Τά κείμενα τής ενότητας αποτελούνται από αποσπάσματα που μεταφέρω,απο τό βιβλίο του Ι.ΛΟΥΚΑ,"ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΩΝ ΑΡΙΩΝ".....δυστυχώς το βιβλίο δεν κυκλοφορει πιά...
ΟΙ ΑΡΙΟΙ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΙΠΠΟΤΕΣ....
Ο ναζισμός υπήρξε - και συνεχίζει να είναι στις διάφορες μορφές επιβίωσης του - ένα από τα δυναμικότερα καί τα πλέον πολυσήμαντα μαζικά κινήματα που γνώρισε ποτέ η ανθρώπινη ιστορία!
Σίγουρα ο Χίτλερ υπήρξε για το ναζισμό ο «χαρισματικόςηγέτης», ο «Μεσσίας» ή ο «Οδηγός» (Φύρερ)... Το ετερόκλητο όμως επιτελείο των χιλτερικών ναζιστών αποτέλεσε εκείνο το συλλογικό - αν και άτυπο - όργανο πού προσέδωσε στο εθνικοσοσιαλιστικό κίνημα μια πρωτόγνωρη και εξίσου αποτελεσματική δυναμική: Ο μυστικοπαθής Ρόζενμπεργκ, ο τεχνοκράτης Γκαίμπελς, ο γεωπολιτικός Χαουσχόφερ, ο οικονομολόγος Σαχτ, ο α-ντισημίτης Άιχμαν, οι Θιβετιανοί μοναχοί που βρέθηκαν απανθρακωμένοι στο Βερολίνο το 1945, οι Κοζάκοι αξιωματικοί του εκστρατευτικού σώματος της Ρωσίας, οι ολιγάριθμοι αλλά υπερδραστήριοι σύνδεσμοι με το «Παντουρανικό Κίνημα» στην Τουρκία και τη Μογγολία, οι λαμπροί καλλιτέχνες σαν τον Μπρέκερ είναι λίγες ίσως περιπτώσεις ανθρώπινων μονάδων, από όσες έπαιξαν καταλυτικό ρόλο στην τελική διαμόρφωση του ναζιστικού φαινομένου!
Σύμφωνα με τους θεωρητικούς της, η εθνικοσοσιαλιστική ιδεολογία σε συνδυασμό με τη ρατσιστική κοσμοθεωρία όχι μόνο περιέκλειε μέσα της τη «μόνη αλήθεια», αλλά και είχε στη διάθεση της ένα τρομακτικό όπλο για να επιβληθεί στο συνονθύλευμα των άλλων κομμάτων: Την προπαγάνδα, χάρη στην οποία θα κατακτούσε πολύ εύκολα τις μάζες. «Η τέχνη της προπαγάνδας συνίσταται ακριβώς στο ότι, εισχωρώντας στα σημεία εκείνα όπου χρειάζεται φαντασία, δηλαδή της μεγάλης μάζας που κυριαρχείται από τα ένστικτα, κατορθώνει, παίρνοντας ένα σχήμα ψυχολογικής οικειότητας, να βρει το δρόμο της καρδιάς της»! Ο ναζισμός υπήρξε ένα δαιδαλώδες ιστορικό-πολιτικό-κοινωνικό αλλά και μεταφυσικό πολιτισμικό προϊόν. Αν απέκτησε εξαρχής και μέσα στο ελάχιστο χρονικό διάστημα μιας δεκαετίας (1930-1940) μια τέτοια δυναμική ώστε απείλησε όλο τον πλανήτη με την απόλυτη επιβολή της δικής του «τάξης πραγμάτων», είναι επειδή τα δύο επίπεδα προσδιορισμού του υπήρξαν το μεταφυσικό ορθολογικό και το α-ποκρυφιστικό μεταφυσικό. Το πρώτο εκμεταλλεύτηκε το αρχαιοελληνικό πνεύμα, ενώ το δεύτερο έχει τις ρίζες του στον αποκρυφισμό!
Οι πολίτες του Γ' Ράιχ - ταυτισμένοι στο σύνολο τους με τους «Άριους Γερμανούς» - όφειλαν να αποτελέσουν τους μάρτυρες μιας πραγματικής κοσμικής θρησκείας, με σκοπό της την εγκαθίδρυση ενός επίγειου παραδείσου! Μιας «νέας τάξης, όπου όλα θα ήταν το ίδιο «υπέροχα» και «μεγαλειώδη» με την «πρωταρχική εποχή» της άριας φυλής: εκείνη των Σπαρτιατών Δωριέων... Αυτών που το ρατσιστικό τους σύστημα κατόρθωσε να εξοντώσει ο... σημιτισμός, μέσα από την εδραίωση της «Δημοκρατίας» στο χώρο της αντίπαλης της Σπάρτης Αθήνας!
Το αρχαίο ελληνικό μεγαλείο, μέσα από τη λακωνική-σπαρτιατική του διάσταση, θα γίνει το «αισθητικό μήνυμα» του ναζισμού προς τις μάζες: ο δωρικός ρυθμός, στην αυστηρότερη μορφή του, θα επιβληθεί σε όλα τα ναζιστικά επίσημα οικοδομήματα. Τα «εύρωστα κορμιά» των Γερμανών θα κληθούν να τιμήσουν τις βιολογικές ικανότητες των «φυλετικών προγόνων» τους Σπαρτιατών.
Σε καθαρά ιδεολογικό επίπεδο, η αντίληψη αυτή θεμελιώθηκε πάνω στη θεωρία της «απευθείας» καταγωγής των Γερμανών από τους Αριους Δωριείς του αρχαίου κόσμου. Έτσι η επίσημη ναζιστική τέχνη πρόβαλλε τα βιολογικά στοιχεία μέσα από μια κλασική-δωρική αισθητική. Ο ίδιος ο Χίτλερ δήλωνε στον «Αγώνα» του, ότι το Τρίτο Ράιχ προοριζόταν να διατηρηθεί τουλάχιστον χίλια χρόνια, επειδή κατείχε τη «χρυσή συνταγή» της ιστορίας: «το συνταίριασμα του ελληνικού πνεύματος και της γερμανικής τεχνικής».
Η αντίληψη αυτή λειτούργησε καταλυτικά για τον προσεταιρισμό των γερμανικών μαζών, επειδή αυτές είχαν εθιστεί, από την εποχή της «κουλτούρας της Βαϊ-μάρης» του 18ου αιώνα, να λατρεύουν καθετί το ελληνικό. Εξάλλου, ήταν πάνω στο αρχαίο ελληνικό πνεύμα που εθνικοί ποιητές τους, όπως ο Γκαίτε και ο Σίλλερ, είχαν σμιλέψει το έργο τους.
Εδώ έχει ενδιαφέρον να εξετάσουμε την περίφημη σβάστικα, το γνωστό αγκυλωτό σταυρό - κατεξοχήν σύμβολο του εθνικοσοσιαλισμού. Λατρευόταν - ή τουλάχιστον θεωρούνταν - στα προ-πρωτοϊστορικά χρόνια ως «ρόδα της φωτιάς» και συνεπακόλουθα ως «ηλιακός κύκλος» Κατά τους ιστορικούς χρόνους, είχε συνδεθεί με τη γνώση των τεχνικών (όπως της σφυρηλάτησης του σιδήρου με τη φωτιά), χάρη στις οποίες αναβαθμιζόταν το βιοτικό επίπεδο. Έτσι απέκτησε και το συμβολισμό της «σοφίας». Πολλοί σύγχρονοι ερευνητές - όπως π.χ. ο Μ. Εliade- συνδέουν την ηλιακή συμβολική με τους «πολιτισμικά προοδευμένους λαούς».
Αναφέρουμε χαρακτηριστικά ότι το μοτίβο της σβάστικας απαντά στο χιτώνα της Αθηνάς, καθώς και ότι επιβιώνει στη βυζαντινή τέχνη, όπως φαίνεται και στον διάκοσμο του ναού της Αγίας Σοφίας.
Ο εθνικοσοσιαλισμός, βέβαια, ποτέ δεν ισχυρίστηκε σοβαρά ότι εμπνεύστηκε τη σβάστικα από την ελληνική τέχνη. Αντίθετα είναι γνωστό ότι αυτή αποτελούσε έμβλημα διαφόρων «μυστικών οργανώσεων», όπως της βο-ρειογερμανικής «Θούλης». Πρέπει ακόμη να τονιστεί ότι ουδέποτε το σύμβολο αυτό υιοθετήθηκε ως «κατεξοχήν» έμβλημα της όποιας ιδέας ή έννοιας από τον ελληνισμό.
Δεδομένου ότι η σβάστικα απαντά και σε μη ινδοευρωπαϊκούς πολιτισμούς, οι βασικές αιτίες επιλογής της από τον εθνικοσοσιαλισμό είναι κατά κύριο λόγο οι εξής δύο: α) η σβάστικα γενικά συμβολίζει το ηλιακό στοιχείο που με την «καθαρότητα» και την «αγνότητα» του φωτός του συμβολίζει με τη σειρά του την καθαρότητα και την αγνότητα του αίματος της ράτσας (και όλες τις άλλες θέσεις που απορρέουν ή στηρίζονται σ' αυτό το αξίωμα, όπως της πολιτισμικής εξέλιξης)·
β) αποτελεί σημαντικό «σύμβολο» διαφόρων αποκρυ-φιστικών, μυστικιστικών και θρησκευτικο-φιλοσοφικών συστημάτων.
Στα πλαίσια αυτών των θεωριών, η εθνικοσοσιαλιστι-κή σημαία επιδέχεται σύγκριση σύλληψης με την ινδικο-θιβετιανή «μαντάλα» (συμβολίζει τον «κόσμο»), σε ορισμένες μορφές της οποίας απαντά και η σβάστικα ως ιερό έμβλημα. Στη «μαντάλα», η σβάστικα αποτελεί ένα σκήπτρο, αντίστοιχο με εκείνο του Δία και συμβολίζει την επικεντρωμένη δύναμη που μπορεί να εκτοξευτεί προς μια συγκεκριμένη κατεύθυνση και να καταστρέψει τις «αρνητικές δυνάμεις» (όπως ο κεραυνός του Δία).
Ένα σημείο που χρειάζεται προσοχή είναι πως όταν η βουδιστική σβάστικα είναι δεξιόστροφη (δηλ. οι κεραίες του αγκυλωτού σταυρού έχουν τη φορά των δεικτών του ρολογιού), τότε η «κίνηση» της (και ο συνεπακόλουθος συμβολισμός) θεωρείται από την «εσωτερική παράδοση» ως κεντρομόλος ειρηνική και «θηλυκή». Ενώ όταν είναι αριστερόστροφη, τότε είναι φυγόκεντρη, άγρια και «αρσενική».
Στη βουδιστική παράδοση υπάρχουν και τα δύο είδη σβάστικας, αλλά αυτή του εθνικοσοσιαλισμού απεικονίζεται μόνο δεξιόστροφα. Επειδή αυτή η «επιλογή» ήταν προφανώς συνειδητή, ο συμβολισμός της εθνικοσοσιαλι-στικής σβάστικας πρέπει να «διαβαστεί» και μέσα από τη χιτλερική αντίληψη περί «θηλυκού» χαρακτήρα της «λαϊκής ψυχής».
Είναι πάντως γεγονός ότι η σβάστικα (και η εσωτερική ερμηνεία της) είχε υιοθετηθεί από την ομάδα «Θούλη» (στην οποία ανήκε και ο γεωπολιτικός Χαουσχόφερ, μάλλον δε και οι Εςς και Χίτλερ), από τα «freikorps» και από το «Τάγμα των Πεφωτισμένων Γερμανών». Αυτοί είχαν ως σκοπό τους την «αναζωπύρωση» των μεσαιωνικών γερμανικών αρετών, έτσι όπως αυτές είχαν (χρχίσει να «επαναβιώνονται» από τους Γερμανούς του τέλους του 19ου αι., μεταξύ άλλων και μέσα από το έργο του μεγάλου μουσικού Βάγκνερ: Το ζητούμενο ήταν η«μυσταγωγία» στη «λατρεία του προγονικού αίματος». Στο σημείο αυτό εντοπίζεται και η ισχυρότερη ίσως «δύναμη κρούσης» της εθνικοσοσιαλιστικής προπαγάνδας: άλωση της «λαϊκής ψυχής» μέσα από την τελετουργία και το «μυστικιστικό» περιβάλλον.
Ο Χίτλερ δηλώνει ότι η «κατάκτηση» της μάζας επιτυγχάνεται θαυμάσια μέσα «στο πολύχρωμο μισοσκόταδο, το γεμάτο μυστήριο, της καθολικής εκκλησίας, με τα κεριά, τους λιβανωτούς, τα θυμιάματα κ.λπ.». Ο εθνικο-σοσιαλισμός δεν χρησιμοποιεί βέβαια ως σύμμαχο την Καθολική Εκκλησία (προς την οποία, όπως γράφει ο Σπέερ, ο Χίτλερ έτρεφε μικρή εκτίμηση σε σχέση με την Ιαπωνική, που επιβάλλει τη θυσία για την πατρίδα, ή την Ισλαμική, που δικαιολογεί τον ιερό πόλεμο).
Όπως αναλύει και ο Ρόζενμπεργκ, που χαρακτηρίζεται ως πολύ μυστικιστής, ο χαρακτήρας αυτός συνδυάζεται καίρια με τη «θρησκεία του αίματος και του εδάφους» στα πλαίσια της οποίας ο εθνικοσοσιαλισμός επέβαλε ένα είδος «λατρείας» προς τις ηρωικές μορφές του έπους των Νιμπελλούνγκεν και τις άλλες μυθικές υπάρξεις, που αποτελούσαν τους πρωταγωνιστές των βα-γκνερικών έργων.
Η δε «φυλετική γενεαλογία» περιλαμβάνει και τις «ψυχές» εκείνων που έχουν θυσιαστεί για το μεγαλείο της φυλής. «Αόρατες αλλά αισθητές», συνεχίζουν να μάχονται στο πλευρό των σύγχρονων Αρίων που αγωνίζονται για μια νέα τάξη πραγμάτων, βασισμένη στην αναβίωση του μεγαλείου της φυλής!
Γι' αυτό και οι χώροι και τα μνημεία των πεσόντων πρέπει να μεταβληθούν σε ιερούς τόπους μιας Νέας Θρησκείας, όπου οι ψυχές των αγωνιστών θα ανανεώνονται αδιάκοπα. Η Θρησκεία αυτή θα είναι μια θρησκεία «του αίματος» και η «ιστορία» της θα ταυτίζεται με εκείνη της ιστορίας του πολιτισμού."
Εφόσον η ίδια η ιδεολογία του εθνικοσοσιαλισμού δανείζεται στοιχεία της θρησκείας, όπως η δογματική κοσμοθεωρία, η «λατρεία των ψυχών» κ.λπ., το ίδιο πράττει και η προπαγάνδα του: ηρωοποιεί τον Οδηγό- Ηγέτη, αγιοποιεί τους μάρτυρες του κινήματος και ιεροποιεί τα σύμβολα του.
Το δεύτερο αλλά και «αθέατο» σκέλος της ναζιστικής δράσης και προπαγάνδας βασιζόταν στον αποκρυφισμό. Και μάλιστα θα μπορούσαμε να το χωρίσουμε κι αυτό σε δύο μέρη: Το ένα, με βάση τη βόρεια τευτονική παράδοση, σχετιζόμενο με τον παντουρανισμό, και το δεύτερο, πλησιέστερο προς τη δυτική ναϊτική παράδοση, με ρίζες και στο Ισλάμ!
Ωστόσο, η ίδια η ναζιστική ελίτ λίγο θα στηριχθεί στο «σπαρτιατικό ιδεότυπο». Αυτή θα προτιμήσει τον απο-κρυφιστικό χώρο τον οποίο θα καταστήσει γόνιμο φυτώριο ενός παντοδύναμου συγκριτικού μυστικισμού: Π άνω στη μυστική παράδοση ταγμάτων όπως «Οι Πεφωτισμένοι Γερμανοί» και η «Θούλη», οι ναζιστές ιθύνοντες θα αναβιώσουν διδασκαλίες των πιο μυστικιστικών μεσαιωνικών παραδόσεων του Βορρά και της εκστατικής τέχνης του σιβηριανού σαμανισμού, καθώς και το διαλογισμό της θιβετιανής παράδοσης12.
Αυτός ο «οικουμενικός» αποκρυφισμός θα μετατραπεί σε πραγματικές μυητικές τελετές στελεχών και επίλεκτων του καθεστώτος, των περίφημων δ.δ. («Ταγμάτων Αμύνης»), που θα αναλάβουν μιαν αποστολή την οποία για πρώτη φορά ανθρώπινα όντα καλούνταν να εκτελέσουν: Την ενοποίηση στον οριζόντιο γεωγραφικό χώρο και στον κάθετο ιστορικό χρόνο όλων των «ψυχών» οι οποίες ανήκαν, ανήκουν και πρόκειται να ανήκουν σε «καθαρά σώματα»! Παρακάμπτοντας τώρα το ελληνικό
πνεύμα, προσπαθούσαν να «συνταιριάσουν» το γερμανικό μυστικιστικό μεσαίωνα με την ευρύτερη «άρια κουλτούρα», στα όρια της οποίας εντάσσονταν και οι μεγάλες θρησκείες της Ανατολής. Ίσως πίστευαν ότι έτσι μπορούσαν να «αναστήσουν» την αυτοκρατορία του Τζέγκις-Χαν και του Ταμερλάνου, στα χνάρια της οποίας φαίνεται πως του οδηγούσε το πεπρωμένο τους.
Υπάρχει μια καθοριστική έννοια που πηγάζει αυθόρμητα απ' όλα τα σχετικά κείμενα και παίρνει γιγαντιαίες διαστάσεις στα μάτια και την ψυχή του οπαδού του ναζισμού: το «πεπρωμένο του αίματος».
Για να γίνει καλύτερα αντιληπτό αυτό, πρέπει να αναφερθεί η βαθύτερη ερμηνεία στη σχέση «ψυχής» και «φυλής» που έδινε ο εθνικοσοσιαλισμός. Για τον Ρόζεν-μπεργκ, λ.χ., η «ψυχή» δεν είναι παρά η «φυλή ορώμενη εκ των έσω», ενώ, αντίστροφα, η «φυλή» είναι η «ψυχή ορώμενη εκ των έξω». Η ψυχή είναι ο χώρος έδρασης του φυλετικού συναισθήματος και γι' αυτό αποτελεί και το χώρο σμίλευσης της «προσωπικότητας», η οποία τότε μόνο είναι ολοκληρωμένη όταν το άτομο εντάσσεται «σε μια οργανική γενεαλογία χιλιάδων ατόμων της φυλής του»!
Τα S.S. ήταν προορισμένα να αποτελέσουν ταυτόχρονα τους απόστολους και τους μάρτυρες του ναζισμού, κάτι σαν τους μοναχούς-ιππότες του γερμανικού Μεσαίωνα!
Για τους SS, το «πεπρωμένο του αίματος» είχε τις ρίζες του στους περίφημους όσο και σκοτεινούς από ιστορικής πλευράς Βορούσσους, τους προγόνους των χωρικών της Ρωσίας. Πιθανόν σλαβικής καταγωγής, οι Βορούσσοι ήταν γνήσια παιδιά της άγριας φύσης: λάτρευαν τη Μεγάλη Μητέρα-Γη σε ιερά, κρυμμένα μέσα στα παρθένα δάση, προσφέροντας της ανθρωποθυσίες αιχμαλώτων πολέμων ή χριστιανών ιεραποστόλων...
