατείο. Και μάλλον ένιωθαν και καλύτερα από αυτούς ! Αυτό αποτελεί και το κλειδί της ερμηνείας της Κοπτικής εθνοτικής συνείδησης . Χριστιανοί προλετάριοι Αιγύπτιοι . Όχι Ρωμαίοι , Όχι Έλληνες , Όχι Ιουδαίοι , και Όχι Φαραωνικοί . Θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι μια εθνότητα αλλά και μία τάξη και μία ιδεολογία.
Δεν ήταν λοιπόν οι χριστιανοί που κομμάτιαζαν την Ελληνίδα φιλόσοφο Υπατία σε εκείνα τα ταραγμένα γεγονότα του 300 μ.Χ αιώνα , αλλά ήταν οι Κόπτες που ξεσηκώθηκαν εναντίων των πνευματικά επικυριάρχων Ελλήνων (στρατιωτικά ήταν οι Ρωμαίοι) , αλλά και ταυτόχρονα και εναντίον των Ιουδαίων πλουτοκρατών , οι οποίοι είχαν συμμαχήσει υπό τον χριστιανό Έλληνα και φιλοεβραίο διοικητή Ορέστη , φίλο της Υπατίας. Το εξεγερμένο Κοπτικό πλήθος ήταν αυτό που φώναζε και κατηγορούσε τον Ορέστη ''είσαι Έλληνας''. 
Είναι λοιπόν ιστορικά αποδεδειγμένο ότι η σφαγή της Υπατίας οργανώθηκε και εκτελέσθηκε από τους Κόπτες, οι οποίοι είχαν κυρίως απηυδήσει όχι από τον Ρωμαίο κατακτητή αλλά από την ιδεολογική καταπίεση των Ελλήνων (Πτολεμαίων) αλλά και από την Ιουδαϊκή πλουτοκρατία .
(οι Ιουδαίοι  είχαν συμμαχήσει με το Ελληνικό πνεύμα) . Αυτό είναι το στρατηγικό λάθος των Κοπτών που το πληρώνουν σήμερα από τους Ισλαμιστές. Δηλαδή προσπάθησαν να απογαλακτιστούν από το Ελληνικό πνεύμα και έφεραν την Αραβική σαρία . Η οποία και τους σκοτώνει σήμερα ...
Πολύ γρήγορα θα ακολουθήσει ο διαχωρισμός της Κοπτικής εκκλησίας από την Ελληνική. Πολύ σύντομα αυτό το μίσος προς τους Βυζαντινο-Έλληνες θα οδηγήσουν την Αίγυπτο στην Αραβική κατοχή . (Σήμερα οι Κόπτες είναι το 10% της Αιγύπτου . Αυτό είναι και  το μυστικό σχέδιο εναντίον της  Ελλάδος,  με την προσέλευση εκατομμυρίων Ισλαμο-μεταναστών . Να γίνουν οι Έλληνες μειονότητα στην χώρα τους και να επιβληθεί η Ισλαμική σαρία.)
Οι Κόπτες στην προσπάθειά τους να μάθουν τους Έλληνες για να τους πολεμήσουν κατέληξαν να τους υιοθετήσουν. Σήμερα η Κοπτική Εκκλησία και το Κοπτικό Έθνος είναι η μόνη μη Ελληνική Εκκλησία και ΄Εθνος που χρησιμοποιεί την Ελληνική γραφή αλλά και η λειτουργική τους γλώσσα και η τελετουργία έχει Ελληνικά στοιχεία. Το ειρωνικό σήμερα είναι ότι οι Κόπτες που αντιμετωπίζουν την Ισλαμική επιθετικότητα προσβλέπουν στην Ελλάδα και στην Ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία ... δικαιώνοντας το μακαριστό Χριστόδουλο , που πίστευε σε ένα Ελληνικό Πατριαρχείο με βάση την Αθήνα . Σήμερα η Αθήνα είναι η βάση της Ορθοδοξίας . Πρέπει να πούμε ότι το μένος εναντίον του Ελληνισμού των Αθηνών  δεν το είχαν μόνον οι Κόπτες αλλά και όλα τα σημερινά Ορθόδοξα Πατριαρχεία , που σήμερα όλα είναι υπό Ισλαμική κατοχή. Αλλά ακόμη και σήμερα στην Ορθοδοξία κυριαρχεί ο δογματισμός , μέχρι να καταληφθεί και η φωνή των  Αθηνών από την φωνή των Μιναρέδων .  inioxosiolkos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου