ΟΙ 153 ΙΧΘΕΙΣ[ΙΧΘΥΕΣ]
ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗΝ 21
11 ἀνέβη Σίμων Πέτρος καὶ εἵλκυσε τὸ δίκτυον ἐπὶ τῆς γῆς, μεστὸν ἰχθύων μεγάλων ἑκατὸν πεντήκοντα τριῶν· καὶ τοσούτων ὄντων οὐκ ἐσχίσθη τὸ δίκτυον
11 ἀνέβη Σίμων Πέτρος καὶ εἵλκυσε τὸ δίκτυον ἐπὶ τῆς γῆς, μεστὸν ἰχθύων μεγάλων ἑκατὸν πεντήκοντα τριῶν· καὶ τοσούτων ὄντων οὐκ ἐσχίσθη τὸ δίκτυον
η αριθμητική αυτή αναφορά δεν πέρασε απαρατήρητη από τους σοφούς τού παρελθόντος
Διατυπώθηκαν πολλές και διάφορες θεωρίες
Ο Ιερώνυμος λόγου χάρη εξέφρασε την άποψη ότι επειδή σύμφωνα με
τους Ελληνες υπήρχαν 153 διαφορετικά είδη ψαριών ο αριθμός αυτός στην
πραγματικότητα συμβόλιζε τους λαούς τού κόσμου που παρά τη
διαφορετικότητά τους κάποια μέρα θα «αλιεύονταν» για τον Ιησού
Ο Αυγουστίνος πάλι πρότεινε τη συσχέτιση τού επίμαχου αριθμού με τις 10
εντολές και τα 7 δώρα τού Αγίου Πνεύματος
Διότι 10 + 7 λέει ίσον 17 και 1+ 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8 + 9 + 10 + 11
+ 12 + 13 + 14 + 15 + 16 + 17 = 153!
Σύμφωνα δε με κάποια άλλη θεωρία ο αριθμός 17 συμβόλιζε τα ισάριθμα
Εθνη που είχαν συγκεντρωθεί στην Ιερουσαλήμ την ημέρα τής Πεντηκοστής
Διατυπώθηκαν πολλές και διάφορες θεωρίες
Ο Ιερώνυμος λόγου χάρη εξέφρασε την άποψη ότι επειδή σύμφωνα με
τους Ελληνες υπήρχαν 153 διαφορετικά είδη ψαριών ο αριθμός αυτός στην
πραγματικότητα συμβόλιζε τους λαούς τού κόσμου που παρά τη
διαφορετικότητά τους κάποια μέρα θα «αλιεύονταν» για τον Ιησού
Ο Αυγουστίνος πάλι πρότεινε τη συσχέτιση τού επίμαχου αριθμού με τις 10
εντολές και τα 7 δώρα τού Αγίου Πνεύματος
Διότι 10 + 7 λέει ίσον 17 και 1+ 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8 + 9 + 10 + 11
+ 12 + 13 + 14 + 15 + 16 + 17 = 153!
Σύμφωνα δε με κάποια άλλη θεωρία ο αριθμός 17 συμβόλιζε τα ισάριθμα
Εθνη που είχαν συγκεντρωθεί στην Ιερουσαλήμ την ημέρα τής Πεντηκοστής
Ετσι λοιπόν παρά τη διχογνωμία που επικρατούσε σχετικά με την
προέλευση τού 153 οι περισσότεροι λόγιοι συμφωνούσαν ότι ο αριθμός
αυτός δεν μπορεί να υπήρχε εκεί τυχαία αλλά σίγουρα έκρυβε κάποιον συμβολισμό
Για ποιον λόγο λοιπόν να καταγραφεί ο αριθμός αυτός?
Σίγουρα πάντως όχι επειδή αυτό ήταν κάποιο ουσιαστικό δογματικό
στοιχείο ούτε βέβαια για να βεβαιωθούμε ότι οι μαθητές ήξεραν να… μετρούν!
Αλλωστε απ’ ότι ξέρω οι ψαράδες συνήθως δεν μετρούν τη ψαριά τους
αλλά τη ζυγίζουν!
Οπως και να ’χει υπάρχει και μια άλλη εκδοχή που φαίνεται να έχει
ισχυρότερο έρεισμα από εκείνες που αναφέρθηκαν
Σύμφωνα λοιπόν με τη θεωρία αυτή η αφήγηση με τα 153 ψάρια στην
πραγματικότητα περιγράφει κωδικοποιημένες αρχαιοΕλληνικές πεποιθήσεις!
Συγκεκριμένα το παρακάτω απεικονιζόμενο γεωμετρικό σχήμα δυο κύκλοι
( το σύμβολο τής ύλης και τού πνεύματος ) η περιφέρεια των οποίων
αγγίζει το κέντρο αμφοτέρων θεωρούνταν από τους Πυθαγόρειους ιερό
μυστικιστικό σύμβολο γνωστό ως «το σημείον τού ιχθύος» ( vesica piscis )
και τού οποίου η αριθμητική σχέση μήκος διά ύψος εκφράζεται
με ποιόν άλλο αριθμό από το… – ναι σωστά μαντέψατε – από το 153!
Ο εν λόγω αριθμός τον οποίο ο ίδιος ο Πυθαγόρας θεωρούσε ιερό
διαιρούμενος με το 265 μας δίνει την πλησιέστερη προσέγγιση τής
τετραγωνικής ρίζας τού 3 ( 1,73205… ) και εκφράζει την αριθμητική
αναλογία τού ισοσκελούς τριγώνου μαθηματικός τύπος που ήταν γνωστός
ακόμα και στον Αρχιμήδη ως «το μέτρον τού ιχθύος»!
Το ιχθυόμορφο δε σχήμα που σχηματίζεται από τη διατομή των δυο
κύκλων είναι το περίφημο πρωτοχριστιανικό σύμβολο που λίγο - πολύ όλοι γνωρίζουμε!
Eχει όμως και συνέχεια το πράγμα γι’ αυτό άλλωστε είπα προηγουμένως
ότι η θεωρία αυτή διαθέτει ισχυρότερο έρεισμα
Συγκεκριμένα υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις ότι το θαύμα στη λίμνη τής
Γαλιλαίας στην πραγματικότητα αποτελεί έναν πολύπλοκο γεωμετρικό
γρίφο η αποκωδικοποίηση τού οποίου
( παράλληλα με το προαναφερθέν σημείο τού ιχθύος )
παράγει ( σε κάθετη διάταξη ) ένα διάγραμμα που ήταν γνωστό ήδη στους
Πυθαγόρειους και ανιχνεύεται μάλιστα και στον Τίμαιο αποδίδοντας με
αξιοσημείωτη πιστότητα στοιχεία από την κοσμολογική αντίληψη τού Πλάτωνα!
Η όλη θεωρία βασίζεται στη γεωμετρική απεικόνιση τού λεξαρίθμου
κάποιων συγκεκριμένων λέξεων - κλειδί από την επίμαχη Ευαγγελική
αφήγηση οι οποίες ακολουθούν βήμα - βήμα την εξέλιξη των γεγονότων:
Κατά Ιωάννην ΚΑ΄ 2 - 3
Ο Σίμων Πέτρος ( με λεξάριθμο 1925 ) μπαίνει στο πλοιάριο ακολουθούμενος από έξι ακόμα μαθητές
Εάν τώρα σχεδιάσουμε έναν κύκλο με περιφέρεια 1925 ( Σίμων Πέτρος )
ο κύκλος αυτός μπορεί να τμηθεί από άλλους έξι ισομεγέθεις
( οι 6 μαθητές ) ο καθένας εκ των οποίων θα αγγίζει το κέντρο και την
περιφέρεια τού αρχικού
Αν δε περιγράψουμε ακολούθως γύρω από τους 7 κύκλους και έναν 8ο
( το πλοιάριο με τους 7 μαθητές μέσα ) τότε αυτός θα έχει διάμετρο 1224
όπως ακριβώς δηλαδή και ο λεξάριθμος τής φράσης «το δίκτυον» και τής λέξης «ιχθύες»
Εδώ βέβαια δεν είναι δυνατόν να μην επισημανθεί η εκπληκτική ομοιότητα
τού διαγράμματος με τους περίφημους κύκλους που περιγράφονται στον
Τίμαιο κατά τον σχηματισμό τής ψυχής τού Κόσμου:
Δύο κύκλοι ο ένας μέσα στον άλλο εκ των οποίων ο ένας ( ο μεταβλητός ) διαφοροποιείται σε άλλους εφτά!
Κατά Ιωάννην ΚΑ΄ 6
Ο Ιησούς λέει στους μαθητές να ρίξουν το δίχτυ από τη δεξιά πλευρά τής βάρκας
Σχεδιάζοντας λοιπόν κι εμείς δεξιά τού μεγάλου κύκλου ( δλδ τής βάρκας )
έναν νέο ισομεγέθη με διάμετρο δηλαδή 1224 ( το δίκτυον ) έχουμε όντως
το δίχτυ στη σωστή μεριά και μάλιστα με ένα πολύ γνωστό ψάρι μέσα:
«το σημείο τού ιχθύος» το σύμβολο του ΙΧΘΥΣ!
Μέσα σ’ αυτό δε, χωράει ένα ακόμα παρόμοιο ψάρι ρομβοειδές αυτή τη φορά
Κατά Ιωάννην ΚΑ΄ 7
Ο Πέτρος μόλις βλέπει τον αναστημένο Ιησού τυλίγεται με τον επενδύτη του
και μπαίνει μες στο νερό ( προφανώς ) από την άλλη ελεύθερη πλευρά
δηλαδή αριστερά τής βάρκας
Σχεδιάζοντας λοιπόν αριστερά τού μεγάλου κύκλου με τους μικρότερους
εφτά ( η βάρκα με τους μαθητές ) έναν νέο ισομεγέθη
( η είσοδος τού Πέτρου στο νερό ) δημιουργείται ένα ακόμα συμβολικό
ψάρι το οποίο με τη σειρά του χωράει έναν νέο κύκλο με περιφέρεια 1925 ( Πέτρος )
Αν τώρα εντός τού ρομβοειδούς ιχθυόμορφου σχήματος στον δεξιό κύκλο
σχεδιάσουμε ένα δίχτυ διαστάσεων 4 Χ 4 διαπιστώνουμε ότι προκύπτουν
16 ισομεγέθεις ρόμβοι οι οποίοι μαζί με τον μεγαλύτερο που τους
περικλείει μας δίνουν τα 153 ψάρια που πιάστηκαν στο δίχτυ των μαθητών!
Γιατί? Μα απλούστατα επειδή όπως επιχειρηματολόγησε και ο Αυγουστίνος,
1+ 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8 + 9 + 10 + 11 + 12 + 13 + 14 + 15 + 16 +
17 = 153!
Μία εκπληκτική δε λεπτομέρεια που αξίζει να επισημανθεί είναι ότι το
σημείο επαφής τής αριστερής γωνίας τού ρόμβου με την περιφέρεια τού
μεγάλου κύκλου ( βάρκα ) υποστηρίζει κατά εντυπωσιακό τρόπο την
παράσταση ενός ψαρά που μόλις έριξε το δίχτυ του κρατώντας το από τη μία άκρη!
Τέλος ενδεχομένως να μην είναι καθόλου τυχαίο ότι αν
πολλαπλασιάσουμε το περίφημο 153 με το 8 τον αριθμό δηλαδή που
συμβολίζει την Aνάσταση και την Aναγέννηση πάλι εμφανίζεται το 1224
ο λεξάριθμος των λέξεων «το δίκτυον» και «ιχθύες»!
apolitikokafeneio.com/
======
Ας τό δούμε αναλυτικά
Ας τό δούμε αναλυτικά
√3 Η τετραγωνική ρίζα του 3 είναι 1,732 : 1 - Κύστη Ιχθύος
Η Κύστη Ιχθύος: Δύο κύκλοι έχουν κοινή ακτίνα (AB). Η ακτίνα AB είναι 1. Οι τεμνόμενοι κύκλοι δημιουργούν μια Κύστη Ιχθύος. Ο μικρός άξονας της Κύστης είναι (AB) ίσος με 1 και ο μεγάλος άξονας είναι ο (ΓΔ) ίσος με τετραγωνική ρίζα του 3 (1,732)
Πώς αποδεικνύεται: στο δεξιό τρίγωνο (EBΓ), EB = 1/2 AB ή 0,5. Η ΓΒ είναι επίσης ακτίνα του κύκλου, με κέντρο Β. Έτσι, ΓB = AB = 1. Η ΓΔ είναι κάθετη στην ΑΒ. Ως εκ τούτου, η γωνία ΓΕΒ είναι 90o. Σύμφωνα με το Πυθαγόρειο θεώρημα
α2+β2=γ2 => EB2 + ΓE2 = ΓB2 =>
(ΑΒ/2)2+ΓΕ2=1 => 0,25+ΓΕ2=1 => ΓΕ2= 1-0.25 => ΓΕ2= 0,75 =>
ΓΕ =√0.75. Και ΓΕ= 0,8660254038 αλλά η ΓΕ είναι το μισό της ΓΔ και έτσι ΓΔ =2 * 0,8660254038 ή ΓΕ = 1,732050808. Η τιμή της ρίζας του 3 είναι: √3 = 1.7320508076. Και ΑΒ=ΓΔ=√3
Σε πολλούς Γοτθικούς Ναούς οι θόλοι και άλλα είναι κτισμένοι με αυτή την μορφή
4) 4) The vagina of the female goddess, Ο κόλπος της θεάς,
5) 5) The basic motif in the Flower of Life, Το βασικό μοτίβο της λουλούδι της ζωής,
6) 6) An overlay of the Tree of Life, Η επικάλυψη του Δέντρου της Ζωής,
7) 7) The formative power of polygons, Η διαμορφωτική δύναμη των πολυγώνων,
8) 8) A geometrical description of square roots and harmonic proportions, and/or Μια γεωμετρική περιγραφή του τετραγωνικές ρίζες και αρμονικές αναλογίες, και / ή
7) 7) A source of immense power and energy, Μια τεράστια πηγή δύναμης και ενέργειας,
3) Σχεδόν κάθε μεσαιωνική εκκλησία στην Ευρώπη, χρησιμοποιεί ως βασικό μοτίβο, το Κύστη Ιχθύος σε δύο διαστάσεις. The fact many of these churches were dedicated to the Virgin Mary or to Mary Madagalene (aka the goddess) is simply part of the understanding. Η πραγματικότητα πολλές από αυτές τις εκκλησίες ήταν αφιερωμένη στην Παναγία ή στη Μαρία Madagalene (γνωστός και ως η θεά) είναι απλά μέρος της κατανόησης. Several of the churches in northern France are even located in such a manner that their points of light recreate the “lights” of the constellation Virgo. Αρκετές από τις εκκλησίες στη βόρεια Γαλλία είναι ακόμα βρίσκεται σε τρόπο ώστε τα σημεία φωτός αναδημιουργήσει τα «φώτα» της αστερισμό της Παρθένου. In Glastonbury, England, the site normally attributed to Avalon (the island of the Goddess), is also where the Chapel of St. Mary is located -- the latter which is apparently patterned with the use of the Vesica Pisces. Το Glastonbury, Αγγλία, η περιοχή που αποδίδονται συνήθως στα Avalon (το νησί της θεάς), είναι επίσης όπου το παρεκκλήσι της Παναγίας βρίσκεται - το τελευταίο το οποίο είναι κατά τα φαινόμενα με σχέδια με τη χρήση των Ιχθύων κύστη.
4) The goddess of any and all religions which recognize her power and significance invariably use the Vesica Pisces to identify her. Η θεά της οποιασδήποτε και όλων των θρησκειών που αναγνωρίζουν την ισχύ και τη σημασία της χρήσης αμετάβλητα τα Ιχθείς Κύστη να την εντοπίσει. From the overlapping pools of water and the chalice well cover in the goddess's garden in Glastonbury (aka Avalon) to any number of representations of the Tree of Life, the goddess and her ability to create and birth life are celebrated. Από την επικάλυψη πισίνες του νερού και το δισκοπότηρο και κάλυψη στον κήπο της θεάς στο Glastonbury (γνωστός και ως Avalon) σε οποιοδήποτε αριθμό των παραστάσεις του Δέντρου της Ζωής, της θεάς και την ικανότητά της να δημιουργεί και τη ζωή τη γέννηση γιορτάζονται.
5) Drunvalo Melchizedek, in his Flower of Life symbolism, uses the Vesica Pisces as well, and considers it the geometric image through which light was created. 5) Drunvalo Μελχισεδέκ, σε άνθηση του συμβολισμού της Ζωής, χρησιμοποιεί το Ιχθείς Κύστη καθώς, και θεωρεί ότι η γεωμετρική εικόνα μέσω της οποίας δημιουργήθηκε το φως.
6) 6) The Tree of Life is shown in one of its many representations as the primary graphic of the home page of this website, and includes the Vesica Pisces (and Flower of Life) quite deliberately. Το Δέντρο της Ζωής εμφανίζεται σε μία από τις πολλές παραστάσεις του ως το κύριο γραφικών της αρχικής σελίδας της ιστοσελίδας, και περιλαμβάνει την Κύστη Ιχθύος (και το λουλούδι της ζωής), πολύ συνειδητά. The ease with which the patterns fit make the inclusion a virtual automatic. Η ευκολία με την οποία ταιριάζουν τα μοντέλα καθιστούν τη συμπερίληψη μιας εικονικής αυτόματο.
7) 7) Robert Lawlor, in one of the best books available on Sacred Geometry [Thames and Hudson, 1982] notes that the Ö 3 contained within the Vesica Pisces is “the formative power giving rise to the polygonal 'world'.” Robert Lawlor, σε ένα από τα καλύτερα βιβλία που διατίθενται στην Ιερή Γεωμετρία [Τάμεσης και Hudson, 1982] σημειώνει ότι η Ö 3 που περιέχονται στην Κύστη Ιχθύος είναι «η διαμορφωτική δύναμη που οδηγεί στην πολυγωνική« κόσμο »."
8) In Mark Percy's Appendix to the unique book , Two Thirds , Aulis Publishers, London, 1993] the square roots of 2, 3, and 5 (three of the first digits in the Fibonacci Numbers ) can be geometrically calculated. 8) Στο προσάρτημα Mark Percy για το μοναδικό βιβλίο, τα δύο τρίτα, Αυλίδα Publishers, London, 1993], η τετραγωνική ρίζα του 2, 3, και 5 (τρία από τα πρώτα ψηφία του Αριθμοί Fibonacci ) μπορεί να υπολογιστεί γεωμετρικά. This is just an inkling of the possibilities. Αυτό είναι μόνο μια ιδέα για τις δυνατότητες.