Το τυπικό της λατρείας της περιλάμβανε ακόμα και εκούσιες αυτοκτονίες, πιθανόν με τρόπο ανάλογο με εκείνο της συμβολικής αυτοκτονίας που έκαναν οι μύστες της Φρυγικής Μεγάλης Μητέρας Κυβέλης, οι οποίοι στα πλαίσια ενός εκστατικού δρώμενου πρόσφεραν στο βωμό της τα γεννητικά τους όργανα.
Σε ειδικά διασκευασμένους χώρους - τα ερείπια κάποιων σώζονται - οι SS επιδίδονται σε μυστικιστικές τελετές των οποίων αγνοούμε το ακριβές δρώμενο, αλλά γνωρίζουμε με σχετική ακρίβεια ότι περιλάμβαναν «τελετές αίματος», ίσως σαν αυτές των Βορούσσων, μπολιασμένες από τα νάματα των απόκρυφων διδασκαλιών των Γερμανών αλχημιστών, καθώς και του περίφημου «Τάγματος των Πεφωτισμένων Γερμανών», το οποίο συνέχιζε την παράδοση των Τευτόνων Ιπποτών.
Στους Τεύτονες Ιππότες, ο απόκρυφος ναζισμός έβλεπε το μοναχό-πολεμιστή, ο οποίος δεν έχυνε το αίμα του για τη θρησκευτική εξουσία- όπως οι Να'ίτες Ιππότες -αλλά για την κοσμική εξουσία ενός Αυτοκράτορα Οδηγού. Αυτός ήταν ταυτόχρονα και ο Μεγάλος Μυσταγωγός των παραδοσιακών «Βόρειων Μυστηρίων», έτσι όπως αυτά μπολιάστηκαν με πολλές από τις αρχές του μεσαιωνικού αποκρυφιστικού χριστιανισμού.
Αυτή η αντίληψη αντανακλάται με τον καλύτερο τρόπο στο πολιτικό σκεπτικό που βρισκόταν πίσω από τη οτρατιωτική επιχείρηση κατάληψης της Ρωσίας. Το ζητούμενο ήταν η αποικιοποίηση του ρωσικού χώρου, ιδέα στη διαμόρφωση της οποίας διαδραμάτισε καταλυτικό ρόλο η ταυτόχρονα πολιτική και στρατηγική σκέψη του Χαουσχόφερ, του γεωπολιτικού επιστήμονα της εποχής που θεμελίωσε ρατσιστικά και την έννοια του «ζωτικού χώρου» . Η πολιτική αυτή του ναζι-σμού αποσκοπούσε στη δημιουργία μίας χερσαίας αυτοκρατορίας με κατά βάση αγροτική οικονομία, η οποία θα ήταν το ηπειρωτικό αντίστοιχο της βασισμένης στο εμπόριο (και το φιλελευθερισμό) βρετανικής ναυτικής αυτοκρατορίας. Αυτό παραδέχεται και ο ίδιος ο Χίτλερ στις 7 Ιουλίου 1941, δηλαδή λίγες μέρες μετά την εκδήλωση της μεγάλης επίθεσης κατά της Ρωσίας (22 Ιουνίου):
«Θα μπορούσαμε να κυβερνήσουμε αυτή την περιοχή της Ανατολής με 250.000 άνδρες και με ένα σώμα καλών διοικητικών υπαλλήλων. Ας ακολουθήσουμε το παράδειγμα των Αγγλων που, μόνο με 250.000 άνδρες, από τους οποίους 50.000 στρατιώτες, κυβερνούν 400 εκατομμύρια Ινδών. Αυτός ο ρωσικός χώρος θα πρέπει να κυριαρχηθεί παντοτινά από τους Γερμανούς. Θα καταλάβουμε το Νότο της Ουκρανίας και ειδικότερα την Κριμαία και θα φτιάξουμε μιαν αποικία αποκλειστικά γερμανική. Δεν υπάρχει κανένα κακό στο να εκδιώξουμε τους πληθυσμούς που κατοικούν τώρα αυτή την περιοχή. Ο Γερμανός άποικος θα είναι ένας στρατιώτης - αγρότης, και για το ρόλο αυτόν προορίζω μόνιμους στρατιώτες των ένοπλων δυνάμεων, όποια και αν είναι η ειδικότητα τους. Το Ράιχ θα τους προσφέρει αγροκτήματα πλήρως εξοπλισμένα. Το έδαφος δεν θα μας στοιχίσει τίποτα. Το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να κτίσουμε σπίτια. Θα δώσουμε σε αυτούς τους στρατιώτες- αγρότες όπλα, ώστε, στον παραμικρό κίνδυνο, να είναι έτοιμοι να ανταποκριθούν σε επιστράτευση. Έτσι, εξάλλου, η παλιά Αυστριακή Αυτοκρατορία κυριαρχούσε πάνω στους ανατολικούς λαούς».
