tag:blogger.com,1999:blog-3994761613490176758.post6058782010581637882..comments2024-03-29T04:48:58.384+02:00Comments on ΑΣΤΕΡΑΚΙ.....: ΜΕΤΑ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΤΙ;[ΜΕΤΑΝΘΡΩΠΟΣ Μέρος Ζ΄]ΦΩΤΕΙΝΗhttp://www.blogger.com/profile/06347039262076799558noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-3994761613490176758.post-43111336800134088002012-10-13T21:40:35.033+03:002012-10-13T21:40:35.033+03:00Τό σχόλιό σου εχει θέση κάτω απο την ανάρτηση και ...Τό σχόλιό σου εχει θέση κάτω απο την ανάρτηση και το μεταφέρω εκει!Ωραίος ο Θόδωρος,ωραίος ομως κι εσύ!"Ο Μετάνθρωπος δεν θα αντιπετωπίσει κάποια πολυσχιδή σχάση, αλλά μια δυαρχική στρέβρωση, όταν ενώσει τα δυο σε ένα με την Υπέρβαση"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΦΩΤΕΙΝΗhttps://www.blogger.com/profile/06347039262076799558noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3994761613490176758.post-17638536702896405762012-10-13T14:40:53.910+03:002012-10-13T14:40:53.910+03:00Ο Θεόδωρος είναι ένας πολύ ωραίος άνθρωπος, μια ψυ...Ο Θεόδωρος είναι ένας πολύ ωραίος άνθρωπος, μια ψυχή ανθισμένη. Όταν ανέβηκα στο ριγκ για να παίξω ιδεολογικό βρωμόξυλο μαζί του, με αγκάλιασε και με φίλησε, λέγοντας "προχώρα". Τότε κατεννόησα πόσο ανοργασμικός ήμουν, ενώ ήθελα να αναφέρομαι στην τάντρα. "Δεν πρόκειται για τον διακεκομμένο οργασμό, που μου αποδίδεις", ισχυρίστηκα, "αλλά για οδό Θεώσεως".<br />Ο θεόδωρος είναι οντολογικό παιδί τού Χρήστου Γιανναρά και υιοθετώντας την ανθρωπολογία τού "προσώπου", επιχειρεί με μια "οντολογία", η οποία βρίσκεται εκτός οντολογίας. Διότι η ανθρωπολογία έπεται τής οντολογίας και δεν προηγείται αυτής.<br />Έτσι η "Έκληψη τού Υποκειμένου" καταλήγει σε μια πολυσχιδή και τελικά αόριστη - ως μη οντολογική - σχάση. Η τεράστια προσπάθειά του να δομήσει θεωρητικό κοινωνικό υπόβαθρο στην Γιανναρική ανθρωπολογία - όσο πολύτιμα φιλότιμη κι αν είναι - προσκρούει σε αυτά τα όρια. Χωρίς επίγνωση τής δυαρχίας και τής υπερβάσεώς της, δεν είναι δυνατόν να κατανοηθεί, ότι η σχάση είναι δυαρχική. Ότι αυτή αποτελεί δηλαδή μια σχιζοφρένεια σε όλα τα επίπεδα. Έτσι χάνουμε την ευκαιρία να γραπώσουμε τον ερπετικό εγκέφαλο, χάνουμε δηλαδή την βάση τής φυσιολογίας, στην οποία εδράζεται το επιβληθέν ανθρωπολογικό πρότυπο ή μοντέλο.<br />Παρόλα αυτά, ενώ ο Θ. Ζιάγκας παραμένει ένας μεταφυσικός υπαρξιστής, έχει προάγει μια τεράστια προσφορά: Επιμένει, ότι η "οντολογία", η μεταφυσική, και ή ανθρωπολογία έχουν απτές συνέπειες στο κοινωνικό γίγνεσθαι, τις οποίες καλούμεθα να ανατρέψουμε. Με αυτήν την προσφορά του καταδεικνύεται αυτός ως αξιότατος μαχητής, ο οποίος προεκτείνει επάξια την σκέψη τού Χρήστου Γιανναρά στην κοινωνική σφαίρα, ρίχνοντας την πρόκληση επί τάπητος για προωθηση αυτής τής προβληματικής με έδρα όμως πλέον μια ανυποχώρητη οντολογία.<br />Χωρίς Γιανναρά και Ζιάγκα δεν θα υπήρχε παράθυρο. Όμως πίσω από το παράθυρο υπάρχει το λιβάδι με τον θαυμαστό βιόκοσμό του.<br />Ο Μετάνθρωπος δεν θα αντιπετωπίσει κάποια πολυσχιδή σχάση, αλλά μια δυαρχική στρέβρωση, όταν ενώσει τα δυο σε ένα με την Υπέρβαση. Διότι πριν μιλήσουν ο Γιανναράς, ο Ζιάγκας και οι Νεοπλατωνικοί Πατέρες (εντός ή μη ορθοδόξου εκκλησίας) για τον Έρωτα, μίλησε ο Πλάτων, αποκαλύπτοντας την Διαλεκτική. Αυτή είναι και η φωλιά όλων των παράφορα Ερωτευμένων, που γονιμοποιούν και κυοφορούν το άλμα τού Ματανθρώπου.<br />Γι αυτό ο Θεόδωρος είναι πάντοτε ωραίος, πολύ ωραίος. Μποτίλια στο Πέλαγοςnoreply@blogger.com