9) 9) In 1996, a Crop Circle in the shape of the Vesica Pisces appeared in England. Το 1996, ένα αγρογλυφικό στο σχήμα του Κύστη Ιχθύος εμφανίστηκε στην Αγγλία. Anyone stepping into the inner portion of the two circles' intersection could feel a sudden rush of energy. Οποιοσδήποτε αναβάθμιση στο εσωτερικό τμήμα της τομής των δύο κύκλων »θα μπορούσε να αισθάνεται μια ξαφνική βιασύνη της ενέργειας. More dramatically, is the Hubble Space Telescope photo of the ineptly named Hourglass Nebula < http://hubblesite.org >, in the center of which is a dramatic, colorful object, supposedly the remnants of a dying star (one about the size of our Sun). Πιο εντυπωσιακά, είναι το Διαστημικό Τηλεσκόπιο Hubble φωτογραφία της ανάρμοστα ονομάζεται νεφέλωμα Κλεψύδρα < http://hubblesite.org >, στο κέντρο του οποίου είναι μια δραματική, πολύχρωμο αντικείμενο, υποτίθεται ότι τα υπολείμματα ενός νεκρού άστρου (μία για το μέγεθος της Ήλιος μας). The green spot, in fact, is larger than the size of our solar system! Το πράσινο σημείο, στην πραγματικότητα, είναι μεγαλύτερο από το μέγεθος του ηλιακού μας συστήματος! (*) (*) The photograph is so dramatic, in fact, that it has appeared on the cover of National Geographic [April 1997]. Η φωτογραφία είναι τόσο δραματική, στην πραγματικότητα, ότι έχει εμφανιστεί στο εξώφυλλο του National Geographic [Απρίλιος 1997]. (**) Clearly, there is power within the Vesica Pisces! (**) Προφανώς, δεν υπάρχει δύναμη στο πλαίσιο του Ιχθείς Κύστη!
Η Κύστη Ιχθύος: Δύο κύκλοι έχουν κοινή ακτίνα (AB). Η ακτίνα AB είναι 1. Οι τεμνόμενοι κύκλοι δημιουργούν μια Κύστη Ιχθύος. Ο μικρός άξονας της Κύστης είναι (AB) ίσος με 1 και ο μεγάλος άξονας είναι ο (ΓΔ) ίσος με τετραγωνική ρίζα του 3 (1,732)
Πώς αποδεικνύεται: στο δεξιό τρίγωνο (EBΓ), EB = 1/2 AB ή 0,5. Η ΓΒ είναι επίσης ακτίνα του κύκλου, με κέντρο Β. Έτσι, ΓB = AB = 1. Η ΓΔ είναι κάθετη στην ΑΒ. Ως εκ τούτου, η γωνία ΓΕΒ είναι 90o. Σύμφωνα με το Πυθαγόρειο θεώρημα
α2+β2=γ2 => EB2 + ΓE2 = ΓB2 =>
(ΑΒ/2)2+ΓΕ2=1 => 0,25+ΓΕ2=1 => ΓΕ2= 1-0.25 => ΓΕ2= 0,75 =>
ΓΕ =√0.75. Και ΓΕ= 0,8660254038 αλλά η ΓΕ είναι το μισό της ΓΔ και έτσι ΓΔ =2 * 0,8660254038 ή ΓΕ = 1,732050808. Η τιμή της ρίζας του 3 είναι: √3 = 1.7320508076. Και ΑΒ=ΓΔ=√3
Σε πολλούς Γοτθικούς Ναούς οι θόλοι και άλλα είναι κτισμένοι με αυτή την μορφή
========
Γιά να διαβάσετε τό κείμενο πιο κατω στήν αυθεντική του μορφή πηγαινετε στήν διεύθυνση που δίνω,διότι εγώ το μεταφέρω με τήν μετάφραση που δίνει ο κ.Γκουκγλης και δεν ειναι κι οτι καλύτερο
Η Κύστη Ιχθύος είναι μια από τις πιο βαθιές γεωμετρικές εικόνες της αρχαίας και σύγχρονης εποχής. για παράδειγμα, θεωρείται ότι αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της Κιβωτού της Διαθήκης , όπως περιγράφεται και φαίνεται μεταφορικά από έκδοση Ka-χρυσού του Κύστη Ιχθύος . The latter article, in fact, ties in rather nicely with the so-called Hourglass Nebula described at the end of this Halexandrian webpage. Το τελευταίο αυτό άρθρο, στην πραγματικότητα, εντάσσεται στο μάλλον ωραία με το λεγόμενο νεφέλωμα Κλεψύδρα περιγράφεται στο τέλος αυτής της ιστοσελίδας Halexandrian.