Ο Χίτλερ ποτέ δεν είχε κρύψει τις προθέσεις του πάνω σε αυτό το θέμα. Απεναντίας μάλιστα - και αυτό είναι κάτι που οι πολιτικοί και στρατιωτικοί τεχνοκράτες δεν
είχαν λάβει όσο έπρεπε υπόψη τους - πάντα εξέφραζε ανοιχτά την άποψη του ότι ο εκσυγχρονισμός και η τεχνολογία, ακόμα και στην περίπτωση των οπλικών συστημάτων, ήταν έννοιες συμβατικές που δεν μπορούσαν επ' Ουδενί να υποκαταστήσουν τα παραδοσιακά τεχνικά μέσα. Αυτά ήταν το σπαθί και το άροτρο, τα σύμβολα της Αριαςας φυλής, η οποία από την αρχαιότητα χρησιμοποίησε το πρώτο για να εξολοθρεύσει τους «κατώτερους» εχθρούς της και το δεύτερο για να «δαμάσει» τις δυνάμεις της Μάνας Γης, η οποία, στη ρατσιστική κοσμοθεωρία, είναι ο τροφοδότης των Αρίων με τα «ανώτερα» βιολογικά χαρακτηριστικά τους. Τα μέσα του πολιτισμού (όπως την τεχνολογία) ο ναζισμός τα αποδέχεται και τα τελειοποεί μάλιστα στον ύψιστο βαθμό για την υλοποίηση του ρατσιστικού οράματος «Αίμα και Γη» και όχι για τη δημιουργία ενός «Κλασικού τύπου» πολιτισμικού οικοδομήματος. Η αντίληψη αυτή φαίνεται με τον καλύτερο τρόπο στη σύγκριση που κάνει ο Χίτλερ στον «Αγώνα» μεταξύ της εκστρατείας του αρχαίου κατακτητή της Ανατολής, του εκπολίτιστή Μεγάλου Αλεξάνδρου, και της δικής του εκστρατείας κατά της Ανατολής, της ρατσιστικής:
«Και η προσπάθεια μας, η αποστολή του εθνικοσοσιαλίστικού κινήματος να καθοδηγήσει το λαό μας και να ΤΟν μυήσει στην κοσμοθεωρία μας, θα τον κάνει να δει ΤΟ μέλλον του όχι σαν μια νέα εκστρατεία του Μεγάλου Αλεξάνδρου, γεμάτη από μεθιστικές εντυπώσεις, αλλά σαν μία σκληρή δουλειά του γερμανικού αρότρου πάνω στήν γη που θα του χαρίσει το σπαθί».
Ο τευτονικός ιπποτισμός πρόσφερε στο ναζισμό όχι μόνο το κατεξοχήν πρότυπο του αγνού μαχητή, αλλά και τήν «προειδοποίηση» για τη συνεχή απειλή από μέρους των δυνάμεων του σκότους ......
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.........
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.........
Εξαιρετική ανάρτηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα..χαίρομαι που σου αρεσε..η συνέχεια ειναι ακόμα πιό ενδιαφέρουσα...να είσαι καλά
ΑπάντησηΔιαγραφή