Essentially the intersection of two, overlapping spheres, the Vesica Pisces (including the interior portion of it, and/or the more common two dimensional version) represents, among other things: Ουσιαστικά το σημείο τομής των δύο, η επικάλυψη των σφαιρών, η Κύστη Ιχθύος (συμπεριλαμβανομένου του εσωτερικού μέρους του, ή / και τα πιο κοινά δύο διαστάσεων έκδοση) αποτελεί, μεταξύ άλλων:
1) 1) Η συμμετοχή του Θεού και Θεάς για να δημιουργηθει γόνος,
2) Ένα σύμβολο για τον Ιησού Χριστό,
3) Στην τέχνη ένα μυτερό ωοειδές σχήμα που χρησιμοποιείται ως κύκλο σε medieval sculpture and painting, μεσαιωνική γλυπτική και ζωγραφική,
4) 4) The vagina of the female goddess, Ο κόλπος της θεάς,
5) 5) The basic motif in the Flower of Life, Το βασικό μοτίβο της λουλούδι της ζωής,
6) 6) An overlay of the Tree of Life, Η επικάλυψη του Δέντρου της Ζωής,
7) 7) The formative power of polygons, Η διαμορφωτική δύναμη των πολυγώνων,
8) 8) A geometrical description of square roots and harmonic proportions, and/or Μια γεωμετρική περιγραφή του τετραγωνικές ρίζες και αρμονικές αναλογίες, και / ή
7) 7) A source of immense power and energy, Μια τεράστια πηγή δύναμης και ενέργειας,
1) Στις πρώτες παραδόσεις, του Υπέρτατου Όντος εκπροσωπήθηκε από μια σφαίρα, το σύμβολο μιας ύπαρξης που δεν έχει αρχή και κανένα τέλος, συνεχώς υπάρχοντα, τέλεια σχηματίζεται και βαθιά συμμετρικά. The addition of a second sphere represented the expansion of unity into the duality of male and female, god and goddess. Η προσθήκη μιας δεύτερης σφαίρας εκπροσώπησε την επέκταση της ενότητας στη δυαδικότητα των αρσενικών και θηλυκών, θεός και θεά. By overlapping, the two spheres, the god and goddess created a divine offspring. Με την επικάλυψη, οι δύο σφαίρες, ο θεός και θεά δημιούργησε μια θεία απογόνους. The Vesica Pisces motif (and its derivatives, the Flower of Life, Tree of Life, and fundamentals of geometry) has a history of thousands of years and easily predates virtually all major religions of the current era. Η Κύστη Ιχθύος μοτίβο (και τα παράγωγά του, το λουλούδι της ζωής, Δέντρο της Ζωής, καθώς και βασικά στοιχεία της γεωμετρίας) έχει μια ιστορία χιλιάδων χρόνων και εύκολα προηγείται σχεδόν όλων των μεγάλων θρησκειών της σημερινής εποχής.
2) Ο γιος ή η κόρη του θεού και της θεάς συνδέεται με την επικάλυψη των σφαιρών - η προκύπτουσα τρισδιάστατο σχήμα κάπως σαν ένα αμερικανικό ποδόσφαιρο. [Sorry about that!] [Λυπάμαι γι 'αυτό!] In the case of Jesus Christ, the two dimensional figure has also served as a symbol for the miracle of the fishes. Στην περίπτωση του Ιησού Χριστού, οι δύο διαστάσεων αριθμός αυτός έχει επίσης υπηρετήσει ως ένα σύμβολο για το θαύμα των ψαριών. (The “tail” also served to more easily identify the source of the plane figure.) (Η "ουρά" χρησίμευσε επίσης πιο εύκολα να εντοπιστεί η πηγή του σχήματος αεροπλάνο.) There is also conveyed the spiritual power originating from the interior of this symbol. Υπάρχει, επίσης, μετέφερε την πνευματική δύναμη που προέρχονται από το εσωτερικό αυτού του συμβόλου.
3) Σχεδόν κάθε μεσαιωνική εκκλησία στην Ευρώπη, χρησιμοποιεί ως βασικό μοτίβο, το Κύστη Ιχθύος σε δύο διαστάσεις. The fact many of these churches were dedicated to the Virgin Mary or to Mary Madagalene (aka the goddess) is simply part of the understanding. Η πραγματικότητα πολλές από αυτές τις εκκλησίες ήταν αφιερωμένη στην Παναγία ή στη Μαρία Madagalene (γνωστός και ως η θεά) είναι απλά μέρος της κατανόησης. Several of the churches in northern France are even located in such a manner that their points of light recreate the “lights” of the constellation Virgo. Αρκετές από τις εκκλησίες στη βόρεια Γαλλία είναι ακόμα βρίσκεται σε τρόπο ώστε τα σημεία φωτός αναδημιουργήσει τα «φώτα» της αστερισμό της Παρθένου. In Glastonbury, England, the site normally attributed to Avalon (the island of the Goddess), is also where the Chapel of St. Mary is located -- the latter which is apparently patterned with the use of the Vesica Pisces. Το Glastonbury, Αγγλία, η περιοχή που αποδίδονται συνήθως στα Avalon (το νησί της θεάς), είναι επίσης όπου το παρεκκλήσι της Παναγίας βρίσκεται - το τελευταίο το οποίο είναι κατά τα φαινόμενα με σχέδια με τη χρήση των Ιχθύων κύστη.
4) The goddess of any and all religions which recognize her power and significance invariably use the Vesica Pisces to identify her. Η θεά της οποιασδήποτε και όλων των θρησκειών που αναγνωρίζουν την ισχύ και τη σημασία της χρήσης αμετάβλητα τα Ιχθείς Κύστη να την εντοπίσει. From the overlapping pools of water and the chalice well cover in the goddess's garden in Glastonbury (aka Avalon) to any number of representations of the Tree of Life, the goddess and her ability to create and birth life are celebrated. Από την επικάλυψη πισίνες του νερού και το δισκοπότηρο και κάλυψη στον κήπο της θεάς στο Glastonbury (γνωστός και ως Avalon) σε οποιοδήποτε αριθμό των παραστάσεις του Δέντρου της Ζωής, της θεάς και την ικανότητά της να δημιουργεί και τη ζωή τη γέννηση γιορτάζονται.
5) Drunvalo Melchizedek, in his Flower of Life symbolism, uses the Vesica Pisces as well, and considers it the geometric image through which light was created. 5) Drunvalo Μελχισεδέκ, σε άνθηση του συμβολισμού της Ζωής, χρησιμοποιεί το Ιχθείς Κύστη καθώς, και θεωρεί ότι η γεωμετρική εικόνα μέσω της οποίας δημιουργήθηκε το φως.
6) 6) The Tree of Life is shown in one of its many representations as the primary graphic of the home page of this website, and includes the Vesica Pisces (and Flower of Life) quite deliberately. Το Δέντρο της Ζωής εμφανίζεται σε μία από τις πολλές παραστάσεις του ως το κύριο γραφικών της αρχικής σελίδας της ιστοσελίδας, και περιλαμβάνει την Κύστη Ιχθύος (και το λουλούδι της ζωής), πολύ συνειδητά. The ease with which the patterns fit make the inclusion a virtual automatic. Η ευκολία με την οποία ταιριάζουν τα μοντέλα καθιστούν τη συμπερίληψη μιας εικονικής αυτόματο.
7) 7) Robert Lawlor, in one of the best books available on Sacred Geometry [Thames and Hudson, 1982] notes that the Ö 3 contained within the Vesica Pisces is “the formative power giving rise to the polygonal 'world'.” Robert Lawlor, σε ένα από τα καλύτερα βιβλία που διατίθενται στην Ιερή Γεωμετρία [Τάμεσης και Hudson, 1982] σημειώνει ότι η Ö 3 που περιέχονται στην Κύστη Ιχθύος είναι «η διαμορφωτική δύναμη που οδηγεί στην πολυγωνική« κόσμο »."
8) In Mark Percy's Appendix to the unique book , Two Thirds , Aulis Publishers, London, 1993] the square roots of 2, 3, and 5 (three of the first digits in the Fibonacci Numbers ) can be geometrically calculated. 8) Στο προσάρτημα Mark Percy για το μοναδικό βιβλίο, τα δύο τρίτα, Αυλίδα Publishers, London, 1993], η τετραγωνική ρίζα του 2, 3, και 5 (τρία από τα πρώτα ψηφία του Αριθμοί Fibonacci ) μπορεί να υπολογιστεί γεωμετρικά. This is just an inkling of the possibilities. Αυτό είναι μόνο μια ιδέα για τις δυνατότητες.
9) 9) In 1996, a Crop Circle in the shape of the Vesica Pisces appeared in England. Το 1996, ένα αγρογλυφικό στο σχήμα του Κύστη Ιχθύος εμφανίστηκε στην Αγγλία. Anyone stepping into the inner portion of the two circles' intersection could feel a sudden rush of energy. Οποιοσδήποτε αναβάθμιση στο εσωτερικό τμήμα της τομής των δύο κύκλων »θα μπορούσε να αισθάνεται μια ξαφνική βιασύνη της ενέργειας. More dramatically, is the Hubble Space Telescope photo of the ineptly named Hourglass Nebula < http://hubblesite.org >, in the center of which is a dramatic, colorful object, supposedly the remnants of a dying star (one about the size of our Sun). Πιο εντυπωσιακά, είναι το Διαστημικό Τηλεσκόπιο Hubble φωτογραφία της ανάρμοστα ονομάζεται νεφέλωμα Κλεψύδρα < http://hubblesite.org >, στο κέντρο του οποίου είναι μια δραματική, πολύχρωμο αντικείμενο, υποτίθεται ότι τα υπολείμματα ενός νεκρού άστρου (μία για το μέγεθος της Ήλιος μας). The green spot, in fact, is larger than the size of our solar system! Το πράσινο σημείο, στην πραγματικότητα, είναι μεγαλύτερο από το μέγεθος του ηλιακού μας συστήματος! (*) (*) The photograph is so dramatic, in fact, that it has appeared on the cover of National Geographic [April 1997]. Η φωτογραφία είναι τόσο δραματική, στην πραγματικότητα, ότι έχει εμφανιστεί στο εξώφυλλο του National Geographic [Απρίλιος 1997]. (**) Clearly, there is power within the Vesica Pisces! (**) Προφανώς, δεν υπάρχει δύναμη στο πλαίσιο του Ιχθείς Κύστη!
Αυτό είναι μόνο ένα δείγμα του υποκείμενου μέσου, απίστευτη σημασία της Κύστη Ιχθύος, το οποίο μεταφέρει ένα μήνυμα το οποίο δεν μπορεί ποτέ να τεθεί σε λέξεις. See the figures/symbols instead. Δείτε τα στοιχεία / σύμβολα αντ 'αυτού.
(*) (*) The specific websites of the Hourglass Nebula (which is clearly a Vesica Pisces and not an Οι συγκεκριμένες ιστοσελίδες του νεφελώματος Κλεψύδρα (η οποία είναι σαφώς μια Κύστη Ιχθύος
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΦΩΤΕΙΝΟ ΑΣΤΕΡΑΚΙ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌντως, πολύ εν-δια-φέρον το θέμα των 153 ίχθύων,
παράλληλα όμως και ακατάλυπτον!!
Και ποιός να είναι άραγε ο "ύποπτος ρόλος" του Σίμωνα Πέτρου με τους 6 μαθητές, ακριβως τους μισούς απο του Ίησου Χριστού ;
που ορίζει απο την ακριβώς αντίθετη πλευρά (του Ίησού), να ρίξει το "δίκτυον" και να ανασύρει τους 153 ιχθύας;
Ε! μετα απο όλα αυτά τα γεγονότα, οι εν αγνοία του θέματος άνθρωποι, δεν δικαιολογούντε να το κοιτάνε σαν χάνοι;
ΚΑΛΗ ΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΑ ΓΛΥΚΑ
Μάγια η Μέλισσα.
Καλημέρα Μάγια..χμμ "υπαγε οπίσω μου Σατανά",του ειχε πει κάποτε..ναι ειναι μια ολόκληρη σημαντική[με τήν εννοια τής αποκαλυπτικης ερμηνείας,το σημαντική]διαδρομη, ο Κηφάς-Σίμων(μισών-μίνως)-Πέτρος...[Τελχινας Σιμων,Σίμωνες,σιμωδίες ...ατελειωτη διαδρομή..]Ο Παύλος ειχε κάνει μια εργασια πολυ σοβαρή για το θέμα,αλλα οχι και αποκαλυπτική τουλάχιστον οχι για ολους...ελπίζω να περνάς καλά..φιλακια
ΑπάντησηΔιαγραφήΦΩΤΕΙΝΗ
Καλημέρα Φωτεινή!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠραγματικά, με ενδιαφέρει πολύ αυτή η έργασία του
Παύλου, υπάρχει τρόπος να την βρώ;
Θα το ήθελα πολύ να μου συμβεί μία "αποκάλυψη"
Περνάω καλά μην ανησυχείς,πολλά και σμαραγδένια φιλιά και απο μένα!
Μάγια η Μέλισσα,
Μπάαα οχι[για τήν εργασία λεω δεν κυκλοφορει κάτι..το εργο του εχει σφραγιστει απ τους οικειους του και πολυ καλά εχουν κανει...κι οσοι ειχαν προσβαση τους απαγορευεται η δημοσιευση-κι εμεις κάποιοι αληθινοι του φιλοι που μεταφεραμε αποσπασματα,κακως επραξαμε..φυσικά ακομα ζωντανός που ηταν ,ειχαν αρκετοι σκυλευσει το εργο του,ασε δε καποιες διαδικτυακές περσόνες-μια συγκεκριμενη εχω υπ οψιν μου- που μετεφεραν ολοκληρα κειμενα ως εργασιες τους..τελος παντων,θα μου πεις γινονται αυτα..].αλλωστε ο Παυλος δεν αποκάλυπτε,εσημαινε μονον και εδινε δρομο και τεχνική για προσωπική ερευνα...καλα να περνας ..φιλακιαα
ΑπάντησηΔιαγραφήΦΩΤΕΙΝΗ
ΦΩΤΕΙΝΗ ΧΑΙΡΕ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχεις απόλυτο δίκιο σ'αυτά που λές για την πνευματική προστασία των Άρχείων του Παύλου! αλλά και πάλι αυτοί οι κάποιοι, πως διανοήθηκαν να κανουν κάτι τέτοιο βρε παιδί μου , τόση κενόδοξη φιλοδοξία πιά;
η πνευματική κλοπή κατ'εμέ, είναι ισοδύναμη με απόπειρα κλοπής της ίδιας της ψυχής!!!
κι'εγώ έχω "υπ'οψιν" μου αυτές τις
"θλιβερές προσωπικότητες" και θυμώνω πολύ,μα πάρα πολύ## και όχι, τέλος πάντων, δεν θα πρέπει να γίνονται αυτά επ' ουδένα λόγο!!
Φωτεινή...! ο Παύλος, ήταν και θα είναι, πάντα ζωντανός στην καρδιά και στο μυαλό μας...!
Φιλάκια Σμαραγδένια!
Μάγια η Μέλισσα.
Ετσι ειναι Μάγια!!στο μεταξυ μολις ειδα πώς εγραψε και ο κοινος μας φίλος..πάω να δω τι γραφει..χαχα θα μας τρελανει αραγε και μ αυτην την αναρτηση του;;;;φιλακιααα
ΑπάντησηΔιαγραφήπολύ καλή εργασία κυρία μου.... πολύ ενδιαφέρον..
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα σας!αργησα δυστυχως να δω το σχόλιό σας!χαιρομαι που σας ικανοποιησε..να είσθε καλά
ΑπάντησηΔιαγραφή